loader99 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 (edytowane) Hej Powiedzcie mi czy w normalnym trybie jazdy spalanie na poziomie 11,5l/100km to normalne, przy imprezce 1.6, r 1993.... czy moze mam gdzies wyciek ? Z góry dzięi za odpowiedź i pytanie z innej beczki, czy impreza 1.6 bez turbo, ma zawory regulowane hydraulicznie czy inaczej? Edytowane 12 Grudnia 2012 przez loader99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyJa Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 To zależy jak jeździsz Kolega miał 1,8 115km i przy na prawdę dynamicznej jeździe auto spalało mu właśnie tak na poziomie 11 litrów benzyny w zimę A podłączę się do tematu jeśli można żeby nowego nie zakładać.. Mianowicie na jakim poziomie utrzymuje się spalanie Imprezy GC 2,0 125km przy normalnej, nie wyżyłowanej (bez upalania :mrgreen: ) jeździe? Suche dane są w internecie ale chciałbym wiedzieć jak to wygląda w praktyce.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loader99 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 no wiesz, jak bym żyłował od 3 do 5kprm to bym rozumiał, no chociaz często teraz uzywam 1 i 2 biegu bo sniegu juz 30cm i trz jezdzic taka droga ;d no luz.. a odpowiedzcie jeszcze jak wiecie co z tymi zaworami, czy sa reg. hydraulicznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Moja wanna pali około 11 litrów ale raczej pedał w podłodze. Co do zaworów mam hydraulikę pewnie tak jest i w 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyJa Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 I jak, bardzo odczuwasz to, że to "tylko" 1,8 czy daje rade? Manual rozumiem, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Dokładnie 1.6 i 1.8 ma reg.hydraulicznie...Także masz spokój Co do spalania to Moja 1.8 też paliła podobnie....Więc jesli nie ma jakiś szczególnie niepokojących objawów to być może Twój model tak Ma Choć oczywiście nie zawdzi zrobic małej akcji serwisowej i wymienić świece czy przewody itp itd....Choćby tak dla świętego spokoju 1.6 i 1.8 są bardzo passe...I to nie tylko na Forum ale i w rzeczywistości...Niestety Choć oczywiście- to pojęcie względne...Ja osobiście na serduszko w babci nie narzekałem- choć oczywiście szału na drodze nie robił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyJa Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Ale na początek, jako pierwszy samochód takie subaru z 1,8 czy 2,0 pod maską, N/A ma się rozumieć powinno wystarczyć, no nie? Co o tym myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Bierz 2.0. Najmniej pali, jest najbardziej elastyczne i dynamiczne. I gwoli ścisłości - 1,6 miała 95KM (bodaj), 1.8 ma 101 a 2.0 115/125 (polift). Nie było 1.8 115KM, podobnie jak nie było 1,6 turbo. Turbo w GC było tylko 2,0 (i 2,2 w 22B ^^). Moja 2,0 NA pali przy spokojnej jeździe w zimie (trasa) 10l gazu. Przy zabawie i upalaniu 12 spokojnie - gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Jeśli teraz miałbym szukać to tylko 2.0 a najlepiej to 2.2 choc seryjnie w imprezach wychodziły tylko w us...Dlaczego taki silnik?ponieważ ma większą moc/moment- a jednak mniejsze spalanie...Ogólnie jest po prostu lepszy:) Minus? Jak dla mnie np. u Mnie w wersji gf (kombi) 1.8 były 4ry hamulce tarczowe a np. wersje 2.0 takich ekstrasów już nie miały... Różnic-mniejszych/większych trochę jest...Ale to drobiazgi...Imprezka ma to do siebie, że można bardzo łatwo zrobić upgrade praktycznie każdego elementu na taki z wersji turbo i to nie tylko gt ale wrx/sti...JDM 1.6 90km 1.8 103km 2.0 115km oraz 125kucykuf w modelach poliftowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Jeśli teraz miałbym szukać to tylko 2.0 a najlepiej to 2.2 choc seryjnie w imprezach wychodziły