Skocz do zawartości

Wysokoprężne Subaru


termit

Rekomendowane odpowiedzi

Gdyby wszyscy producenci samochodów zaczęli robić samochody w celach komercyjnych to pewnie pojawiłyby się już takie wynalazki jak Ferrari Wagon Diesel (oczywiście FWD) czy Rolls-Royce 1.2 City Hatchback. Już Porsche Cayenne to dla mnie przesada. Niestety Subaru też idzie fatalną ścieżką i wypuszcza gnioty w stylu Tribeca, na które i tak będzie spory popyt. Zawsze uważałem Subaru za markę indywidualną... ale jeśli wejdzie diesel to nie znaczy, że przestanę jeździć Legacem, może po prostu nie będę odmachiwał właścicielom ropniaków.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 243
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gdyby wszyscy producenci samochodów zaczęli robić samochody w celach komercyjnych to pewnie pojawiłyby się już takie wynalazki jak Ferrari Wagon Diesel (oczywiście FWD) czy Rolls-Royce 1.2 City Hatchback. Już Porsche Cayenne to dla mnie przesada. Niestety Subaru też idzie fatalną ścieżką i wypuszcza gnioty w stylu Tribeca, na które i tak będzie spory popyt. Zawsze uważałem Subaru za markę indywidualną... ale jeśli wejdzie diesel to nie znaczy, że przestanę jeździć Legacem, może po prostu nie będę odmachiwał właścicielom ropniaków.

Pozdro.

 

Nie rozumiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, o czy wy dyskutujecie?

Właśnie wyobraziłem sobie Imprezę STDI i o mało nie posikałem się ze śmiechu :lol::lol::lol: .....

Dla mnie diesel w Subaru to byłaby profanacja :evil::evil::evil:

Profanacja?

A to dlaczego???

Po pierwsze - napisałem "dla mnie", więc mogę mieć swoje zdanie i basta.

Po drugie - dla mnie najważniejsze cechy Subaru to symetryczne AWD i bulgot silnika, więc jak bulgot zmieni się na terkot to będzie d.......

A co maja powiedziec stateczni angielscy gentlemani widzac Jagura KOMBI DIESEL, co?! :mrgreen:

Jak sam zauważyłeś gentelmani i to angielscy - tacy chyba nie jeżdżą Subaru, więc porównanie jak dla mnie nieadekwatne.

Bez histerii...Mysle, ze Subaru to osiagi i mozliwosci, a poniewaz (chyba) silniki benzynowe osiagaja kres swoich mozliwosci, to...

"Bez histerii" - :shock: nie rozumiem.

"Silniki benzynowe osiagaja kres swoich mozliwosci" - :shock: nie rozumiem.

W nastepnym Le Mans, Audi wystawia DIESLA.

Jeżeli to prawda to narazie można to raczej nazwać incydentem - moim zdaniem
Diesle to przyszlosc, o! :twisted:
:shock: :shock: :shock: - to Twoje zdanie.

Poza tym jestem zboczony na punkcie benzyniaków - nie lubię (ale doceniam zalety) diesli, nie rozumiem gazowania benzyniaków.

Gdybym podchodził do sprawy ekonomicznie nie kupiłbym Subaru - za droga zabawka, ale ja chcę mieć przyjemność z jazdy.

 

Hakuna matata!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez histerii...Mysle, ze Subaru to osiagi i mozliwosci, a poniewaz (chyba) silniki benzynowe osiagaja kres swoich mozliwosci, to...

 

W nastepnym Le Mans, Audi wystawia DIESLA.

 

Bo wyścigi długodystansowe rządzą się swoimi prawami. Jak masz do przejechania około trzystu siedemdziesięciu kółek po ponad trzynaście kilometrów każde, a pojemność zbiornika jest ograniczona, to ważniejsze od wyścigu o najwyższą moc z litra pojemności są niskie zużycie paliwa i niezawodność sprzętu. Doskonale to było widać choćby w zeszłym roku: co z tego, że Pescarolo kręcił lepsze czasy na jednym kółku, skoro na mecie i tak dostał dwa kółka, a dojechał tylko jeden wózek (za to Audi w komplecie)? Diesel tu doskonale pasuje, a przy okazji można zrobić z tego ładny marketing -- w końcu VAG pewnie w sporym stopniu żyje ze swoich TDI...

 

A że Audi zna sie na budowaniu wyścigówek i diesli, to prawdopodobnie wygra w LeMans. I Kristensen pewnie będzie mógł postawić sobie kolejny wazon na półce.

