Skocz do zawartości

Metaliczny odgłos powyżej 3,5k... WTF?


cart

Rekomendowane odpowiedzi

carlos-wrx cieszę się że mogłeś nabić sobie posta, ale liczyłem raczej na pomoc a nie na spam i szyderke :???:

 

Świszczy podczas jazdy z okolic silnika, nie wiem czy to cokolwiek wniesie, ale może ktoś miał w swoim foresterze podobne objawy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po przeanalizowaniu danych ktore podałeś..

bedziem szukać w kuli

 

Hehe ;)

 

powyżej 3,5k obrotów coś wydaje "metaliczny świst".

 

Może to jakieś rozszczelnienie wydechu, poluzowana osłona tłumika? Nie jest czasem tak, że ten odgłos pojawia się w pewnym zakresie obrotów, a nie tylko "powyżej 3,5K"?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to jakieś rozszczelnienie wydechu, poluzowana osłona tłumika? Nie jest czasem tak, że ten odgłos pojawia się w pewnym zakresie obrotów, a nie tylko "powyżej 3,5K"?

Szczerze to nie wiem bo jazda po mieście nauczyła mnie szybkiej zmiany biegów, ale wydech właśnie podejrzewam...

Jutro rano jadąc do pracy sprawdzę :mrgreen:

 

@@cart, ale to może być tryliard rzeczy. Problem jest tak ogólny, że faktycznie tylko szklana kula może pomóc rozgryźć Twój problem przez net.

Domyślam się, ale może ktoś miał coś podobnego i może mnie nakierować tak jak Arcteryx :cool:

 

Do kogoś ogarniającego Subaru podjechać niech słucha. A jak chcesz jakiś dokładniejszej pomocy to nagraj filmik napisz czy na zimnym czy na ciepłym słychać czy jadą szybko czy wolno itp.

Właśnie średnio mam czas podjechać do Zbyszka, ale pewnie tak się to skończy :-P

A słychać niezależnie od tego czy silnik zimny czy ciepły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobnie. Gwizd pojawiał się przy mocniejszym wciśnięciu gazu i przekroczeniu 4k obrotów. Myślałem, że to z pod maski ale mechanik stanął obok i od razu stwierdził, że to wydech...więc w Twoim przypadku też tak może być...

Edytowane przez iron
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam, ja w swoim 2.0 xt 2003 at mam tak samo. Przy tym następuje brak wkręcania się w wyższe obroty i utrata mocy. Takie coś wystąpiło mi z 3 razy zazwyczaj przy wyprzedzaniu. Później się uspokoiło. Natomiast dzisiaj wróciłem z trasy do domu (na szczęście kilka kilometrów) ze średnią prędkością 50km/h. Dźwięk ten na pewno nie jest świstem turbo - bo właśnie ten świst się zamienił w taki metaliczny dźwięk, jakby coś się poluzowało i miało za chwilę odpaść. Dochodzi z komory silnika. Jutro jadę do aso, ale z ciekawości napisałem:). Auto świeżo kupione, sprowadzone z Niemiec. Jedną przygodę z turbo już miało - wróciło na lawecie bo dymiło tak że ludzie za mną nic nie widzieli. Sprzedawca powiedział mi, że padło turbo i zostało wymienione na używane (około 50 000 przebiegu). Do tego dochodzi brak wiedzy o tym czy rozrząd był wymieniany. Napisałem maila do niemieckiego aso, w którym auto było serwisowane. Liczę na odpowiedź i pozdrawiam:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...