tylko w us...Dlaczego taki silnik?ponieważ ma większą moc/moment- a jednak mniejsze spalanie...Ogólnie jest po prostu lepszy:) Święta prawda. Albo 2,5; też US. Minus? Jak dla mnie np. u Mnie w wersji gf (kombi) 1.8 były 4ry hamulce tarczowe a np. wersje 2.0 takich ekstrasów już nie miały... To nie tak. Kwestia tarczobęben/bęben w Imprezie zależy od... importera. Część zamówiła bogatsze wersje z tarczobębnami, część z bębnami. Silnik nie ma nic do tego, można dostać zarówno 2,0 z bębnami jak i z tarczobębnami. Mi się trafił bęben - nie narzekam ogółem. Różnic-mniejszych/większych trochę jest...Ale to drobiazgi...Imprezka ma to do siebie, że można bardzo łatwo zrobić upgrade praktycznie każdego elementu na taki z wersji turbo i to nie tylko gt ale wrx/sti...JDM Święto prowda 1.6 90km 1.8 103km 2.0 115km oraz 125kucykuf w modelach poliftowych Dzięki za poprawienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Spoko spoko...Omnibusem nie jestem i co do tych hamulców to nie byłem pewien...Aczkolwiek napisałem tak ponieważ gdyż nie spotkałem się z 2.0 wersją , która seryjnie miałaby z tyłu tarcze Być może za rzadko bywam- za mało widziałem w życiu...wybaczcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Spoko spoko...Omnibusem nie jestem i co do tych hamulców to nie byłem pewien...Aczkolwiek napisałem tak ponieważ gdyż nie spotkałem się z 2.0 wersją , która seryjnie miałaby z tyłu tarcze Być może za rzadko bywam- za mało widziałem w życiu...wybaczcie A SRX? że tak zamące,pozdro. Imprezy 1.6 w roczniku 93-98 miały 90KM przy 5600 obr.,a 98-00 95KM przy 5200obr,pozdro. A jako ciekawostkę dodam że stare silniki subaru 1.6 miały 100KM przy 6000 obr. (ale nie miały kata rok 83-85),pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 (edytowane) z egzemplazy co do tej pory co spotkałem to 1998-2000 (ostatni polift) maja tylko bębny. 2.0 NA w zime potrafi wciagnąć 18l, nie kolorujcie tak przy -25'C i dojazdach do roboty (gdy wjezadłem na parking wskazówka wody akurat dochodziła do optimum) wychodziło ok. 18. Nie policzyłem tego dokładnie,wiem że sporo Impreza w zime na krótkie dystanse szuszy portfel. Mi aktualnie kij razy oko wyczodzi 15l, z tym że prawie tylko miasto + upalanie na śniegu. .... a to wazny aspekt ,bo jakbyś sie nie starał to w zime tego nie unikniesz Edytowane 13 Grudnia 2012 przez Matiz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Oj oj...wiem wiem srx 2.0 i mega rare jdm...ale w jdm'owni były i 1.5...Napisałem o występujących na rodzimym rynku i spotykanych częściej niż jednorożce z Japonii 18 kilo benzyny ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Mój 1.8 jak bym nie jeździł to i tak spali 10l benzyny (no w lato czasami zejdzie niżej). Nie jest to pożeracz szos, ale nie narzekam. I tak daje dużą frajdę i przyjemność z jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyJa Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 matiz to teraz mi namąciłeś w głowie tymi 18-nastoma litrami benzynki w 2,0 Chyba zostanę przy myśli, że 1,8 będzie wersją "akurat" jak na moje potrzeby, budżet itp heheh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 dochodzi kwestia regulacji zaworów, która nei wiem czy miałem robina kiedykolwiek choć wydaje mi sie ze wartość w zasiegu reki 50zł = 9.37l robie ok 60km (mały błąd na dojazd na stacje, ok 5km zawsze sie na rezerwie zrobi) 9.37-60km x- 100km 937=60x /:60 x= 15.6l To tak średnio w zime. Przy -25' tak jak wspominałem, wciagała jak głupia. A tak apropo mniejszych silników, co juz koledzy czesto wspominali- mniejszy silnik mimowolnie i tak bardziej butujesz zeby jakoś jechał. Wychodzi na to samo Subaru to nie auta dla oszczednych, nie oszukujmy sie. Taki urok