RadRSTI Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Koszt - $70 Roznica - spora, warta napewno 70 i wiecej. Sa to repliki orginalnych fender braces STi, ktore kosztuja cos okolo 350... :? Tak tylko rzucam tematem, zeby nieswiadomi sie uswiadomili. Oem Subari fender braces mozna latwo rwkami wygiac..... W gc/gm/gf nie trzeba sciagac blotnika zeby zalozyc, w gd trzeba. pare fotek(fotki instalacji nie sa moje ): GD: GC/GM/GF: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Tak wygląda wersja DIY w GC8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Pierwszy raz takie cos widze, co to daje? sztywnosc budy jak rozporka zwieksza, czy ma inne zadanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Dokładnie usztywnia przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 W N-kach to montuja. Nie wiem, czy Spec C tego nie ma w standardzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubeLek Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 A na tyl tez jest cos takiego :?: daje to lepsze efekty niz rozporka kielichow :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 daje to lepsze efekty niz rozporka kielichow Jakbyś nie zauważył to usztywnia budę w ogóle innej płaszczyźnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 w czasie jazdy jest to praktycznie niezauważalne, wydatek zbędny, bo zapewnienie maksymalnej sztywności i tak osiąga się poprzez wspawanie klatki w budę. No ale... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 tez mi cos, mam taki kawalek "zlomu" w antycznym legacy 2.0 kombi '92... w serii. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 raju, nie każdy chce mieć kilometr rur w aucie i 2 miejsca. Twoje wypowiedzi są ostatnio strasznie aroganckie i coś mi się wydaje że to nie zmierza do żadnego ciekawego finału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubeLek Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Azrael, spokojnie nikt nie chcial nikogo urazic.. wiec nie wiem po co te nerwy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Azrael, spokojnie nikt nie chcial nikogo urazic.. wiec nie wiem po co te nerwy.. Bo całokształt irytuje :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubeLek Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Hmm.. moze i tak, nie przygladalem sie jego wszystkim postom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QL Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Chlopaki- ale najskuteczniej bysmy to usztywnili montując z zewnątrz długie sztywne dyszle pomiędzy piastami przednich i tylnych kół. Potem by można jeszcze dyszle przerobic na kratownicę żeby jeszcze bardziej usztywnić. no a potem to jeszcze bym wzmocnił zawieszenia żeby buda tak sie do przodu nie wychylała przy gwałtownym hamowaniu. no a potem...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 raju, nie każdy chce mieć kilometr rur w aucie i 2 miejsca. Twoje wypowiedzi są ostatnio strasznie aroganckie i coś mi się wydaje że to nie zmierza do żadnego ciekawego finału. Aroganckie?No nie, nie wydaje mi się drodzy koledzy...wyrażam swoje opinie tak jak wszyscy inni, nie chcę nigdy nikogo urazić, nie używam praktycznie wulgarnych słów i nie zmierzam do nieciekawego finału...mówię co myślę. Dla mnie takie gadżdety nie mają zastosowaia w normalnej eksploatacji...whatever...myślę, że bywają tu aroganccy forumowicze, ja się do takich raczej nie zaliczam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 raju, to napisz prosze po prostu nie nie uważasz żeby to miało realny wpływ na codzienną eksploatację. Może ktoś odpowie wtedy postem w którym wyjaśni dlaczego uważa że jednak mają uzasadnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Eeeee :shock: Co jest, jakieś złe bioprądy na forum...? Azraelu, jak Cię lubię - chyba się czepiłeś niewłaściwego klienta tym razem. Raju napisał mniej więcej to, co sugerujesz, że powinien napisać, tylko trochę innymi słowy. To raz. Arogancji w tym tyle, co we mnie talentów baletowych, czyli nic. To dwa. Przejrzałem jego inne posty... i też w nich nie znalazłem nic, co by jakoś szczególnie raziło. To trzy. Arogantów masz tu na pęczki gdzie indziej, może nie odreagowuj na niewinnych? A jeśli już, to lepiej na mnie... Przywykłem :wink: A co do meritum: chętnie bym poczytał tu rzeczową dyskusję, czy i jaki sens mają takie gadżety w paroletnim aucie do użytku cywilnego. A jeśli mają, to gdzie i za ile można je sobie strzelić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Eeeee :shock: Co jest, jakieś złe bioprądy na forum...? Azraelu, jak Cię lubię - chyba się czepiłeś niewłaściwego klienta tym razem. Raju napisał mniej więcej to, co sugerujesz, że powinien napisać, tylko trochę innymi słowy. To raz. Arogancji w tym tyle, co we mnie talentów baletowych, czyli nic. To dwa. Przejrzałem jego inne posty... i też w nich nie znalazłem nic, co by jakoś szczególnie raziło. To trzy. Arogantów masz tu na pęczki gdzie indziej, może nie odreagowuj na niewinnych? A jeśli już, to lepiej na mnie... Przywykłem :wink: A co do meritum: chętnie bym poczytał tu rzeczową dyskusję, czy i jaki sens mają takie gadżety w paroletnim aucie do użytku cywilnego. A jeśli mają, to gdzie i za ile można je sobie strzelić. tak tak Kubie chyba melisy trza naparzyc dzban. Kuba hej chlopaku no co ty.przeginasz troche :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeQ Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 chętnie bym poczytał tu rzeczową dyskusję, czy i jaki sens mają takie gadżety ..... Ja też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalzki Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 RadRSTI, zapodał nam ćwieka i sobie poszedł Powinien dostać od Moderatorni oj powinien! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFAN Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 W codziennej jeździe ten wynalazek nic nie daje podobnie jak rozpórka kielichów, magnetyzery, filtry stożkowe i inne gadgety. Słusznie "arogant" Raju napisał, że tylko wspawana klatka usztywnia karoserie ale jeżeli to komuś poprawi samopoczucie powinien sobie te wzmocnienia zamontować. Ja bym to sobie założył plus rozpórka przód i tył gdybym codziennnie trenował w Słomczynie seryjnym samochodem (bez klatki) na zbyt twardych amortzatorach i sprężynach Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 STIFAN, masz jakieś powody by twierdzić że takie rzeczy nie powodują zwiększenia sztywności auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFAN Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 STIFAN, masz jakieś powody by twierdzić że takie rzeczy nie powodują zwiększenia sztywności auta? Azrael A do czego ci to zwiekszenie sztywności :?: bo mój jest wystarczający sztywny i w domu i w Słomczynie (I miejsce klasa bez turbo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 STIFAN, do tego żeby np. buda nie chciała pekac po kilku latach napierania po dziurostradach naszego pięknego kraju. Zwykle takie wzmocnienia pojawiają się tamgdzie budy mają z jakiegoś powodu słabe punkty albo pracują mocniej niż to producent przewidział. Nikt nie produkuje samochodów na takie warunki jakie u nas panują. Z resztą jak dobrze zrozumiałem to te wzmocnienia występują w seryjnym samochodzie a tu chodzi o wymianę na mocniejsze po prostu. O przełożeniu sztywności na proadzenie nie będe się rozpisywał bo nie jest toaż tak oczywiste przy tych poziomach sztywności ale zastanów się dlaczego FHI i MHI się chwalą przykażdym kolejnym modelu zwiększona sztywnością nadwozia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 mój jest wystarczający sztywny i w domu i w Słomczynie Dobreeeeee!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się