 

r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz do przejechania około trzystu siedemdziesięciu kółek po ponad trzynaście kilometrów każde, a pojemność zbiornika jest ograniczona, to ważniejsze od wyścigu o najwyższą moc z litra pojemności są niskie zużycie paliwa i niezawodność sprzętu.

Lupo TDI się nada? Są nawet takie spalające 3l/100km :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby wszyscy producenci samochodów zaczęli robić samochody w celach komercyjnych to pewnie pojawiłyby się już takie wynalazki jak Ferrari Wagon Diesel (oczywiście FWD) czy Rolls-Royce 1.2 City Hatchback.

Chyba nie probujesz nam wmówić, że te dwie zacne firmy prowadzą działalność charytatywną?

 

Jeśli tak to gdzie rozdają darmowe Enzo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniki benzynowe osiagaja kres swoich mozliwosci

 

Te kresy możliwości po części wynikają z EURO4 (1,2,3,5) i temu podobnych dupereli.

 

Byc moze...

 

Ale w dieslu, chyba jest je jeszcze gorzej spelnic, co?

Dlatego normy spalin (pomimo ze nazwa taka sama) sa rozne dla silnikow benzynowych i deisla w Europie. Z kolei w Californi, maja identyczne normy dla kazdego auta i z tego powodu nie sprzedaje sie tam diesli (Merc i VW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, o czy wy dyskutujecie?

Właśnie wyobraziłem sobie Imprezę STDI i o mało nie posikałem się ze śmiechu :lol::lol::lol: .....

Dla mnie diesel w Subaru to byłaby profanacja :evil::evil::evil:

Profanacja?

A to dlaczego???

Po pierwsze - napisałem "dla mnie", więc mogę mieć swoje zdanie i basta.

Po drugie - dla mnie najważniejsze cechy Subaru to symetryczne AWD i bulgot silnika, więc jak bulgot zmieni się na terkot to będzie d.......

A co maja powiedziec stateczni angielscy gentlemani widzac Jagura KOMBI DIESEL, co?! :mrgreen:

Jak sam zauważyłeś gentelmani i to angielscy - tacy chyba nie jeżdżą Subaru, więc porównanie jak dla mnie nieadekwatne.

Bez histerii...Mysle, ze Subaru to osiagi i mozliwosci, a poniewaz (chyba) silniki benzynowe osiagaja kres swoich mozliwosci, to...

"Bez histerii" - :shock: nie rozumiem.

"Silniki benzynowe osiagaja kres swoich mozliwosci" - :shock: nie rozumiem.

W nastepnym Le Mans, Audi wystawia DIESLA.

Jeżeli to prawda to narazie można to raczej nazwać incydentem - moim zdaniem
Diesle to przyszlosc, o! :twisted:
:shock: :shock: :shock: - to Twoje zdanie.

Poza tym jestem zboczony na punkcie benzyniaków - nie lubię (ale doceniam zalety) diesli, nie rozumiem gazowania benzyniaków.

Gdybym podchodził do sprawy ekonomicznie nie kupiłbym Subaru - za droga zabawka, ale ja chcę mieć przyjemność z jazdy.

 

Hakuna matata!

 

Chetnie bym odpisal, ale nie umiem robic tylu cytatow!

Powaznie!

 

Albo dobra, chociaz to:

 

jestem zboczony na punkcie benzyniaków

 

WIDAC!!! :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co maja powiedziec stateczni angielscy gentlemani widzac Jagura KOMBI DIESEL, co?! :mrgreen:

 

i do tego jeszcze FWD ;-)

 

W nastepnym Le Mans, Audi wystawia DIESLA.

 

I mam nadzieje, ze to wygra!

 

 

Audi R10 TDI już ma jeden wygrany wyścig za sobą ... 12hrs of Sebring.

 

No - no comments :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, o czy wy dyskutujecie?

Właśnie wyobraziłem sobie Imprezę STDI i o mało nie posikałem się ze śmiechu :lol::lol::lol: .....

Dla mnie diesel w Subaru to byłaby profanacja :evil::evil::evil:

Profanacja?

A to dlaczego???

Po pierwsze - napisałem "dla mnie", więc mogę mieć swoje zdanie i basta.

Po drugie - dla mnie najważniejsze cechy Subaru to symetryczne AWD i bulgot silnika, więc jak bulgot zmieni się na terkot to będzie d.......

A co maja powiedziec stateczni angielscy gentlemani widzac Jagura KOMBI DIESEL, co?! :mrgreen:

Jak sam zauważyłeś gentelmani i to angielscy - tacy chyba nie jeżdżą Subaru, więc porównanie jak dla mnie nieadekwatne.

