Skocz do zawartości

evodziobak

Użytkownik
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O evodziobak

  • Urodziny 28.03.1982

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Zakościele/Warszawa
  • Auto
    Lancer Evo VI

Osiągnięcia evodziobak

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. ok. dzieki za info. A wiesz może które elementy z którego?
  2. Do przedszkola to nie ale generalnie mam tak że muszę się dość szybko przemieszczać. Kilka hamowań z wyższych prędkości i już tarcze pogięte. Nie mówcie mi że wszyscy wrxami jeżdżą 50 na godzinę :-)
  3. Nie chcę sti bo mam wagona i wózeczek dla dziecka mi się elegancko mieści :-) Wrx to moje auto cywilne. Denerwują mnie jeszcze hamulce które też są za delikatne. Wrzuciłem czterotłoczki z wersji EU z tarczami brembo nacinanymi i też się pogięły. A tak to generalnie fajne auto :-)
  4. ADK90 Dzieki. Nie chodzi mi nawet o dużo większe moce tylko o to że ta skrzynia z wrxa jest jakaś bardzo delikatna. Przez to że jedynka jest w niej dość długa to wymagana jest częsta redukcja do jedynki, a to powoduje uszkadzanie się synchronizatora. Staram się być dla niej delikatny ale już bardziej delikatny być nie mogę. Nie da się zrobić tego bez wymiany dyfra? Bo rozumiem że chodzi o długość wału, że nie będzie pasować, tak?
  5. Pytanie techniczne - czy wykonalny jest swap skrzyni z ktoregos z Sti do wrxa 2004. Bardzo niepodoba mi sie ta skrzynia którą mam teraz. Co chwila synchronizatory padają i już mnie to powoli zaczyna irytować. Wymyśliłem sobie włożenie skrzyni z sti. Czy jest to waszym zdaniem wykonalne? Jezeli tak to co będzie potrzebne oprócz samej skrzyni?
  6. Będę. vert czy mam się zapisać na jakąś listę czy poprostu przyjechać? Pytam bo nie wiem jak to u ciebie działa. Nie byłem jeszcze na twoim treningu. Ale jeżeli jest jakaś lista to proszę o dopisanie.
  7. a wiesz może jakie były przyrosty momentu i mocy w stosunku do seryjnego doładowania?
  8. Na bank - w tylnych WRXowych dwutłoczkach są tarcze są wentylowane - a w US nie Pozdrawiam dzięki. właśnie wczoraj kupiłem odpowiednie tarcze.
  9. chyba rozumiem to małe zamieszanie w określeniach. dla mnie to co ty nazywasz mapą jest programem a program zawiera wiele map np. paliwa, zapłonu, boostu itp. stąd użyłem określenia "z korektą map" w pierwszym poście. ale mniejsza z tym. ważne że wiadomo o co chodzi. dzięki za porady. właśnie słyszałem o problemach z panewkami w subaru :-)
  10. miałem na myśli korekty map paliwa i zapłonu a nie samo podniesienie boostu przez np mbc. może nieprecyzyjnie się wyraziłem. chodzi mi o to jak bardzo silnik z wrxa jest podatny na podnoszenie boostu. mam głównie doświadczenie z evo, a subaru jest dla mnie nową sprawą stąd moje pytanie. Nie do końca jest jasne to zdanie, to zapytam - nowa mapa już była robiona, czy też ma być i ma uwzględniać właśnie to zwiększone doładowanie ? Generalnie na seryjnej turbinie czyli TD04L więcej jak 1,2 - 1,3 br nie da się stabilnie osiągnąć. Zdrowej turbinie i zdrowo sterowanej oczywiście. Pozdrawiam Grzegorz
  11. chciałem zapytać o ile waszym zdaniem można podnieść ładowanie w wrxie aby było to bezpieczne dla silnika. silnik całkowita seria 2.0t wrx teardrop. oczywiście z korektą map. Szukałem na forum takiego tematu ale jakoś nie udało mi się znaleźć.
  12. teraz będę miał czterotłoczki. aktualnie na aucie mam te oryginalne dwutłoczki z USa
  13. czyli chyba tarcze też inne muszę mieć w takim razie
  14. i chyba nie będzie bo system zamienia nazwę fourturbo na nie-aso. http://sklep.nie-ASO.pl/product-pol-8232 ... -spec.html
  15. to do czego są adaptery które sprzedaje np 4t?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...