Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Temat jest szalenie ciekawy, więc proszę wszystkich, a szczególnie tych którzy zainteresowali się rajdami jak Robert ogłosił w nich starty, żeby nie zadawali banalnych, żeby nie powiedzieć głupich pytań.

Tu rozmawiamy o startach Kubicy i emocjach jakie nim towarzyszą, a odpowiedzi na pytania czym jest zapoznanie, ile razy się przejeżdża odcinek testowy zadawajcie gdzie indziej.

 

A teraz na temat:

Regularność Kopeckiego jest porażająca, nie potrzebuje dużo ganiać po testowym, bo się nie poprawia. Roberta granica leży wyżej, ale musi do niej stopniowo dochodzić.

Myślę, że Janek będzie górą na pierwszych przejazdach, a Robert będzie odrabiał na drugich.

Ciężko będzie ze starym rajdowym wygą. Doświadczenie da mu przewagę na całym rajdzie. Ale mam nadzieję że genialne przejazdy Roberta ją zniwelują.

 

Dużo w tym prawdy , tak może byc. Na szybkich odcinkach Robert może mieć przewagę ( dłuższa skrzynia w RRC jak w S2000) oraz na spadaniu , w poniedziałek Breen-owi jak odwrócili testowy i był z góry , dokładal po 7 sek. :) a to jest przepaść !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A plotki rozsiewa wyborcza jak juz cos.

Nie czytam bo to kłamliwy tabloid jest a nie gazeta :mrgreen:

A jak ja o tym wspomniałem to się niektórzy wielce oburzyli

Wydaje mi się, że nie oburzyli się o fakt instalacji kamer tylko o to co mogą pokazywać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten temat jest nie tylko najbardziej popularny w tym momencie...

 

jest niestety naładowany takimi negatywnymi emocjami, że naprawdę jestem w szoku.

 

co chwila ktoś dostaje pojazd, że zadał "nieodpowiednie pytanie"...

 

zluzujcie trochę bo naprawdę to jest niesmaczne - jak deska klozetowa zamiast wlotu w Bug'u Hamonda w Top Gear :czerwona:

 

rozumiem trzymanie pewnego poziomu ale czasami mam wrażenie, że niektórzy za bardzo wczuli się w rolę... nie wylewajmy dziecka (pozytywnego klimatu) z kąpielą

 

dziękuję za uwagę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten temat jest nie tylko najbardziej popularny w tym momencie...

 

jest niestety naładowany takimi negatywnymi emocjami, że naprawdę jestem w szoku.

 

co chwila ktoś dostaje pojazd, że zadał "nieodpowiednie pytanie"...

 

zluzujcie trochę bo naprawdę to jest niesmaczne - jak deska klozetowa zamiast wlotu w Bug'u Hamonda w Top Gear :czerwona:

 

rozumiem trzymanie pewnego poziomu ale czasami mam wrażenie, że niektórzy za bardzo wczuli się w rolę... nie wylewajmy dziecka (pozytywnego klimatu) z kąpielą

 

dziękuję za uwagę

Polac mu ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N-ki maja o wiele większy moment od S2000, a sa słabsze. S2000 ma inna charakterystykę zupełnie

Janie nie wyskakuj tu z Nkami. Nki maja wiekszy moment i nie sa wcale slabsze od eSek. Gorzej hamuja i skrecaja. Musza, bo sa zbudowane z cywila a eSa jest zudowana od podstaw do rajdow. Wszystko zalezy od charakterystyki rajdu. Na potwierdzenie, ze Nki nie sa slabsze masz wyniki Kajta w Polsce. A wiesz czemu? Bo mamy szybkie oesy wiec na nasze podworko lepsze jest SZYBSZE auto czyli Nka. Na kanarach Nka nic nie ugrasz, za ciezkie, slabo skreca a hamulce sie pewnie przegrzewaja po polowie oesu ale nie wazne. Rozmowa nie tyczy sie zadnej Nki tylko RRC vs S2000 gdzie te auta sa prawie identyczne, roznia sie glownie momentem obr. i zakresem jego dostepnosci Nie rozumiem wogole po cos z ta Nka wyskoczyl....

To wytłumacz to teraz Carfitowi, bo sam sobie tego nie wymyśliłem tylko przeczytałem kilka stron wstecz;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wytłumacz to teraz Carfitowi, bo sam sobie tego nie wymyśliłem tylko przeczytałem kilka stron wstecz;)

Sory, post wyzej to ja ale kumpel sie nie wylogowal. Slabsze to pojecie wzgledne. Jemu tlumaczyc tego nie musze a temat jest nie o tym. Poszukaj sobie klasyfikacji gen. RSMP od 3 lat a zobaczysz, ze slabsze nie zawsze znaczy slabsze. Wogole to wyskoczyles z ta N grupa jak Filip z konopii. Rozmowa a wlasciwie pytanie bylo o RRC vs S2000 a nie zadna Nke. Wogole jak mozna porownywac dwa zupelnie inne auta cywil przystosowany vs pelnokrwista rajdowka zwlaszcza w odniesieniu do rajdu jakim sa Kanary. Sama masa, hamulec i przelozenie skrzyni dyskwalifikuje Nke juz w przedbiegach na Kanarach ale RRC od S2000 rozni sie juz nie tak znaczaco, glownie momentem i jego dostepnoscia

