Skocz do zawartości

Nowy wynalazek w moim aucie - fender braces


RadRSTI

Rekomendowane odpowiedzi

Koszt - $70

Roznica - spora, warta napewno 70 i wiecej.

Sa to repliki orginalnych fender braces STi, ktore kosztuja cos okolo 350... :?

Tak tylko rzucam tematem, zeby nieswiadomi sie uswiadomili.

Oem Subari fender braces mozna latwo rwkami wygiac.....

W gc/gm/gf nie trzeba sciagac blotnika zeby zalozyc, w gd trzeba.

pare fotek(fotki instalacji nie sa moje ;) ):

normal_DSC01446.JPG

 

normal_DSC01508.JPG

 

normal_DSC01507.JPG

GD:

 

 

_DSC6323.jpg

 

_DSC6324.jpg

 

 

 

GC/GM/GF:

 

 

normal_DSC01510.JPG

 

normal_DSC01509.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w czasie jazdy jest to praktycznie niezauważalne, wydatek zbędny, bo zapewnienie maksymalnej sztywności i tak osiąga się poprzez wspawanie klatki w budę. No ale...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki- ale najskuteczniej bysmy to usztywnili montując z zewnątrz długie sztywne dyszle pomiędzy piastami przednich i tylnych kół.

Potem by można jeszcze dyszle przerobic na kratownicę żeby jeszcze bardziej usztywnić.

 

no a potem to jeszcze bym wzmocnił zawieszenia żeby buda tak sie do przodu nie wychylała przy gwałtownym hamowaniu.

 

no a potem......

 

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raju, nie każdy chce mieć kilometr rur w aucie i 2 miejsca.

 

 

Twoje wypowiedzi są ostatnio strasznie aroganckie i coś mi się wydaje że to nie zmierza do żadnego ciekawego finału.

 

Aroganckie?No nie, nie wydaje mi się drodzy koledzy...wyrażam swoje opinie tak jak wszyscy inni, nie chcę nigdy nikogo urazić, nie używam praktycznie wulgarnych słów i nie zmierzam do nieciekawego finału...mówię co myślę. Dla mnie takie gadżdety nie mają zastosowaia w normalnej eksploatacji...whatever...myślę, że bywają tu aroganccy forumowicze, ja się do takich raczej nie zaliczam :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeeee :shock: Co jest, jakieś złe bioprądy na forum...?

 

Azraelu, jak Cię lubię - chyba się czepiłeś niewłaściwego klienta tym razem.

 

Raju napisał mniej więcej to, co sugerujesz, że powinien napisać, tylko trochę innymi słowy. To raz. Arogancji w tym tyle, co we mnie talentów baletowych, czyli nic. To dwa. Przejrzałem jego inne posty... i też w nich nie znalazłem nic, co by jakoś szczególnie raziło. To trzy.

 

Arogantów masz tu na pęczki gdzie indziej, może nie odreagowuj na niewinnych? A jeśli już, to lepiej na mnie... Przywykłem :mrgreen: :wink:

 

A co do meritum: chętnie bym poczytał tu rzeczową dyskusję, czy i jaki sens mają takie gadżety w paroletnim aucie do użytku cywilnego. A jeśli mają, to gdzie i za ile można je sobie strzelić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeeee :shock: Co jest, jakieś złe bioprądy na forum...?

 

Azraelu, jak Cię lubię - chyba się czepiłeś niewłaściwego klienta tym razem.

 

Raju napisał mniej więcej to, co sugerujesz, że powinien napisać, tylko trochę innymi słowy. To raz. Arogancji w tym tyle, co we mnie talentów baletowych, czyli nic. To dwa. Przejrzałem jego inne posty... i też w nich nie znalazłem nic, co by jakoś szczególnie raziło. To trzy.

 

Arogantów masz tu na pęczki gdzie indziej, może nie odreagowuj na niewinnych? A jeśli już, to lepiej na mnie... Przywykłem :mrgreen: :wink:

 

A co do meritum: chętnie bym poczytał tu rzeczową dyskusję, czy i jaki sens mają takie gadżety w paroletnim aucie do użytku cywilnego. A jeśli mają, to gdzie i za ile można je sobie strzelić.

tak tak Kubie chyba melisy trza naparzyc dzban.

Kuba hej chlopaku no co ty.przeginasz troche :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W codziennej jeździe ten wynalazek nic nie daje podobnie jak rozpórka kielichów, magnetyzery, filtry stożkowe i inne gadgety.

Słusznie "arogant" Raju :mrgreen: napisał, że tylko wspawana klatka usztywnia karoserie ale jeżeli to komuś poprawi samopoczucie powinien sobie te wzmocnienia zamontować.

 

Ja bym to sobie założył plus rozpórka przód i tył gdybym codziennnie trenował w Słomczynie seryjnym samochodem (bez klatki) na zbyt twardych amortzatorach i sprężynach :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STIFAN, do tego żeby np. buda nie chciała pekac po kilku latach napierania po dziurostradach naszego pięknego kraju.

 

 

Zwykle takie wzmocnienia pojawiają się tamgdzie budy mają z jakiegoś powodu słabe punkty albo pracują mocniej niż to producent przewidział. Nikt nie produkuje samochodów na takie warunki jakie u nas panują.

 

Z resztą jak dobrze zrozumiałem to te wzmocnienia występują w seryjnym samochodzie a tu chodzi o wymianę na mocniejsze po prostu.

 

 

O przełożeniu sztywności na proadzenie nie będe się rozpisywał bo nie jest toaż tak oczywiste przy tych poziomach sztywności ale zastanów się dlaczego FHI i MHI się chwalą przykażdym kolejnym modelu zwiększona sztywnością nadwozia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...