Skocz do zawartości

Zakup Subaru Imprezy WRX


DanPlut

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Aktualnie jeżdżę Nissanem 350Z 2004r. i już przed kupnem tego auta wybierałem pomiędzy Wrx`em a Nissanem. Padło na Nissana a teraz jestem w trakcie sprzedaży Z-etki i napewno będzie Impreza. Chciałem się zapytać czy są jakieś zasadnicze różnice oczywiście poza wyglądem w wersjach Gd a Gh? Czy wersji Gh te silniki 2,5l mają juz mniejszy problem z uszczelką? Jak jest z częściami na rynku wtórnym? Poprostu nie wiem czy lepiej kupić wersje Gd z końca produkcji czy już Gh? Lanos mi się podoba więc wygląd dla mnie to nie problem.Auto będzie mi służyć tylko i wyłącznie do cywilnego jeżdżenia bez żadnych akrobacji.

Z góry dziękuję za wszelkie porady.

Ps1: Jeżeli kogoś by interesował Nissan to jest na otomoto(Warszawa kolor pomarańczowy)

Ps2: Proszę nie krzyczeć, że się najpierw nie przywitałem, bo zrobiłem to w odpowiedni dziale, ale będzie już ze dwa lata od tego momentu :D

Na pewno po zakupie wymażonej Imprezy, którą nie ukrywam chciałbym kupić z Waszą pomocą, będę aktywnym forumowiczem.

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 247
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

DanPlut, To jest dobry samochod, pomimo ze miałem pare problemów (silnik :arrow: gówniany olej; skrzynia :arrow: wsteczny bieg rozleciał sie od "patrzenia") Naprawde był wdzieczny i do Twoich wymagań, spełni twoje oczekiwania. Fkat jest faktem, samochod stystycznie jest ekstrawagacki :wink: Mnie sie podobał w pewnym sensie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ oczywiście że tak !!! :mrgreen: Bo nie spełniał moich oczekiwań, był za mało "GD" :mrgreen: Ale do jazdy miejsko-korkowej-szosowo-turystyczno-autostradowej :wink: Do takiego celu, samochod jest jak najbardziej do polecenia. BTW, warto odnotować że nie miałem problemu z uszczelką :idea::mrgreen:

 

Jeździłem WRX'em 2002 i 2008, jezeli chodzi o konfort to na plus dla GH, ale jest zbyt miekko

 

GH jest bardziej cywilizowanym samochodem ale na codzien wkurzaly mnie te chamskie plastiki rodem z francuskich samochodów :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak jest z częściami? Czy dużo części pasuje z Gd do Gh np: skrzynia, półosie, zawieszenie itp. Prawda jest taka, że ciągnie mnie do Sti, ale boję się o koszta utrzymania. Nie mam porównania, chciałbym , żeby mi ktos powiedział czy przy normalnym użytkowaniu Sti jest dużo większym obciążeniem budżetu niż Wrx? Czy przy normalnym jeżdżeniu jest naprawdę większe spalanie niż w Wrx itp.?

Nissan pali mi 13-15l i dla mnie jest to do przyjęcia, części też nie są drogie. Z Zetki jestem bardzo zadowolony, ale chcę coś z napędem 4x4. Sam nie wiem czy jest sen dać ok 63 tyś zł za Gh czy lepiej ok 50 za Gd. Czy lanos ma coś lepszego za co można dopłacić te 10 tyś. zł czy jest to to samo tylko w innej budzie? Z tego co zauważyłem to lanosa łatwiej znaleźć z Polskiego salonu.

Dzięki za zainteresowanie tematem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DanPlut, kupuj subaru ostatnio złoiłem dwie 350ki bez najmniejszego problemu :mrgreen:

Powiem Ci czym ja sie sugerowałem przed kupnem. Pieniądze mnie nie ograniczały, oczywiście gdybym miał na GT3 to ... :P Otóż silnik 2.5 nie wchodził w rachubę z wiadomych powodów, następnie chciałem bloba, bo mi sie podobał najbardziej, szukałem standardu ( wolałem modyfikować sam), jak najmniejszego przebiegu, historii serwisu ( możliwie jak najwięcej dokumentów świadczących o przebiegu), jak najmniejszej ilości właścicieli.