Edytowane przez wiechu100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pojechales. Mnie sie wydaje, ze nie ma glupich pytan - sa tylko glupie odpowiedzi. Pamietaj, ze madra odpowiedz na glupie pytanie robi z nas madrzejszych. Temat jest po to zeby kazdy zainteresowany mogl spytac jak czegos nie wie. Nie kazdy uzytkownik Subaru jezdzi eSTIjajem i nie kazdy siedzi w rajdach od dawna. Uwazam, ze Ci co zainteresowali sie rajdami dzieki Robertowi maja takie samo prawo pytac tutaj jak Ci "bardziej wprawieni" o kazda drobnostke byle zwiazana z tematem. Mnie nie przeszkadza jak ktos o cos zapyta a i chetnie odpowiem bo cos tam wiem na ten temat od tych 15 lat jak sie tym jaram i warto sie dzielic wiedza zeby nie wyrosli nastepni kibice pokroju kibicow MK (oczywiscie nie wszyscy)

Nie zrozumiałeś....trudno.

Nie zaśmiecajmy więcej eot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.tvn24.pl/kubica-testowal-tak-szybko-ze-ukarano-go-mandatem,313376,s.html

 

:facepalm:

 

Ręce opadają . I pomyśleć , że holding TVN ma także program TVN Turbo , który zajmuje się sportami motorowymi , chociaż u nich z wiedzą też nie za wesoło. Mogliby te artykuły z kimś konsultować.

 

A tak w ogóle to Carfit przez ten urlop na Kanarach ma teraz przej.... Stał się OSOBĄ PUBLICZNĄ . Juz nigdy nic nie będzie takie samo . :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu śmieszne kolego beben?

 

Dlatego ,że rajd jest baaaardzo długi i jazda na opis to co innego niż na pamięć (3-4-5 i kolejny przejazd shakedown'u), Robert nie zna OSów, reszta już tu jechała, reszta zna swoje auta bo przejeździli nimi setki ,a może nawet tysiące kilometrów, Robert w DS3 testował bardzo mało, Robert na poważnie w rajdach jeździ od bardzo nie dawna, reszta kilka dobrych lat. W ten sposób patrząc zdecydowanie to nie Robert Kubica jest faworytem, a już na pewno nie można pisać ,że pierwsze czy drugie miejsce ma w kieszeni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby było jasne , skoda s2000 ( fabryka !!!! ) EVO2 to najlepsze i najszybsze auto klasy S2000 i o tym wiedza wszyscy , pierwsze RRC jak np. Ford Fiesta było sporo wolniejsze , pamiętacie Solka jak sobie kiedyś wypożyczyl ? teraz jest lepiej ale mocowo Skoda ma ok 20 KM wiecej I 50 kg mniej za to ma krótsza skrzynię , RRC ma skrzynię totalnie z auta WRC , różnice w tej chwili sie zacierają . Skoda S2000 w tamtym roku Ogier wbijal sie często do 10. , bijąc kolegów w WRC .

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N-ki maja o wiele większy moment od S2000, a sa słabsze. S2000 ma inna charakterystykę zupełnie

 

Słabsze sa dlatego ze maja z założenia gorsze zawieszenie i większa masę. Jak porównasz onboardy Nki i S2000 to szczególnie na prostych odcinkach pod górę widać ze Nka idzie lepiej. Traci na hamowaniu i na zakretaxh, szczególnie dziurawych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby było jasne , skoda s2000 ( fabryka !!!! ) EVO2 to najlepsze i najszybsze auto klasy S2000 i o tym wiedza wszyscy , pierwsze RRC jak np. Ford Fiesta było sporo wolniejsze , pamiętacie Solka jak sobie kiedyś wypożyczyl ? teraz jest lepiej ale mocowo Skoda ma ok 20 KM wiecej I 50 kg mniej za to ma krótsza skrzynię , RRC ma skrzynię totalnie z auta WRC , różnice w tej chwili sie zacierają . Skoda S2000 w tamtym roku Ogier wbijal sie często do 10. , bijąc kolegów w WRC .

O to to, wlasnie o skrzynie mi chodzilo, jej bylem ciekaw. Pamietam wlasnie jak Solek w Fiescie na Rzeszowskim narzekal, ze skrzynia z WRC ma zle przelozenia w RRC (mniejsza moc silnika wzgledem wrc) ale myslalem, ze Citroen homologowal jakas nowa do RRC a nie z WRC. To tlumaczy czemu Skoda byla szybsza w gore o Citroena. Szkoda, ze nie mozna bylo tak merytorycznie pogadac od poczatku ;)

Edytowane przez wiechu100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnica momentu 580 a 250 Nm w górach...