boxera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyJa Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Tak, wiem i mam to na uwadze :mrgreen: Nie no z benzyną nie byłoby problemu, ew. biorę pod uwagę przeróbkę samochodu na gaz, słyszałem/czytałem (na forum :mrgreen: ) że boxer dobrze znosi gaz. Zniechęciłem się przez Honde, myślę sobie kurde, też japoniec to nie wiadomo jak zniesie lpg a tu miłe zaskoczenie No oczywiście, najlepszym rozwiązaniem byłby uturbiony silniczek i ponad 200 kuca ale czy ja wiem, na pierwszy samochód taka moc i AWD kark można sobie skręcić :mrgreen: :mrgreen: Pożyjemy, zarobimy, zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loader99 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 MłodyJa,\ miałem civicka jajko, i kilka innych marek w tym audi 80 quatro, i podsumowujac subarka naprawde wymiata... mam niby 1.6 (bo kupiłem jak za darmo) ale radzi sobie.. Tobie polecam 2.0 jazda w ziemie jest zaje** XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Kupcie WRXa Mój pali o dziwo 13l/100km... Ale chyba jest popsuty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 @@MłodyJa, W takim układzie spokojnie kup 1.6- i opłaty mniejsze a i cena zakupu jak za darmo Bo nie jest to aż tak kiepski wybór- dla kogoś kto nie ma wyśrubowanych wymagań...Ot zwykły dupowóz, który w zimie pokaże swą wyższość nad maluczkimi...Poza tym jak już sam sprawdziłeś rynek- możesz trafić egzemplarz zagazowany (co akurat polecam dogłębnie sprawdzić-przed zakupem)....Co okaże się być dużym plusem...Nic tylko brać!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 @ ADK90 Dehnela KAT pali 9l/100km @ MłodyJa Miałem dwa Civici (2gen. i 6gen), o ile w pierwszym były jakieś problemu z lpg (gaźnik) to w drugi na sekwencji nie było żadnych problemów i gdyby nie dzwon dalej jeździłbym. Bierz KombiTurboDziadka, obecnie są dwa na giełdzie forumowej, 200km jednak turbo ładuje od 3,5k/rpm więc można jeździć jak w N/A Jak będziesz potrzebował komuś "utrzeć nosa" to ogień i jest banan. Kupuj póki śnieg leży, frajda niesamowita. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyJa Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Dzięki za radę Co do zagazowanego samochodu moje zdanie jest takie, jeśli gaz w aucie jest kilka miesięcy, no powiedzmy 6 to nic tylko brać, dodatkowy koszt montażu gazu-mniej :mrgreen: Ale jeżeli gaz już jest założony dłużej to albo jak mówisz, dogłębnie sprawdzić albo po prostu nie brać TurboDziadek mówisz, hmm.. A da sobie radę z BMW? :mrgreen: Wprost nienawidzę cwaniaczków w 318 co to mają się za nie wiadomo kogo w nie wiadomo jakim samochodzie ale to tak na marginesie :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Dzięki za radę Co do zagazowanego samochodu moje zdanie jest takie, jeśli gaz w aucie jest kilka miesięcy, no powiedzmy 6 to nic tylko brać, dodatkowy koszt montażu gazu-mniej :mrgreen: Ale jeżeli gaz już jest założony dłużej to albo jak mówisz, dogłębnie sprawdzić albo po prostu nie brać TurboDziadek mówisz, hmm.. A da sobie radę z BMW? :mrgreen: Wprost nienawidzę cwaniaczków w 318 co to mają się za nie wiadomo kogo w nie wiadomo jakim samochodzie ale to tak na marginesie :twisted: A powiedz mi kolego, jaki Święty Mikołaj inwestuje w instalację gazową grube kilka tysięcy, by następnie sprzedawać to auto, nim instalacja mu się w ogóle zwróci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyJa Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Możliwe, że założy ową instalację a następnie sytuacja zmusi go do sprzedaży autka Różnie bywa... Albo sprzedaje trupa, założy nową instalację coby się go szybko pozbyć hahah :mrgreen: Nie no śmieję się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się