pininfarin01 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 witam, czy pasuje układ hamulcowy(całe zwrotnice) od wrx do wresji gc/gf z 98r? trzeba coś dużo przerabiać? a drugie pytanie to czy zacisk hamulcowy(wrx z zaciskiem dwutłoczkowym) przykręca się bezpośrednio do zwrotnicy czy jest dodatkowy element który łączy zacisk z zwrotnicą? z góry dzięki za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Poczytaj : viewtopic.php?f=21&t=155806&view Zaciski dwutłoczkowe są montowane do tarczy kotwicznej (blacha) a ta do właściwej zwrotnicy. Zamiana polega na założeniu kompletnych zwrotnic z WRX wraz z linkami ręcznego. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 http://www.rs25.com/forums/f105/t144728-diy-drum-disc-brake-conversion.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Poczytaj : http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.ph ... 55806&viewZaciski dwutłoczkowe są montowane do tarczy kotwicznej (blacha) a ta do właściwej zwrotnicy. Zamiana polega na założeniu kompletnych zwrotnic z WRX wraz z linkami ręcznego. Pozdro a mieści się taki układ pod felgę 15tke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 A ja polecę mój wątek Legacy I - zmiana tylnych hamulców bębnowych na tarczowe, ... a konkretnie na tarczo-bębny. Niestety siadły linki do fotek - postaram się to poogarniać, ale raczej nie dzisiaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Jaką 15? 15'tka 15'stce nie równa :!: :!: :!: Ja miałem 15'ki BRIDE i pasowały, a inne... :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 mam speedline wiec się może zmieści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 może... -- Pn paź 29, 2012 12:02 am -- może... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bull Szit Man Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 może może muszą być dedykowane 15" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 (edytowane) Tak trochę odkopię temat - czy linki ręcznego z wersji bębnowej pasują do wersji tarczowej? Jeśli nie, to na czym polega różnica? Szczęki ręcznego muszą być z wersji tarczowej? Edytowane 19 Lutego 2013 przez pawlaswrc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Jeżeli w imprezie były takie bębny jak w Legacy, to bo mocowanie w kabinie jest prawie identyczne, jednak mocowanie do samego bębna jest inne i niekompatybilne. Zmiana konieczna. W wyżej przetaczanym wątku jest dokładny opis wymiany. Fotki mogę przesłać na maila, bo tamte nie banglają, ale dopasować trzeba już sobie samemu. Szczęki ręcznego muszą być z wersji tarczowej? Raczej, tak. Z tego co pamiętam, to są różne średnice bębnów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Linki mają inne mocowanie i długość,bębny mają prawie dwa razy większe okładziny niż tarczo-bębny,także nic nie pasuje,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 A u Mnie były w N/A seryjnie tarcze Nic to w wątku nie wniosło...Za co sorki- ale musiałem bo mod jest zacny.... Aha..Na 14tki na pewno takie heble nie wejdą...sprawdzone:P Czy na 15tki to niestety nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Czy na 15tki to niestety nie wiem u mnie 15 weszły bez problemu - forkowe ET48. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Subarowe '15 wchodzą spokojnie, bo przecież GTki do 98 roku miały dwutłoczkowe hamulce z przodu i jednotłoczkowe tarczowe z tyłu. chyba większość aftermarketowych "15 też wchodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 odgrzewam temat. Pacjent Forester MY07', z tyłu seryjne bębny (nie mylić z tarczo-bębnami). Mam do przełożenia kompletne zwrotnice tył z Imprezy MY07' z zaciskiem jedno-tłoczkowym i tarczą nie wentylowaną. Czy mogę bez obaw przerzucić całe zwrotnicę wraz z linkami z Imprezy? czy będą potrzebne jednak inne linki do Forestera (płyta podłogowa niby ta sama)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się