 

tu tez nie chodzi o sam moment , s2000 to silnik atmosferyczny z zupełnie inną charakterystyką , N-ki z turbo tez mają momentu 550Nm a i tak przegrywają z S2000 ( nie licząc Kajtka ;) ) ale prawda S2000 to nie WRC :) , dlatego teraz bedzie tak naprawde sprawdzian :)

Nie ja wyskoczylem z N-ka jak Filip z konopi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnica momentu 580 a 250 Nm w górach...

 

tu tez nie chodzi o sam moment , s2000 to silnik atmosferyczny z zupełnie inną charakterystyką , N-ki z turbo tez mają momentu 550Nm a i tak przegrywają z S2000 ( nie licząc Kajtka ;) ) ale prawda S2000 to nie WRC :) , dlatego teraz bedzie tak naprawde sprawdzian :)

Nie ja wyskoczylem z N-ka jak Filip z konopi...

Dobra, nie Ty wyskoczyles z Nka ale mnie zastanawialo czemu S2000 jest szybsze w gore od RRC. Nka w przypadku tego rajdu wogole przez mysl mi nie przeszla, nawet jak by miala 1000Nm. Teraz juz wszystko wiemy dzieki Carfitowi (RRC vs S2000) i nie ma co dalej ciagnac tego OT

Edytowane przez wiechu100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiechu uwierz mi , stojąc na odcinku przy tysiącach kibiców , net tak tu działa ze pożal sie Boże , nie ma często nawet 3G i jest męką cokolwiek napisać , a wyniki tez chce mieć , dopiero jak zjade do hotelu mam możliwość wiecej napisać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu śmieszne kolego beben?

 

Dlatego ,że rajd jest baaaardzo długi i jazda na opis to co innego niż na pamięć (3-4-5 i kolejny przejazd shakedown'u), Robert nie zna OSów, reszta już tu jechała, reszta zna swoje auta bo przejeździli nimi setki ,a może nawet tysiące kilometrów, Robert w DS3 testował bardzo mało, Robert na poważnie w rajdach jeździ od bardzo nie dawna, reszta kilka dobrych lat. W ten sposób patrząc zdecydowanie to nie Robert Kubica jest faworytem, a już na pewno nie można pisać ,że pierwsze czy drugie miejsce ma w kieszeni.

 

Kolego, ja nie napisałam że moja magiczna kula tak mi powiedziała tylko że tak MYŚLĘ (a opinię w tym kraju z tego co wiem jeszcze można wyrażać publicznie), niemal 20 lat siedzę w środowisku rajdowym i nie musisz mi tłumaczyć w jaki sposób mam sobie budować swoją własną opinię na temat miejsca Kubicy w Rajdzie na Kanarach :) W powyższej Twojej wypowiedzi właśnie wszystko to co wymieniłeś składa się na to, że daję mu 2 a nie 1 miejsce - podkreślam JA mu daję :P A co będzie - czas pokaże (dosłownie). Pozdrawiam i śledzę dalej :)

 

Edit: do tej odpowiedzi aż adwokata trzeba było?

Edytowane przez karloszka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przyjemnoscia czyta sie niektore wypowiedzi bo sa bardzo ksztalcace ,sa niestety tez tacy ktorzy do rozmowy dopuszczaliby tylko ekspertow.Nie ma glupich pytan ,sa tylko glupie odpowiedzi.

 

Wg mnie Robert ma duze szanse na zwyciestwo choc predzej postawilbym na Kopeckyego

Ciekawym watkiem jak dla mnie jest sprawa podsterownosci ,Rob wyniosl to chyba z F1.Woli miec stabilny tyl.Dlatego ciekaw jestem jak pojedzie na szutrze.

 

Pozdrawiam

k44

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K44 chyba nie do końca , Robertowi przeszkadza nadsterownosc , i inżynierowie tak poprzestawiali auto żeby było neutralnie z naciskiem na bardziej nadsterowne , czyli lubi jak mu dupka lata , a nie wyjeżdża przód :)

Dlatego w poniedziałek np. Zmieniał sprezyny przednie na bardziej miękkie , to samo z tylnym stabilizatorem na twardszy .

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K44 chyba nie do końca , Robertowi przeszkadza nadsterownosc , i inżynierowie tak poprzestawiali auto żeby było neutralnie z naciskiem na bardziej nadsterowne , czyli lubi jak mu dupka lata , a nie wyjeżdża przód :)

Carfit, pomyliłeś się, z naciskiem na bardziej podsterowne, i w wywiadzie na autosport było o tym, że woli właśnie uciekający przód, ale przy okazji możesz zapytać się u źródła ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K44 chyba nie do końca , Robertowi przeszkadza nadsterownosc , i inżynierowie tak poprzestawiali auto żeby było neutralnie z naciskiem na bardziej nadsterowne , czyli lubi jak mu dupka lata , a nie wyjeżdża przód :)

Carfit, pomyliłeś się, z naciskiem na bardziej podsterowne, i w wywiadzie na autosport było o tym, że woli właśnie uciekający przód, ale przy okazji możesz zapytać się u źródła ;)

 

Tak tak oczywiscie literowka , przeszkadzała mu podsterownosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...