Skocz do zawartości

Wysokoprężne Subaru


termit

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 243
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

jesli dobrze wiem to diesle mają zawsze wyzszy moment obrotowy, tek ze lupo 1.9tdi prawie lancera miało na starcie

Lupo ważyło połowę tego co lancer, na dodatek nie było seryjnym autem i dymiło jak 20letni ciężarówka z węglem - widziałem jego przejazd kiedyś na ćwiartkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 180KM TDI nie zostawia za soba chmury jak autosan. (myth busting)

 

Ostatnio pisalem o tym Seacie Toledo TDi, ktory probowal dotrzymac kroku STI - zostawial taka zaslone dymna, ze nastepnego dnia pisalo w gazetach, ze smog jest w Krakowie ;)

Inna sprawa, ze ponoc jest ostro dlubniety...

 

...I moze chu.owo zestrojony!

Jak wyczytalem gdzies na stronie jednego z PL specjalistow od tuningu diesli, tak NIE ma prawa sie dziac!!!

 

No i najwazniejsze: dotrzymal :shock: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skrzynie producent zestopniowal najlepiej jak potrafil

 

 

Większośc ulicznych dupowozów ma zestopniowane skrzynie pod zużycie paliwa, azde miejską imasę innych rzeczy, wcale nie na najlepsze przyspieszanie. Benzyna na tym cierpi bardziej niż diesel.

Az prosze cie :)

 

TDI 180KM to podkrecona 130-tka - definitywnie dupowoz i z taka skrzynia (jak moja octavia byla w GT to w podsumowaniu napisali ze to "ostatnia deska ratunku pantoflarzy lub idealna fura dla tatusia z wyobraznia" :) )

 

1.8T 180KM to juz sie nazywa RS czy GTI - czyli dupowoz ze sportowymi ambicjami - wiec i skrzynie powinien miec odpowiednio zestopniowana (napewno lepiej niz w furze dla tatusiow)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No nie wiem jak z ta zywotnoscia, ale z tego co wiem i byla o tym mowa na forum, nowoczesne diesle maja mase usterek z powodu kiepskiego paliwa (starym dieslom to nieprzeszkadza) - chodzi glowni o wtryskiwacze, itp.

A starym benzynom nie przeszkadza jezdzenie na E94 (a nowym benzynom spada zywotnosc - chodzi glownie o katalizatory :twisted: )

 

jezeli sie uzywa niezgodnie z instrukcja (nalewa odbarwianego rozpuszczalnikeim opalu) to bedzie tak samo proporcjonalnie mniej zywotny jak benzyna tankowana bialoruska benzyna lekko rozcienczona... kwasem siarkowym

 

Do tej pory nie udalo mi sie popsuc wtryskow (200tys przebiegu).A mam prosta metode - tankuje tylko na BP, Statoil, Shell ewentualnie Orlen i Neste.

Co do subiektywnej oceny zywotnosci to wysadzilem w powietrze 2 silniki TDI (oba mialy powyzej 300KM/600Nm na mechanicznie seryjnym silniku)

 

PS Ostatnio sprzedalem komplet pompowtryskiwaczy (uzywany wyjety z mojej octavii ale dzialajacy) za 800pln (bo gosciowi jeden zaczal "cieknac" po dzwonie)... Zebym ja tylko takie mial problemy z zywotnoscia w benzynie ech...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owoc666, ostatnio masz cos zajawke do przyczepiania sie.

 

Uno: nie ustalilismy, czy byly to na pewno te same dwa Toleda.

 

Due: bylo widac (i slychac), ze gosc cisne ile wlezie. I mowilem - respect, bo na pewno byl szybki, ale do Imprezy nie mial zadnych szans.

 

Trzecio: "ciagne temat", bo wspomniano tu o czarnej chmurze diesli i przypomniala mi sie takowa za tym wlasnie Seatem. Rozumialbym Twoje zarzuty, gdybym otworzyl osobny topic "Toledo Vs STI" albo cos, ale w tym przypadku po prostu sie czepiasz dla samego czepiania sie. I powiem Ci tak, jak Ty ostatnio: nie podoba Ci sie, to w prawym gornym rogu jest "ignoruj".

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mrgreen: serio nie lubię dizli

 

a te lupo to oczywiscie ze polowe lzejsze, no ale ten jego silnik bodajze z leona czy passata czy z czegostam to miał momencik prawie jak lancer... , i tak leję na oba te samochody

 

moj brat nadzgany fan lancera cały czas mi mowi ze on woli świst turbiny niz jakis bulgot...,a jakby to evo bulgotało jak wrx to by szczał jakie to super, ale tacy juz są ci lancerowcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serio nie lubię dizli

To musisz zrezygnować z komunikacji publicznej oraz morskiej :)

 

a te lupo to oczywiscie ze polowe lzejsze, no ale ten jego silnik bodajze z leona czy passata czy z czegostam to miał momencik prawie jak lancer... , i tak leję na oba te samochody

A szkoda, bo autka fajne :)

 

moj brat nadzgany fan lancera cały czas mi mowi ze on woli świst turbiny niz jakis bulgot...,a jakby to evo bulgotało jak wrx to by szczał jakie to super, ale tacy juz są ci lancerowcy

Przyganiał kocioł garnkowi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba, ze na statku LNG :) - spalaja gaz

A one biorą na pokład kogoś więcej niż kilkunastu członków załogi? ;)

Z takich większych nie dieslowskich to są jeszcze wszelakie okręty o napędzie atomowym, ale nie wiem czy nie mają jakiegoś zapasowego napędu w postaci tradycyjnego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aflinta, są jeszcze jednak okręty parowe, nie ma może ich za dużo ale są.

Na upartego to właśnie para w okrętach atomowcyh jest używna do napędu, wprawdzie pośrednio, ale jest :)

 

Atomowe okręty podwodne i nawodne raczej nie mają zapasowego silnika - krytyczna awaria napędu tam raczej ooznaczałaby że brak napędu to ostatnie Twoje zmartwienie ;-)

Reaktor zawsze można awaryjnie wygasić i pozostajesz bez napędu... mimo, że reszta jest OK. Trzeba by poszukać trochę albo techniki wojskowej poczytać :) Nie wiem czy okręty podwodne dalej nie mają baterii akumulatorów, tak na wszelki wypadek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...