Adam12 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 tak dokładnie. a nie jest tak, że 265 to podkręcone 230 i nie za bardzo można już więcej wycisnąć samych wydechem i mapą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Dla niedowiarków w możliwości WRX'a :wink: tutaj jest co było w serii i co wypluło po remapie. Można było trochę więcej (szczególnie na Nm), ale nie o to chodziło. Teraz jest fantastycznie. 8) Tak jak tzd napisał - wydech 3" z katalizatorem sportowym od turbo i mapa. To wszystko. Trochę rzeczy dołożonych typu wkład, ssak, chłodnica wody od STI, odma - zapobiegawczo bardziej niż aby podbijać moc. Był jeszcze pomysł na górny IC, ale ...... brak decyzji. Moim zdaniem WRX GH nie jest aż taki zły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 tak dokładnie. a nie jest tak, że 265 to podkręcone 230 i nie za bardzo można już więcej wycisnąć samych wydechem i mapą ? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 te cztery rury wydechowe sa zbyt krzykliwe (jak dla mnie ) Właśnie o to mi chodzi, bo napisano powyżej, że GH jak Diesel wygląda. :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 do diesla te "łuły" też podejdą Platon, przyznam ze wyglada dobrze 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Trolololo, thx. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Ok. Zetka sprzedana, więc konkretnie przechodzę do poszukiwań Subaru. Dzięki Waszym postom, chyba wiem co chce. Zostanę przy GD, chociaż mówię otwarcie, że GH mi się podoba, ale wolę kupić GD bo trochę mniejsza kwota i resztę włożyć w ewentualne dodatki- porawki. Chociaż jak by się trafiło zadbane STI to nie wykluczam. Trochę mnie klient wystraszył, mówił, że znajomy ma STI dłubnięte na prawie 500KM i już 3 raz silnik remontował :shock: . Nie ukrywam ,że trochę się boję awaryjności Subaru ale muszę je mieć. Ps: Jak by Ktoś z forumowiczów słyszał o fajnej sztuce to za cynk będę wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Jak się dłubie silnik na 500 koni, to czego się można spodziewać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 tak dokładnie. a nie jest tak, że 265 to podkręcone 230 i nie za bardzo można już więcej wycisnąć samych wydechem i mapą ? Tak Nie. ZTCW WRX265 ma inną turbinę od WRX230 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 znajomy ma STI dłubnięte na prawie 500KM Ale po co aż tyle koni :?: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 znajomy ma STI dłubnięte na prawie 500KM Ale po co aż tyle koni :?: :shock: Wiesz co? Nie mam pojęcia tak mi powiedział. Może to ambicja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 o takiego Karpia chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 tak dokładnie. a nie jest tak, że 265 to podkręcone 230 i nie za bardzo można już więcej wycisnąć samych wydechem i mapą ? Tak Nie. ZTCW WRX265 ma inną turbinę od WRX230 tak myślałem. -- 15 cze 2012, o 05:02 -- [ http://www.robinson.pl/images/news/thumbs/bernadetka1_t1.jpg ]o takiego Karpia chodzi silny chłopak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 te cztery rury wydechowe sa zbyt krzykliwe (jak dla mnie ) Właśnie o to mi chodzi, bo napisano powyżej, że GH jak Diesel wygląda. :shock: nie doczytales: starsze WRX'y GH (tj. heczbeki) wygladaja prawie jak diesel :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Nie. ZTCW WRX265 ma inną turbinę od WRX230 tak żeby uzupełnić: http://www.subaru.pl/docs/brochure09MY_Impreza_WRX265_PL_webopt.pdf Teraz jednak, dzięki nowej powiększonej turbosprężarce oraz innym usprawnieniom, silnik będący sercem Imprezy WRX265 osiąga 265 KM oraz moment obrotowy równy 343 Nm w szerokim zakresie mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Po co kombinować i pchać