Jump to content

pawlaswrc

Użytkownik
  • Content Count

    1613
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

pawlaswrc last won the day on December 5 2013

pawlaswrc had the most liked content!

Community Reputation

19 Dobry

About pawlaswrc

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Już nie Wrocław
  • Auto
    STI V2, RX Colin

Recent Profile Visitors

1592 profile views
  1. u mnie co prawda "tylko" 13 lat, ale będę dłubał stopniowo dokładając. Zobaczymy na ilu się skończy
  2. OK, tak zrobię. Czyli na dwa fotele 4 oporniki. Taśmą izolacyjną owijałem. Generalnie nie ma gdzie być problemu, bo po prostu odpiąłem sprawne fotele od wtyczek, w dodatku na odpiętym akumulatorze, włożyłem oporniki, zaizolowałem taśmą i zamontowałem nowe fotele. Podpiąłem aku, odpalam -> kontrolka poduszek nie gaśnie. Spróbuję z dwoma opornikami na wtyczkę. Zobaczymy.
  3. Sprawdzone. Ewidentnie dwa błędy poduszek foteli - kierowcy i pasażera. Tak właśnie zrobiłem. Rezystor bezpośrednio do wtyczki. Co prawda one dość luźno tam wchodzą, ale nawet jak je "pogrubiłem" zawijając druciki, to nic się nie zmieniło. Nie kumam. Może za mocne dałem (3,3 Ohm) ?
  4. Panowie, odkop. Zmieniłem fotele tak jak Yaro na STI bez poduch. Włożyłem oporniki 3.3 Ohm 1/4W i.... kontrolka dalej świeci. WTF? Za mocny opornik? Włożyć słabsze?
  5. Hehh... już ogarnięte wczoraj. Chwila zastanowienia była, bo miałem dwa kolektory i w jednym akurat tego gniazda na sondę nie ma. Dziwne. Był też mały problem z odległością dorobionego kolanka od belki, ale dziś poprawiliśmy i jest ok. Lekko podprostowaliśmy wywinięty rant belki + delikatnie klepnięte kolanko i już jest wszystko ok. Myślę że różnica w wymiarach wynikała z grubości samej flanszy, bo wykorzystaliśmy oryginalną flanszę odciętą z uppipe, która jest dość gruba. Jeśli ktoś zastosuje cieńszą flanszę (ewentualnie tą z uppipe lekko zeszlifuje), to szanse że nic nie będzie kolidować są
  6. OK, to jeszcze jedna kwestia, gdzie wylądowała pierwsza sonda, skoro druga (ta z dorobionym gniazdem) jest za drugim katalizatorem?
  7. Pamiętasz może średnicę wyjścia z kolektora i tych kolanek? Jest taka sama jak reszty wydechu z N/A ?
  8. Fajnie, coś już wiem. Może przeklej tamten post tutaj ze wstawionymi zdjęciami. będzie łatwiej sobie to zwizualizować.
  9. Przekładał może ktoś maty grzewcze w fotelach Imprezy GD? Myślę, czy da radę i ile to roboty przełożyć z kubełków RS/WRX, do niebieskich z STI GD. Chyba, że jest już temat, to podrzućcie linka, bo nie znalazłem.
  10. Możesz powiedzieć coś więcej na ten temat? Swap z Hawka 1.5 na 2.5 z Legacy/Outbacka? Faktycznie by był P&P? Z których roczników?
  11. Ktoś może porównać dwa silniki 2.5 SOHC i DOHC w wersji wolnossącej? Chodzi o te, które występowały europejskich i amerykańskich Legacy i Outbackach od 1997 do 2002 i w amerykańskich Imprezach RS. Ogólnie, który lepszy? Interesuje mnie kwestia eksploatacji, serwisów, kosztów. Który lepszy do LPG? W danych technicznych raczej się orientuję. Chyba, ze gdzieś jest temat, to podeślijcie linka.
  12. Też miałem. Zamontowałem do Błękitnej. W ogóle miałem kilka oryginalnych gratów, te nakładki, wyloty na masce (dziś na Ebayu za koszmarne pieniądze wiszą), no i ori tylny zderzak, dałem za niego kuuupę kasy, ale to było COŚ!!!!! Zostały na aucie.
  13. Dumam nad tym samym po tym jak mi wywiało listwę przednią. Podejrzewam, że najlepiej jest wyciąć nadmiar starego kleju i nałożyć nowy i na to listwę z klipsami, ale jakoś sam nie mam odwagi się tego podjąć, więc pewnie najlepiej dać do "szybiarza". Dla mnie najistotniejsze jest żeby nie pouszkadzać lakieru w rynience, więc musi to zrobić ktoś z głową i wyczuciem, a dziś o takich ludzi naprawdę trudno. Narazie poobserwuję temat, może ktoś coś sensownego napisze.
  14. O taaak, to jest moje dziecko!!!
×
×
  • Create New...