Bez histerii...Mysle, ze Subaru to osiagi i mozliwosci, a poniewaz (chyba) silniki benzynowe osiagaja kres swoich mozliwosci, to...

"Bez histerii" - :shock: nie rozumiem.

"Silniki benzynowe osiagaja kres swoich mozliwosci" - :shock: nie rozumiem.

W nastepnym Le Mans, Audi wystawia DIESLA.

Jeżeli to prawda to narazie można to raczej nazwać incydentem - moim zdaniem
Diesle to przyszlosc, o! :twisted:
:shock: :shock: :shock: - to Twoje zdanie.

Poza tym jestem zboczony na punkcie benzyniaków - nie lubię (ale doceniam zalety) diesli, nie rozumiem gazowania benzyniaków.

Gdybym podchodził do sprawy ekonomicznie nie kupiłbym Subaru - za droga zabawka, ale ja chcę mieć przyjemność z jazdy.

 

Hakuna matata!

 

Chetnie bym odpisal, ale nie umiem robic tylu cytatow!

Powaznie!

 

Albo dobra, chociaz to:

 

jestem zboczony na punkcie benzyniaków

 

WIDAC!!! :mrgreen::mrgreen:

Widać, słychać i czuć ......

Ale, ale .... nie odpowiedziałeś na zarzuty ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety Subaru też idzie fatalną ścieżką i wypuszcza gnioty w stylu Tribeca, na które i tak będzie spory popyt.

 

:shock:

 

spojrz jeszcze raz na zdjecie Tribeci i powiedz mi, gdzie widzisz sprzecznosc z INDYWIDUALIZMEM Subaru? :shock: Pytam calkiem powaznie i nie z pozycji obroncy-patrioty marki, ale czlowieka, ktoremu Tribeca zajebiscie odpowiada :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, o czy wy dyskutujecie?

Właśnie wyobraziłem sobie Imprezę STDI i o mało nie posikałem się ze śmiechu :lol::lol::lol: .....

Dla mnie diesel w Subaru to byłaby profanacja :evil::evil::evil:

Profanacja?

A to dlaczego???

Po pierwsze - napisałem "dla mnie", więc mogę mieć swoje zdanie i basta.

Po drugie - dla mnie najważniejsze cechy Subaru to symetryczne AWD i bulgot silnika, więc jak bulgot zmieni się na terkot to będzie d.......

A co maja powiedziec stateczni angielscy gentlemani widzac Jagura KOMBI DIESEL, co?! :mrgreen:

Jak sam zauważyłeś gentelmani i to angielscy - tacy chyba nie jeżdżą Subaru, więc porównanie jak dla mnie nieadekwatne.

Bez histerii...Mysle, ze Subaru to osiagi i mozliwosci, a poniewaz (chyba) silniki benzynowe osiagaja kres swoich mozliwosci, to...

"Bez histerii" - :shock: nie rozumiem.

"Silniki benzynowe osiagaja kres swoich mozliwosci" - :shock: nie rozumiem.

W nastepnym Le Mans, Audi wystawia DIESLA.

Jeżeli to prawda to narazie można to raczej nazwać incydentem - moim zdaniem
Diesle to przyszlosc, o! :twisted:
:shock: :shock: :shock: - to Twoje zdanie.

Poza tym jestem zboczony na punkcie benzyniaków - nie lubię (ale doceniam zalety) diesli, nie rozumiem gazowania benzyniaków.

Gdybym podchodził do sprawy ekonomicznie nie kupiłbym Subaru - za droga zabawka, ale ja chcę mieć przyjemność z jazdy.

 

Hakuna matata!

 

Chetnie bym odpisal, ale nie umiem robic tylu cytatow!

Powaznie!

 

Albo dobra, chociaz to:

 

jestem zboczony na punkcie benzyniaków

 

WIDAC!!! :mrgreen::mrgreen:

Widać, słychać i czuć ......

Ale, ale .... nie odpowiedziałeś na zarzuty ....

 

Zarzuty?! Ale ostro! :wink:

 

Pewnie, ze mozesz miec swoje zdanie, ale dlaczego by go nie uzasadnic?

 

Nie widze przeszkod, zeby w dieslu bylo "symetryczne AWD" oraz bulgot (moze troche terkoczacy), ktory bierze sie z silnika typu bokser, o ile mi wiadomo.

 

Porownanie, jak dla mnie, bardzo adekwatne, bo ty sikasz ze smiechu, a oni sraja z wkurwien.a.

