Radik Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Padła mi pompa paliwa , po wymianie samochód nadal nie chce odpalić , wymieniony został też czujnik ciśnienia paliwa i nadal cisza . Moje pytanie , trzeba to jakoś zaadaptować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Cos wiecej na temat objawow? Jestes pewien, ze to pompa paliwa padla? Wymiana pompy paliwa nie wymaga zadnych cudow i adaptacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radik Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 na pewno padła pompa i czujnik ciśnienia , samochód jechał w pewnym momencie zaczął szarpać i zgasł , po czym pompa była sprawdzana ewidentni wina pompy bo nie dawała ciśnienia , po wymianie pompy i czujnika silnik kręci , na blacie żadnych błędów silnika nie wywala , po przekręceniu kluczyka też nie słychać aby pompa startowała , tak jakby ECU nie dawał sygnału do pompy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Tak glupio zapytam tylko - a bezpiecznik/przekaznik sprawdziles? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radik Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 od tego zacząłem musze pomierzyć napięcie jeszcze na pompie bo tego nie zrobiłem , tylko nie wiem też jakie powinno być prawidłowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 musze pomierzyć napięcie jeszcze na pompie bo tego nie zrobiłem , tylko nie wiem też jakie powinno być prawidłowe 12V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 12V Czasem trudne pytania maja proste odpowiedzi Zrob osobne zasilanie na pompe i odpal auto. Pozniej szukaj dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Jeśli nie wywala Ci żadnego błędu,znaczy się uszkodzenie jest mechaniczne.Gdyby walnięty był przekaźnik to komp nie dostał by sygnału potwierdzającego że impuls na pompę został przekazany i wywaliło by Ci błąd.Gdy przekręcisz kluczyk pompa powinna na chwile zadziałać i potem już po starcie silnika pracuje cały czas.Jak wyżej napisano podłącz jej dodatkowe zasilanie i sprubój w ten sposób TYLKO NA MIŁOŚĆ BOSKĄ NIE WYSADŹ NICZEGO ,pozdro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radik Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Tak zrobiłem Ale kupiłem , 2 pompę jeszcze , Pomierzyłem miernikiem i okazało się , że + jest , za to nie ma masy , poszła nowa masa i samochód ożył , Ale nadal jest problem , dławi się , dochodzi do 5,5 tys na 1,2 biegu, na 3 jeszcze mniej mniej , tak jakby nie dostawał odpowiedniej ilości paliwa . Chyba muszę przejrzeć jeszcze cały układ paliwowy bo jak podłączyłem na krótko bezpośrednio z bańki do filtra chodzi dobrze . BTW. Potrzebuje ktoś nową pompkę JC AUTO 225l/h ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Radik, Dość istotne pytanie, twoje autko to GC8 czy GD? bo w GD jest już chyba osobny sterownik pompy i wszystko się zmienia..... Pompa jest sterowana impulsowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Podepnę się do tematu z szybkim pytaniem. Jak najszybciej w WRX 06 dowiedziec się czy zamontowana jest Walbro czy seria? Da sie to jakos latwo sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radik Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Doszedłem o co chodziło , wężyk łączący pompkę z resztą obudowy się rozleciał , kawałki z środka zapchały przewód , kompresor pomógł , Czyszczenie całego układu , nowy filtr i nowa Walbro . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Radik, no to dobrze ze rozwiazeles problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Wężyk się rozleciał? :shock: To sprawdź w jakim stanie są inne wężyki!!! Np przy giltrze paliwa i dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radik Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Inne są ok , ten był zanurzony cały czas w paliwie i najzwyczajniej popękał :? Ale ważne , że dało radę się z tym uporać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się