evodziobak Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Pytanie techniczne - czy wykonalny jest swap skrzyni z ktoregos z Sti do wrxa 2004. Bardzo niepodoba mi sie ta skrzynia którą mam teraz. Co chwila synchronizatory padają i już mnie to powoli zaczyna irytować. Wymyśliłem sobie włożenie skrzyni z sti. Czy jest to waszym zdaniem wykonalne? Jezeli tak to co będzie potrzebne oprócz samej skrzyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Operacja wykonalna i bardzo opłacalna jak celuje sie w wieksze moce. dobre sprzęgło - skrzynia - wał - dyfer - półośki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evodziobak Opublikowano 16 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 ADK90 Dzieki. Nie chodzi mi nawet o dużo większe moce tylko o to że ta skrzynia z wrxa jest jakaś bardzo delikatna. Przez to że jedynka jest w niej dość długa to wymagana jest częsta redukcja do jedynki, a to powoduje uszkadzanie się synchronizatora. Staram się być dla niej delikatny ale już bardziej delikatny być nie mogę. Nie da się zrobić tego bez wymiany dyfra? Bo rozumiem że chodzi o długość wału, że nie będzie pasować, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 evodziobak, operacja wykonalna i polecana w szczególności dla upalaczy. Temat rozgryziony - poczytaj w tym dziale i w nielegalu. A dyfer trzeba zmienić, bo różne są przełożenia w WRX i STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cysztof Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 operacja znana i popularna, potrzebujesz: - polosie - dyfer - wal - skrzynie - sprzeglo - drazek zmiany biegow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 operacja znana i popularna, potrzebujesz: - polosie - dyfer - wal - skrzynie - sprzeglo - drazek zmiany biegow A tylne piasty pod R180 ? Najlepiej przerzuć wszystko z STI razem z hamulcami-brembulcami :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Najlepiej przerzuć wszystko z STI razem z hamulcami-brembulcami :wink: To najlepiej niech sprzeda WRXa i kupi STI Dyfer musisz zmienić. Skrzynia z WRXa ma inne przełożenia niż z STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evodziobak Opublikowano 16 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Nie chcę sti bo mam wagona i wózeczek dla dziecka mi się elegancko mieści :-) Wrx to moje auto cywilne. Denerwują mnie jeszcze hamulce które też są za delikatne. Wrzuciłem czterotłoczki z wersji EU z tarczami brembo nacinanymi i też się pogięły. A tak to generalnie fajne auto :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 To co ty z nim robisz że skoro auto rodzinne a takie szkody,chyba zawsze bardzo się śpieszysz do przedszkola :wink: ,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evodziobak Opublikowano 16 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 To co ty z nim robisz że skoro auto rodzinne a takie szkody,chyba zawsze bardzo się śpieszysz do przedszkola :wink: ,pozdro. Do przedszkola to nie ale generalnie mam tak że muszę się dość szybko przemieszczać. Kilka hamowań z wyższych prędkości i już tarcze pogięte. Nie mówcie mi że wszyscy wrxami jeżdżą 50 na godzinę :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 evodziobak, jeśli masz kombi, to będziesz potrzebował hybrydowych półosi (zbudowanych z elementów WRX i STi) ze względu na większy rozstaw kół w STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evodziobak Opublikowano 16 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 evodziobak, jeśli masz kombi, to będziesz potrzebował hybrydowych półosi (zbudowanych z elementów WRX i STi) ze względu na większy rozstaw kół w STi. ok. dzieki za info. A wiesz może które elementy z którego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Niestety dokładnie nie wiem Napisz pw np. do carlosa, On ma takie w swoim kombi, więc pewnie będzie wiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Generalnie można zbudować hybrydy,tyle że moim zdaniem,lepiej jest wymienić wahacze tylne na te z STi,wsazić zwrotnice,piasty i zestaw hamulcowy z STi.Dojdzie jeszcze wymiana stabilizatora.Wtedy mozna zastosować oryginalne półosie i przeguby z STi.Wygodniejsze rozwiązanie w razie jakiejś awarii.Koszty może ciut większe,ale czas dorobienia hybryd to cos ok.2 tygodni,czekanie na przesyłkę,awaria=demontaż+wysyłka+oczekiwanie na naprawę.W wypadku zastosowania seryjnych gratów z STi pozostaje tylko wybór gdzie kupujemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Generalnie można zbudować hybrydy,tyle że moim zdaniem,lepiej jest wymienić wahacze tylne na te z STi,wsazić zwrotnice,piasty i zestaw hamulcowy z STi.Dojdzie jeszcze wymiana stabilizatora.Wtedy mozna zastosować oryginalne półosie i przeguby z STi.Wygodniejsze rozwiązanie w razie jakiejś awarii.Koszty może ciut większe,ale czas dorobienia hybryd to cos ok.2 tygodni,czekanie na przesyłkę,awaria=demontaż+wysyłka+oczekiwanie na naprawę.W wypadku zastosowania seryjnych gratów z STi pozostaje tylko wybór gdzie kupujemy. Tylko problemem są nadkola w kombi... Jak wsadzisz wszystko z STI, to jak bardzo trzeba będzie rozklepać nadkola, aby się koła zmieściły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Z tego co wiem,to nie trzeba nic klepać. :wink: Carlos bynajmniej nie klepał.A używa kółek 18 calowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 nic nie trzeba klepać - wszystko się mieści - polecam kompletny swap na 1/2osie sti - bo te hybrydowe lubią się skubane ukręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 I wszystko jasne :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 evodziobak, co do tych giętych tarcz to pamiętasz żeby po hamowaniu i zatrzymaniu na skrzyżowaniu nie trzymać nogi na heblu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 nic nie trzeba klepać - wszystko się mieści - polecam kompletny swap na 1/2osie sti - bo te hybrydowe lubią się skubane ukręcić Zacytuję Kameleona: Wachacze mam STI... Po wymianie wachaczy tylne koła wystają poza obrys Wymiana wachaczy z STI do kombi wiąże się z tym, że rozstaw kół zwiększa się o ok. 4-5 cm w zależności od tego jakie wachacze zostaną użyte.Kombi jest całe węższe wieć z przodu wystarczy zmienić błotniki na poszerzane jak w sedanie lub STI a tył niestety nie za bardzo jest jak zmienić... Dlatego wystaje... I jak jest naprawdę? Budy kombi bloba i hawka nie różnią się przecież w okolicach tylnych nadkoli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 socko, ale ja mam wahacze wrxowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 socko, ale ja mam wahacze wrxowe... carlos, ja sie odniosłem tylko do wypowiedzi cybel'a, który pisał o wymianie wszystkiego, łącznie z tylnymi wahaczami. I tutaj mi coś nie pasowało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 socko, ja mam u siebie wszystko kompletnie wszystko z sti 05 wahacze też i koła nie wystaja mi poza obrys auta ale są na styk. Tylko że mam bude gf8 a ona jest chyba węższa od gd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gred Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Podłączę się do tematu, bo też czeka mnie taka zamiana (wrx po tuningu trochę za mocny dla swojej skrzyni). Ile kosztuje (choćby bardzo orientacyjnie) wymiana skrzyni z dyframi i półosiami? wiadomo - uzywane, ale do jakiego przebiegu "dawcy" warto jeszcze z niego wziąć te elementy? Pozdr. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 gred, tak około ... to 10-15k zależy czy skrzynia z DCCD czy bez .. a nawet 20k jak przy okazji podmienisz hamulce :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się