Skocz do zawartości

Zakup Subaru Imprezy WRX


DanPlut

Rekomendowane odpowiedzi

Ritmo to pełen ogień

 

no ogien byl , to byl prawdziwy "silent killer" 130KM i nicale 800 kg mowi samo za siebie 8)

 

Ta stylistyka szokuje po dziś dzień

 

wiem o ktorym myslisz :wink: ja mialem model po lifcie :lol: , identyczny , moze to nawet moj :lol:

 

 

540x405_sprzedazy-fiat-ritmo-835489.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 247
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

scrmnwrx, bo bzdury wygadujesz, że moja mamusia wie wiecej od Ciebie.

Btw pasek bym Ci dał za takie gadanie

 

Pasek bys mi dal? Okej...

 

 

Proszę Cię uspokój się bo naprawdę woła to o pomste do nieba! Skiba i chłopaki tłumaczyli Ci różnice i odsyłali do czytania a ty dalej swoje, w szczególności to że 260hp jest szybsze od 300hp .... Pogratulować , wiesz co to znaczy przyznać się do błędu ? Nie wiem może u Was w US i A :P Się inaczej rozumie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję że każde ze stron doczytała do końca. Fakty są takie, że WRX 265KM okazał się szybszy na torze od STI. Nie pamiętam, na którym ale jestem pewien co mówię. Powodem była inaczej ze stopniowana skrzynia ( dlatego lepszy czas do 100km/h ) a tor był kręty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję że każde ze stron doczytała do końca

 

Nic zupełnie nie rozumiem co autor miał na myśli :roll:

 

Fakty są takie, że WRX 265KM okazał się szybszy na torze od STI. Nie pamiętam, na którym ale jestem pewien co mówię. Powodem była inaczej ze stopniowana skrzynia ( dlatego lepszy czas do 100km/h ) a tor był kręty.

 

Proszę Cię :roll:

Jeśli to w ogóle prawda, to powodem był marny kierownik STI a nie skrzynia :roll:

 

Zerknij na kwity zza wody, które mówią, że WRX jest szybszy od STI 0-60m/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To był profi test z tym samym "kierownikiem". Jak znajdę chwilę to poszukam na forum i w sieci więcej informacji. Wiele osób było zdziwionych, że WRX 265MK wypadł tak dobrze. No ale ta wersja również znacznie się różni od "normalnego" WRX'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie jak ktoś chce mieć fajne auto z gangiem boxtera i nie ma zapędów do ciągłego dłubania i polepszania osiągów auta to niech bierze WRX

 

Jak natomiast chciałbym żeby z każdym miesiącem auto zbierało się coraz lepiej, chciałby uczestniczyć w *JS'ach i innych tym podobnych, to lepiej by wziął STI.

 

Mam kolegę, który ma kolegę :) Co to zakupił WRX z oszczędności i w tej chwili została już z niego tylko buda, auto zrobione na *00 bHp nie chce podawać wyniku 700 bo nie wiem czy to prawda :) w każdym bądź razie ściga się już tylko z motocyklami :) W to auto wpakował tyle kasy że spokojnie by kupił STI i zaczął modyfikacje z wyższego pułapu.

 

Ja też kupiłem GT i już mnie korci by coś w nim dłubnąć, boje się tylko tego że ogólnie tak na prawdę nie powinienem go ruszać jeśli chcę by jeździł długo i bezawaryjnie. Na razie leczy się w nie-ASO w Mysiadle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRX'y GH fajnie jeżdżą - potwierdzam. :D

I nie mówię tu po remapie - przed zabiegiem też dawał czadu. Na SJS w Kielcach instruktorzy byli pod dużym wrażeniem. Choć prawda jest taka, że mój w serii miał ponad 270 KM zamiast 265 KM. Czemu ???? Nie wiadomo. Zawias kiepski więc na zakrętach bieda, ale na prostej. ..... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Platon, oczywiście się z Tobą zgadzam, ale jak dorosły facet może mówić, że standardowy wrx 265 robi setkę szybciej niż mocniejszy od niego 300 STI? Wiedza takiego przedstawiciela na temat motoryzacji jest taka jak moja na temat rozmnażania rozwielitek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

standardowy wrx 265 robi setkę szybciej niż mocniejszy od niego 300 STI?

 

Moc, a waga oraz przełożenia:

 

First, the WRX STI weighs a hearty 180 pounds more than the base WRX, according to our scales. Second, the STI and its closer-ratio six-speed manual call for two shifts to 60, while the regular WRX's five speed hits 60 mph in second gear.

 

Około 100 KG lżejszy WRX osiąga 100 na godzinę na 2 biegu, a STI wymaga zmiany na 3.

 

Waga + utrata czasu na zmianę biegów... i mamy minimalną różnicę do 100, mimo różnicy mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzd, tak jak piszesz - moc to nie wszystko.

Wiele czynników wpływa na wynik pomiaru - moc i jej przebieg, niutony i ich przebieg, przełożenia, waga, temperatury, ciśnienia, dokładność pomiarów (choć tutaj jak profesjonalna firma to błąd mały) i pewnie jeszcze kilka rzeczy innych by się znalazło.

