asior88 Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Witam, co proponujecie poza kupnem kompletnego układu wydechowego za tysiąc tysięcy aby auto było głośniejsze, brzmiało konkretnie tak jak powinno? W chwili obecnej mam seryjny wydech i wyrzuconego kata. Generalnie średnio. Zastanawiałem się nad innym tłumikiem ale ten co mam ( seria ) podobno jest przelotowy i to by nic nie zmieniło. Ewentualnie wywalić jakiś środkowy tłumik ? Zwiększyć średnice ? Przelotowa kwasówka ? Co i jakiej formy wybrać. Co z sondami i techniczną stroną ? Z góry dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 seryjny tłumik (WRX) nie jest przelotowy ... chcesz głośniej - poszukaj tłumika np. Blitz Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomek_z Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 asior88, temat wydechów wałkowano na forum milion razy... Myślę, że jesteś w błędzie sądząc, że wymiana samego tłumika końcowego nic nie zmienia (na pewno nie jest przelotowy). To właśnie końcowa puszka nadaje specyficzne brzmienie. Najlepiej poszukaj markowego, dedykowanego catback'a (najlepiej używanego, choćby w forumowym dziale K/S). Szczególnie, że w Twoim aucie wymiana całego wydechu powinna sie kończyć remapem. IMO Hayward & Scott najładniej oddaje brzmienie boxera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emdzejj Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Co i jakiej formy wybrać. Co z sondami i techniczną stroną ? Pełen przelot i remap. A sondami już się zajmą Panowie którzy Ci to poskładają Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Najlepiej bez tlumikow, jak ma byc glosno. Najwyzej ktoregos ranka znajdziesz doniczke w szybie Link to comment Share on other sites More sharing options...
emdzejj Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Najlepiej bez tlumikow, jak ma byc glosno. Najwyzej ktoregos ranka znajdziesz doniczke w szybie O ! Też jest jakaś myśl 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzyhu555 Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Najlepiej bez tlumikow, jak ma byc glosno. Posłuchaj AMIego i zapodaj samą rurę, ja tak miałem i było super ale z racji tego że mam rajdówkę to musiałem zainstalować katalizator (stalowy oczywiście) , umieściłem go na końcu wydechu i powiem Wam że prawie nie widać różnicy w głośności. A tak na poważnie, to tak jak Koledzy wyżej, zapodaj sensowny catback i będziesz pan zadowolony Link to comment Share on other sites More sharing options...
asior88 Posted August 7, 2012 Author Share Posted August 7, 2012 http://allegro.pl/show_item.php?item=25 ... d00be2ff62 co sądzicie o tym ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrowa Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Zastanawiałem się nad takim i podobno będzie ryczał ... Ja u siebie nie mam 2giego kata i rezonatora w centerpipe'e. Miałem Prodrive było mi za cicho, potem Magnex - zrobiło się głośniej, ale odrobinę i doszło takie lekkie strzelanie puf... puf pfu... puf i też było mi za cicho. Pojawiła się opcja wymienienia się Magnex za amerykański tłumik końcowy firmy Borla i jest głośno. Tzn dla mnie jest już chyba górna granica zwłaszcza jeśli jedzie się w trasę. Kolega, który jechał z tyłu nad morze marudził, że mu dudni w głowie jak helikopter za to żona kolegi spała w najlepsze Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Ja kiedys sciągłem wydech z kumplem i odpaliłem z ciekawosci jak chodzi głosno i okazał sie zonk bo z wydechem Blitzem jest głosniejszy niz bez niego :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
skiba STI Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 http://allegro.pl/show_item.php?item=2523353190&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 co sądzicie o tym ? To sprzedaje mój koleżka To jest jeden z najfajniej gadających backboxów. Mam praktycznie to samo- afterburner vortex 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomek_z Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 To sprzedaje mój koleżka Ja kupowałem center pipe H&S od koleżki, więc gdyby ktoś się dycydował, to mogę śmiało polecić jako sprzedawcę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krysztal Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 asior88, a ile jesteś w stanie wydać na kompletny wydech ? Jeżeli nie chcesz jakiejś używki to możesz sobie zrobić jakiegoś customa u np MG i w zależności od upodobań co do głośności Prodrive na koniec (wersja bardzo ładnie grająca ale pozwalająca w dobrych warunkach pokonywać trasy) lub np Blitza (wersja mocno hardcorowa na trasy raczej dla przygłuchych) lub inny wg upodobań... Średnica 2.5 lub 2.7 raczej nie więcej bo nie ma sensu a zrobi się głośno i koty i inne zwierzęta zaczną tam w nocy mieszkać. Jeżeli chcesz być też przegląd legal i nie chcesz smrodu wachy na postoju to możesz wrzucić stalowego kata. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted August 9, 2012 Share Posted August 9, 2012 Najlepiej bez tlumikow, jak ma byc glosno. Najwyzej ktoregos ranka znajdziesz doniczke w szybie A pamietasz jacy bylismy "wstrzasnieci" po powrocie z Wawy turbodziadkiem? Nie sluchaj AMIego, zaloz tlumik. Choc jeden Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted August 9, 2012 Share Posted August 9, 2012 Nie badz miekki - idz na calosc! Idz na calosc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 Tia... po co Ci caly wydech, tlumiki... wyprowadz downpipe przy przednim kole i bedzie OK Jak prawym, to jest tez szansa na "podjaranie" ludzi na przystanku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 Tia... po co Ci caly wydech, tlumiki... wyprowadz downpipe przy przednim kole i bedzie OK Jak prawym, to jest tez szansa na "podjaranie" ludzi na przystanku... Ja sie dziwie Witek, ze u Ciebie tak nie ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
specmajster Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 a ja poszukuję końcowego tłumika do GT'99 o parametrach głośnosci zbliżonych do seryjnego, który podkreśli basowy charakter. Może coś podpowiecie? Może ktoś ma takie cudo na zbyciu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yarek Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 To i ja się podepnę pod temat.Mam WRX '04 seryjny uppipe i downpipe, catback przelot 2,5cala na dwóch tłumikach z GTka. Zamierzam kupić uppipe i downpipe pod remap, co byście polecili z nowych produktów, jakie średnice? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Uppipe najlepiej o srednicy fabrycznej. Downpipe - 2.5 cala, 3 cale schodzace w 2.5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KALI Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Mam praktycznie to samo- afterburner vortex Duża jest róznica pomiędzy H&S a vortexem? Mam teraz vortexa i zastanawiam się właśnie na H&S. Będzie głośniej, bardziej basowo? Czy bez różnicy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now