krawwwcu Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 cos mi glosno stuka w przednim zawieszeniu ale tylko na skreconych kolach. rok temy wymienilem cale przednie zawieszenie doslownie wszystko,podczas przejezdzania nierownosci na prostych kolach nic nie stuka ,ostatnio wymienilem nawet gumy na maglownicy,stukanie robi sie coraz glosniejsze poradzcie cos . a druga sprawa to szarpanie calym silnikiem podczas zmiany biegow czy to moga byc zerwane poduszki silnika??poduche pod skrzynia wymienialem rok temu czekam na porady dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b. Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 cos mi glosno stuka w przednim zawieszeniu ale tylko na skreconych kolach. rok temy wymienilem cale przednie zawieszenie doslownie wszystko,podczas przejezdzania nierownosci na prostych kolach nic nie stuka ,ostatnio wymienilem nawet gumy na maglownicy,stukanie robi sie coraz glosniejsze poradzcie cos .a druga sprawa to szarpanie calym silnikiem podczas zmiany biegow czy to moga byc zerwane poduszki silnika??poduche pod skrzynia wymienialem rok temu czekam na porady dzieki przeguby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Tak myslalem, ze krzysiom sie wlaczy do tego watku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Tak myslalem, ze krzysiom sie wlaczy do tego watku Ale bardzo delikatniutko.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borowice Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Sprawdź mocowanie amortyztorów - śruba na tłoczysku i śruby mocujące do nadwozia od góry. Maja tendencję do samoluzowania. Sam to przeżyłem, piszą też o tym na subaru- community.net. Pozdrowienioa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Sprawdź mocowanie amortyztorów - śruba na tłoczysku i śruby mocujące do nadwozia od góry. Maja tendencję do samoluzowania. Sam to przeżyłem, piszą też o tym na subaru- community.net. Pozdrowienioa Tu mnie zaintrygowales. U mnie cos stuka z tylu, ale na badaniu technocznym nic nie wyszlo. Amory 77% a w zawieszeniu facet nawet szukal, ale nic nie znalazl. Wyjalem wszystko z bagaznika a to dalej i z czasem coraz glosniej. Czy to moga byc owe luzy? Pozdrawiam, Slawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawwwcu Opublikowano 8 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 dzieki BOROWICE sprawdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Jezeli Ci tylko przy skreconych kolach stuka to ja bym zaczal od przegubów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsg00 Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 No ja tez stawiam na przeguby i bym uwazal kiedys jechalem Golfem vr6 tez mi tak stukalo i sie nie przejmowalem myslac ze to kolo obciera gdzies i wracalem ktoregos razu z katowic lecialem caly czas ok 2 pak i w warszawie skrecalem z lazurowej w czluchowska i troche jeblo dalem gazu a on nie jechal pzegub poszedl sie jeb.... szczescie ze w trasie mi sie to nie stlao bo przy 200 kolo by zblokowalo i bym sie rozmazal gdzies na latarni . Jednak ktos tam czuwa nad nami pozdawiam go serdecznie !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtal Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 jezeli tylko na skreconych kolach to na 100 % wlasnie przeguby i akurat ten element jest w JC bardzo słabej jakosci nie sa przystosowane do mozliwosci ani subaru ani wlascicieli pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawwwcu Opublikowano 9 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 dlatego napislaem ze to stuki w zawieszeniu bo to stuka podczas przejezdzania przez nierownosci na skreconych kolach i dlatego mysle ze to nie sa przeguby tylko cos w zawieszeniu a poza tym to jakies 10000km temu zalozylem nowa skrzynie z nowiutkimi polosiami.sprawa jest o tyle dziwna ze okolo rok temu cale zawieszenie z przodu zostalo wymienione na nowe doslownie wszystko lacznie z gornymi mocowaniami amortyzatorow.dzieki za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawwwcu Opublikowano 9 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 dzisiaj mam wolne wiec sprobuje znalezc przyczyne,najpierw zkozystam z rady BOROWICE i sprawdze wszystkie sruby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 a może stukają łozyska na poduszkach gumowych macpersona to by sie zgadzało bo - jak piszesz- niemasz żadnych luzów w zawieszeniu - więc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Witam Stukac moze tez kolumna kierownicy... Mialem podobny obiaw rok temu, mechanik wyregulowal luz przekladni i jest cisza 8) Pozd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 WitamStukac moze tez kolumna kierownicy... Mialem podobny obiaw rok temu, mechanik wyregulowal luz przekladni i jest cisza 8) Pozd. to fakt bardzo prawdopodobne że listwa juz stuka w przekładni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gc Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Tu mnie zaintrygowales. U mnie cos stuka z tylu, ale na badaniu technocznym nic nie wyszlo. Amory 77% a w zawieszeniu facet nawet szukal, ale nic nie znalazl. Wyjalem wszystko z bagaznika a to dalej i z czasem coraz glosniej. Czy to moga byc owe luzy? Pozdrawiam, Slawo. U mnie w kombiwarze poluzowały sie górne mocowania amorków, stukało jakby coś z tyłu o szybę waliło, szczególnie na niewielkich nierównościach. Wystarczy dokręcić. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawwwcu Opublikowano 14 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 dzieki za rady to okazala sie magownica po regulacji stuki ustaly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demol Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 WitamStukac moze tez kolumna kierownicy... Mialem podobny obiaw rok temu, mechanik wyregulowal luz przekladni i jest cisza 8) Pozd. Mozesz rozwinąc ten temat? U mnie jest podobne zjawisko i ni czorta nie moge znaleźć przyczyny. Moze być na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 dzieki za rady to okazala sie magownica po regulacji stuki ustaly A co zrobiłeś? Może powinieneś pokazać jak to się robi naszym lokalnym mechanikom ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Mi też stuka i mam male luzy na kierownicy... Jakie mogą być przyczyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Magiel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Podczas jazdy bardzo slabo (prawie wogóle) slychać, natomist na postoju przy kręceniu kierownica już wyraźnie slychać stuki. EDIT: pytam bo już 2x sprawdzali mi zawias i uklad kierowniczy w ASO i twierdzą, że jest OK, a nie jest :roll: :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Tu mnie zaintrygowales. U mnie cos stuka z tylu, ale na badaniu technocznym nic nie wyszlo. Amory 77% a w zawieszeniu facet nawet szukal, ale nic nie znalazl. Wyjalem wszystko z bagaznika a to dalej i z czasem coraz glosniej. Czy to moga byc owe luzy? Pozdrawiam, Slawo. U mnie w kombiwarze poluzowały sie górne mocowania amorków, stukało jakby coś z tyłu o szybę waliło, szczególnie na niewielkich nierównościach. Wystarczy dokręcić. Pozdr U mnie brzmi bardzo podobnie. Masz na mysli sruby do ktorych mozna sie dostac ze srodka auta? Te wydaja sie dokrecone, ale kluczem nie sprawdzalem. Pozdrawiam, Slawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demol Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Podczas jazdy bardzo slabo (prawie wogóle) slychać, natomist na postoju przy kręceniu kierownica już wyraźnie slychać stuki. EDIT: pytam bo już 2x sprawdzali mi zawias i uklad kierowniczy w ASO i twierdzą, że jest OK, a nie jest :roll: :? U mnie jest baaardzo podobnie, Przy dynamicznej jeździe na zakręcie potrafi też stuknąć jak nierówny jest asfalt. Na postoju - bardziel słyszalne jak koła mają do pokonania (stojąc w miejscu) jakies bruzdy - nierówności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi