Skocz do zawartości

Nowy wynalazek w moim aucie - fender braces


RadRSTI

Rekomendowane odpowiedzi

STIFAN, do tego żeby np. buda nie chciała pekac po kilku latach napierania po dziurostradach naszego pięknego kraju.

 

Nie wiem jak to jest, ale Toledo, które mieliśmy - miało prawie 300k km, 7 lat - i zero pęknięć nadwozia. A większość tras zrobiło po baaardzo dziurawych, podrzędnych drogach. Więc..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój poprzedni Nissan miał grubo ponad 200 i też puchę sztywną jak... kołnierzyk STIFAN-a, dajmy na to :wink: ... czyli bardzo, żeby nie było wątpliwości. Fakt - był trzydrzwiowy, a to ponoć pomaga na sztywność. Drugi przekroczył 150kkm (5d) i też nie jest źle.

Ale... znam auta o przebiegu powyżej 100 kkm, wcale nie powypadkowe, które trzeszczą, skrzypią, dostają nagłych załamań blachy na dachu, koło słupka... i inne takie. Dotyczy głównie hatchów 5d, kombiaków i sedanów... ale pewnie nie tylko.

Nie wiem, od czego to zależy. Marka, typ, model czy po prostu "taka karma"?

 

Diabli wiedzą, ale chętnie i od diabła się czegoś dowiemy... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...