się w Lanosy, czy WRX'y, które później każdy chce zmienić na STi, ale nie ma na nie kupca Ja będę kupcem, na bloba WRX, ale za jakieś 5 lat To się dogadamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 DanPlut, i co kupujesz WRX czy przechodzisz na ciemną stronę mocy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 znajomy ma STI dłubnięte na prawie 500KM Ale po co aż tyle koni :?: :shock: Do gościa, który zajmował się moim zadzwonił znajomy (pochwalić się co uzyskali), któremu to ten gość składał silnik na "deko" innych korbach, tłokach, zaworach, wtryskach, pompach itd itp -generalnie niemal wszystko, po mapie wyszło 706KM! :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 skiba STI, bogato :!: :!: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 DanPlut, i co kupujesz WRX czy przechodzisz na ciemną stronę mocy :wink: Do końca nie wiem. Mam już nagranego WRX-SS GH 2009r 280KM SPT i nie długo wybieram się oglądać WRX GD 2006r. STI do 62tyś fajnego na razie nie znalazłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 i chyba nie znajdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scrmnwrx Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Trolololo, problem w tym ze WRX GH to bedzie ( a nawet juz jest ) ciezko sprzedawalny samochod , a z czasem badzie tylko gorzej. Hello... a czemu jest i bedzie trudno sprzedawac WRX a nie STI? -- Fri Jun 22, 2012 7:11 am -- Przeczytalem wszystko, i z tego co z rozumialem (napewno nie wszystko), to tutaj wy za bardzo nie lubicie 2011+ WRX. Dla czego? Silnik jest identyczny z WRX i do STI (oprucz bardzo malych z mian) Chamulce sa inne Transmisja i differential w STI sa inne... ale jak ktos sie NIE BEDZIE WYSCIGOWAL po torze co sobote/niedziele, to na co dzien nie zauwarzy ruznicy. Ja sie wyscigowalem ze swoim WRX po torze, i bylem szybszy nisz wszystkie STI w grupie, a tam bylo 4 STI. A co do 5 albo 6 bieguw, czemu chcial bys JESZCZE ras zmieniac bieg jak 5 wystarczy? WRX i STI majom takom samom obroty silnika jak sie jedzie okolo 120km/godzine. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Silnik jest identyczny z WRX i do STI jak ktos sie NIE BEDZIE WYSCIGOWAL po torze co sobote/niedziele' date=' to na co dzien nie zauwarzy ruznicy. [/quote'] A co do 5 albo 6 bieguw' date=' czemu chcial bys JESZCZE ras zmieniac bieg jak 5 wystarczy? WRX i STI majom takom samom obroty silnika jak sie jedzie okolo 120km/godzine.[/quote'] :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scrmnwrx Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Hai... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Trolololo, problem w tym ze WRX GH to bedzie ( a nawet juz jest ) ciezko sprzedawalny samochod , a z czasem badzie tylko gorzej. Hello... a czemu jest i bedzie trudno sprzedawac WRX a nie STI? -- Fri Jun 22, 2012 7:11 am -- Przeczytalem wszystko, i z tego co z rozumialem (napewno nie wszystko), to tutaj wy za bardzo nie lubicie 2011+ WRX. Dla czego? Silnik jest identyczny z WRX i do STI (oprucz bardzo malych z mian) Chamulce sa inne Transmisja i differential w STI sa inne... ale jak ktos sie NIE BEDZIE WYSCIGOWAL po torze co sobote/niedziele, to na co dzien nie zauwarzy ruznicy. Ja sie wyscigowalem ze swoim WRX po torze, i bylem szybszy nisz wszystkie STI w grupie, a tam bylo 4 STI. A co do 5 albo 6 bieguw, czemu chcial bys JESZCZE ras zmieniac bieg jak 5 wystarczy? WRX i STI majom takom samom obroty silnika jak sie jedzie okolo 120km/godzine. Czysta komedia , aż z krzesła spadłem! Chłopie duuuuużo czytania przed Toba, ale lepiej czytaj w j. angielskim, albo i nie, lepiej w polskim, bo jeśli to wszystko przeczytasz będziesz świetnie władał polskim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się