 

Kres mozliwosci silnikow diesla wiesci moj wykladowca od silnikow, ktory jest nie tylko teoretykiem , ale i praktykiem oraz pracownikiem naukowym w tym temacie (badaczem ;) ).

 

Z tego co pisze WRCFan, wynika, ze nie bedzie to juz incydent i poczekaj, jeszcze pare lat temu, wiele rzeczy wydawalo sie niemozliwych (Jaguar D, A8 D, czy diesle SZYBSZE od benzyniakow).

 

No i diesle TO przyszlosc, tez zobaczysz ;)

 

Przejedz sie A8 4.2TDi Quattro i jesli nie bedziesz mial PRZYJEMNOSCI z jazdy, to, to, to...

Sam nie wiem!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, to diesle w samochodach osobowych maja tak ogromna popularnosc tylko w Europie (Anglia jest chyba wyjatkiem, tam nie ma az tak duzo diesli, ale nie jestem pewny). Wplyw na to ma zapewne polityka fiskalna i manipulowanie normami spalin. Diesle nie sa az tak duzo oszczedniejsze od silnikow benzynowych, jesli wezmie sie auta o podobnych osiagach , wadze i rodzaju napedu, to roznica bedzie okolo kilkanascie procent na korzysc diesla. Moim zdaniem diesle jest dobry do traktorow i ciezarowek, nie ze wzgledu na oszczednosc ale na charakterystyke pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pisze WRCFan, wynika, ze nie bedzie to juz incydent i poczekaj, jeszcze pare lat temu, wiele rzeczy wydawalo sie niemozliwych (Jaguar D, A8 D, czy diesle SZYBSZE od benzyniakow).

 

No i diesle TO przyszlosc, tez zobaczysz ;)

 

 

Trzeba jeszcze wziąść pod uwagę to że ten R10 TDI wiele wspólnego z normalnym TDI w cywilnym nie ma. Wg mnie to czysty marketing. Równie dobrze można powiedzieć że to benzyna jest paliwem przyszłości bo w Fabia TDI w MP w rajdach kończyła rajdy na ostatnim miejscu ;-)

Niemiaszki sobie wymyśliły że diesel ma wygrać LeMans i basta. Tak samo wymyślili że Audi z Quattro ma wyjechać na skocznie narciarską...i wyjechało;-)

 

Poza tym tak czy siak ropa się kończy, więc przyszłość nie należy napewno ani do Diesla, ani do benzyny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pisze WRCFan, wynika, ze nie bedzie to juz incydent i poczekaj, jeszcze pare lat temu, wiele rzeczy wydawalo sie niemozliwych (Jaguar D, A8 D, czy diesle SZYBSZE od benzyniakow).

 

No i diesle TO przyszlosc, tez zobaczysz ;)

 

 

Trzeba jeszcze wziąść pod uwagę to że ten R10 TDI wiele wspólnego z normalnym TDI w cywilnym nie ma. Wg mnie to czysty marketing. Równie dobrze można powiedzieć że to benzyna jest paliwem przyszłości bo w Fabia TDI w MP w rajdach kończyła rajdy na ostatnim miejscu ;-)

Niemiaszki sobie wymyśliły że diesel ma wygrać LeMans i basta. Tak samo wymyślili że Audi z Quattro ma wyjechać na skocznie narciarską...i wyjechało;-)

 

Poza tym tak czy siak ropa się kończy, więc przyszłość nie należy napewno ani do Diesla, ani do benzyny...

 

 

Ale dzieki dieslom, na dluzej jej starczy!!! :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spojrz jeszcze raz na zdjecie Tribeci i powiedz mi, gdzie widzisz sprzecznosc z INDYWIDUALIZMEM Subaru? :shock: Pytam calkiem powaznie i nie z pozycji obroncy-patrioty marki, ale czlowieka, ktoremu Tribeca zajebiscie odpowiada :)

Nie będę z tobą polemizował, bo wiem, że się nie dogadamy. No może trochę.

Nie chodzi o to jak wygląda, a o to do czego i dla kogo został stworzony :?:

No i nie Tribece zarzucam brak indywidualności, a diesel'om (też możesz się nie zgodzić).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JED, dziwna teza, w procesie produkcyjnym powstaje mniej więcej polowa tego i połowa tego....

 

Mialem na mysli, ze diesle spalaja mniej, poza tym, nie jestem akurat teraz pewien proporcji podczas destylacji, ale o wiele mnie pamiec nie myli, to do uzyskania benzyny o wyzszej liczbie oktanowej stosuje sie cracking, a co za tym idzie, proporcje nie sa rowne...

Ale nic "na pewno" - na pewno nie o tej godzinie :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...