Zatem +/- 0,5 sec o którą tutaj taka wojna idzie chyba nie ma zbytniego sensu.

Najważniejsze w tym wszystkim jest zadowolenie kierownika (czki).

Jedno trzeba powiedzieć, że oba auta zarówno STI jak i WRX to są nietuzinkowe auta, a ich kierowniki (czki) to są super chłopaki/dziewczyny. :D

Niezaprzeczalne jest, że STI jest bardziej prestiżowe w ogólnym mniemaniu. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję że każde ze stron doczytała do końca. Fakty są takie, że WRX 265KM okazał się szybszy na torze od STI. Nie pamiętam, na którym ale jestem pewien co mówię. Powodem była inaczej ze stopniowana skrzynia ( dlatego lepszy czas do 100km/h ) a tor był kręty.

 

a tego wyzej wymienonego WRXa zlal tylko na innym torze Golf GTI , to znaczy ze ow Golf zxla by takze STI , prosze was :lol: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzd, założę się, że masz WRXa.

Poczytaj sobie dokładnie. Masz tam różne konfiguracje skrzyń biegów i mocy.

 

WRX- 6s do 100km, STI- 5.2s do 100km

 

Niezapominajcie o niutonometrach, bo to nimi auto jedzie - 343 d0 407

 

Ja nie wiem o co Wy walczycie :roll:

 

Wszystkie strony na świecie maja te same dane oprócz jednej, która jest zapisana z błędem (zamiast 4 winno być 5, bo czasy mierzone do 60mil inaczej byłoby 6s) :roll:

 

http://motoryzacyjnie24.pl/dane_technic ... x_sti.html

 

http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... -sti-300km

 

http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... -wrx-265km

 

-- So cze 23, 2012 7:34 pm --

 

Proponuję że każde ze stron doczytała do końca. Fakty są takie, że WRX 265KM okazał się szybszy na torze od STI. Nie pamiętam, na którym ale jestem pewien co mówię. Powodem była inaczej ze stopniowana skrzynia ( dlatego lepszy czas do 100km/h ) a tor był kręty.

Na torze różnica jest jeszcze większa! Nie dość, że bogatszy w konie i moment obrotowy STi ma również inaczej zestrojone zawieszenia i lepsze hamulce. Czy mam wyjasniać jak to pomaga?

Bo już nie zniese i napiszę do Subaru, że zrobili błąd montując 6-kę skrzynię :roll: :lol::lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Lanos mi się podoba więc wygląd dla mnie to nie problem.Auto będzie mi służyć tylko i wyłącznie do cywilnego jeżdżenia bez żadnych akrobacji.

Z góry dziękuję za wszelkie porady.

,

A może jednak ...Nubira?

 

mamusia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie po co ta walka. :idea:

Powtarzam to co pisała fachowa prasa po wprowadzeniu WRX 265KM do sprzedaży ( przede wszystkim zagraniczna). Jeżeli to były bujdy to komu wierzyć..... Doskonale wiem jaka przepaść dzieli normalnego WRX'a od STI ale w specyficznych warunkach ta akurat wersja mogła mieć porównywalne osiągi.

W jednym z testów Laguna zlała STI także wszystko jest możliwe :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skiba STI, nie wiem dlaczego tak się uczepiłeś tych 6 sekund. Były to oficjalne dane Subaru dlatego pojawiały się we wszystkich testach. Nawet Dyrekcja pisała, że mogą być zawyżone:

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=1&t=123122

Oficjalne dane fabryczne dot. przyspieszenia - 6.0 - wydają się mocno pesymistyczne.

Tutaj jeszcze jeden temat:

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=1&t=131860&p=1038066

Niestety jeżdziłem jednym i drugim ( w róznym czasie więc nie mogłem porównac bezposrednio ) i odniosłem wrazenie , że wrx 265 KM jest szybszy od sti :roll: .... Jakos łatwiej sie rozpędza.... :mrgreen:

AK

ps. trzeba tylko nadążac ze zmianą biegów....max. 209 km/godz :wink:

Niestety...dla Carfita :mrgreen: ...bo w warunkach krótkiego sprintu/okrążenia na torze wrx może byc trochę szybszy...oczywiscie w trudniejszych warunkach sti powinno wygrać.....chyba :roll: :mrgreen:

AK

Artykuł z insideline:

http://www.insideline.com/subaru/impreza/2011/2011-subaru-impreza-wrx-sedan-full-test-and-video.html 5.3s do 60mph

http://www.insideline.com/subaru/impreza-wrx-sti/2011/2011-subaru-impreza-wrx-sti-full-test-and-video.html 5.2-5.5s do 60mph

Poza tym jeśli w jednym aucie setka pojawia się przy jednej zmianie biegu (z 1 na 2) a w drugim po dwóch (1 na 2 i 2 na 3) to pozwala to zaoszczędzić trochę czasu. Do tego jeszcze różnica w masie auta.