W tego typu autach rok w te czy w tamte nie gra roli. Stan bryczki się liczy :wink:

Może Ci to coś pomoże, może nie :wink: Powodzonka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DanPlut, kupuj subaru ostatnio złoiłem dwie 350ki bez najmniejszego problemu :mrgreen:

Powiem Ci czym ja sie sugerowałem przed kupnem. Pieniądze mnie nie ograniczały, oczywiście gdybym miał na GT3 to ... :P Otóż silnik 2.5 nie wchodził w rachubę z wiadomych powodów, następnie chciałem bloba, bo mi sie podobał najbardziej, szukałem standardu ( wolałem modyfikować sam), jak najmniejszego przebiegu, historii serwisu ( możliwie jak najwięcej dokumentów świadczących o przebiegu), jak najmniejszej ilości właścicieli.

W tego typu autach rok w te czy w tamte nie gra roli. Stan bryczki się liczy :wink:

Może Ci to coś pomoże, może nie :wink: Powodzonka

 

He, he, Sti to się nie dziwię, że ich łyknąłęś. Mi się zdarzyło łyknąć Wrx i to raczej bez problemu(Wrx(seria) dla Zetki to raczej nie rywal co innego STI), warunek- musi być sucho :twisted: .

Ale tu nie chodzi o łykanie. Powie mi ktoś czy faktycznie Sti przy normalnym użytkowaniu to dużo większa inwestycja niż Wrx? Chodzioł mi przez długi czas tylko Sti, ale boję się, żeby to nie była porażka eksploatacyjna. Ja chcę samochód do zwykłej jazdy a po co Sti bo jak już coś mieć to coś dobrego. Wrx natomiast to z rozsądku a GH dlatego bo podaba się mi i mojej żonie, ale jak są ważne powody typu gorsza dostępność części itp. to może być Gd. Jak będzie coś godnego zakupu i z dobrą historią to pewnie i Sti rozważę :mrgreen: ale narazie się skupię na Wrx-ach i sprzedaży Zetki (wersje GH już znalazłem dzięki pomocy jednogo z forumowiczów) .

Dziękuję wszystkim za porady i nie przestawajcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem ciekawy czy daje wymierne korzyscii SI-Drive w STi, jezeli robi robote, to mozna sie pokusic o STi :wink: Wtedy zachował by uniwersalność samochodu :wink:

 

-- 9 cze 2012, o 10:06 --

 

ale jak są ważne powody typu gorsza dostępność części itp. to może być Gd

Tak czy Siak, jest ciezko jezeli chodzi o nowe czesci z ASO :mrgreen: Ale mamy tez pare nie aso :wink: Tam juz jest lepiej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli GD to WRX lub STI. Jeśli GH to tylko STI bo z WRX możesz zostać na dłużej niż planujesz;)

Z obserwacji forumowej widzę też, że kupić WRX należy tylko niebieski lub biały. Inne kolory, choć wyglądają ładnie, sprzedają się przerażająco ciężko. Choć i przy STI tak różowo nie jest z tymi kolorami.

WRX łatwiej trafić w spoko stanie bo dużo większy procent kierowników tych aut jeździ tylko szybko po bułki. Mocno używanych/upalanych STI jest znacznie większy odsetek.

Koszty utrzymania - głównie spalanie. STI naprawdę ciężko zejść poniżej 16l, ale od tego zagadnienia jest już odpowiedni temat. Do WRXa musisz też doliczyć co jakiś czas jakiś dodatek od STI, np hamulce, lotka etc;)

 

Jak ten nissan

http://otomoto.pl/nissan-350-z-pack-C23909905.html

to bardzo ładna sztuka. Jakby było bliżej to podjechałbym na bliższe oględziny, a Ty bliżej przyjrzałbyś się Imprezce;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bzyq tak to moja sztuka. Wiem, że ładna :mrgreen: długo takiej szukałem. Już wtedy zastanawiałem się nad Subaru, ale wybrałem Zetkę. Napewno nie żałuję, ale ja często lubię zmieniąć samochody i nie ukrywam, że z Subaru chcę zostać na dłużej. Już na 99% wiem, że to nie będzie GH (w końcu tylu forumowiczów nie może się mylić :D ) Mi osobiście podoba się Gh, ale jak ma być większy problem z częściami i praktycznie zero szansy sprzedaży to wybieram Gd. Nie ukrywam, że boję się tych silników 2.5l a 2.0 było tylko do 2005r. Wolał bym coś młodszego, ale jak będzie coś poniżej 100tyś.km z roczników 2004-2005r z silnikiem 2.0 to pewnie się skusze.

Dzieki za wszelkie podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...