EDIT: pomyłka zaniżone/zawyżone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem Subaru Imprezy 2.5T WRX-S Premium w wersji sedan US, rok 2008, 22tyś. km przebiegu. Kolor jedyny słuszny-Mica Blue. Navi fajnie działa ma wgraną mapę Polski, zestaw głośnomówiący, podgrzewane fotele, podgrzewane wycieraczki itp. Teraz czeka mnie wymiana płynów ustrojowych i do boju. Długo się zastanawiałem czy nie kupić jakiegoś STI z 2005 czy 06 roku, ale padło w końcu na młodsze WRX. Auto naprawdę fajne, ładnie się zbiera, Nissan 350Z gorzej przyspieszał. Mam nadzieję, że silnik mi długo posłuży. Mam tylko jeden dylemat czy faktycznie nigdy w roczniku 2008 nie było wersji z 265 konnym silnikiem? Sprzedawca się strasznie upierał a w dowodzie wbite jest 205kw. Auto było w tak fajnym stanie, że nie robiło mi to różnicy(najwyżej się coś podciągnie :twisted: )

Koledzy, nie wiem czy mam zakładać nowy temat a tymbardziej nie wiedziałbym jak go nazwać, ale mam kilka pytań:

1. Jak zrobić w miarę jak najtańszym kosztem by Subaru brzmiało jak Subaru(bulgot), wymiana samego wydechu wystarczy czy trzeba też remap? Gdzie szukać wydechu? Nie musi być nowy.

2. Czy w komputerze, który wskazuje średnie spalanie i temp. można zmienić jednostki na litry i celcjusze? Klient mi mówił, że gdzie na zagranicznej stronie było to opisane, że trzeba wyjąć ten wyświetlacz i niby kabelki jakoś przestawić?

3. Skąd mam wiedziec jakie części będą pasować do mojego modelu? Tzn. czy wersja US różniła się od EU typu tarcze, klocki czy wystarczy szukać MY08 GH i napewno będzie pasować i odrazu kolejne pytanie czy hatchback i sedan mają te same części?

Dziękuję wszystkim za pomoc. Wiem, że STI jest napewno lepszym samochodem, ale kupiłem WRX bo później na co bym zmienił jak odrazu bym miał STI :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Skąd mam wiedziec jakie części będą pasować do mojego modelu? Tzn. czy wersja US różniła się od EU typu tarcze, klocki czy wystarczy szukać MY08 GH i napewno będzie pasować i odrazu kolejne pytanie czy hatchback i sedan mają te same części?

 

 

Najlepiej, przynajmiej w teorii, po numerze VIN - o ile auto nie jest podlubane za mocno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Skąd mam wiedziec jakie części będą pasować do mojego modelu? Tzn. czy wersja US różniła się od EU typu tarcze, klocki czy wystarczy szukać MY08 GH i napewno będzie pasować i odrazu kolejne pytanie czy hatchback i sedan mają te same części?

 

 

Najlepiej, przynajmiej w teorii, po numerze VIN - o ile auto nie jest podlubane za mocno.

Auto to czysta seria. Mi bardziej chodzi oto jak szukać np. na alledrogo, bez nr vin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Skąd mam wiedziec jakie części będą pasować do mojego modelu? Tzn. czy wersja US różniła się od EU typu tarcze, klocki czy wystarczy szukać MY08 GH i napewno będzie pasować i odrazu kolejne pytanie czy hatchback i sedan mają te same części?

 

 

Najlepiej, przynajmiej w teorii, po numerze VIN - o ile auto nie jest podlubane za mocno.

Auto to czysta seria. Mi bardziej chodzi oto jak szukać np. na alledrogo, bez nr vin.

 

A to juz Twoje ryzyko - albo wiesz co masz i kupujesz ze swiadomoscia, albo... jak wczesniej - ryzyko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko jeden dylemat czy faktycznie nigdy w roczniku 2008 nie było wersji z 265 konnym silnikiem? Sprzedawca się strasznie upierał a w dowodzie wbite jest 205kw. Auto było w tak fajnym stanie, że nie robiło mi to różnicy(najwyżej się coś podciągnie :twisted: )

MY09 wychodziło od końca września/początku października 2008 roku w Stanach.

Co do wczesnych egzemplarzy warto przeczytać ten wątek:

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1695936

http://www.wrx265.com/2008/12/15/its-official-i-need-a-new-engine/

Co do części, to chyba US od EU w GH nie mają zbyt dużo różnic. Hamulce powinny być takie same. Sprawdź specyfikację:

http://www.cars101.com/subaru/impreza/wrxsti2009.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko jeden dylemat czy faktycznie nigdy w roczniku 2008 nie było wersji z 265 konnym silnikiem? Sprzedawca się strasznie upierał a w dowodzie wbite jest 205kw. Auto było w tak fajnym stanie, że nie robiło mi to różnicy(najwyżej się coś podciągnie :twisted: )

MY09 wychodziło od końca września/początku października 2008 roku w Stanach.

Co do wczesnych egzemplarzy warto przeczytać ten wątek:

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1695936

Ok, dzięki, poczytam. Swoją drogą to dziwne, że po winie nie można w prosty sposób sprawdzić ile to ma koni.

Według vin mój silnik jest z 06-2007r więc jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...