Skocz do zawartości

Zakup Subaru Imprezy WRX


DanPlut

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 247
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dla niedowiarków w możliwości WRX'a :wink:

tutaj jest co było w serii i co wypluło po remapie. Można było trochę więcej (szczególnie na Nm), ale nie o to chodziło. Teraz jest fantastycznie. 8)

Tak jak tzd napisał - wydech 3" z katalizatorem sportowym od turbo i mapa. To wszystko.

Trochę rzeczy dołożonych typu wkład, ssak, chłodnica wody od STI, odma - zapobiegawczo bardziej niż aby podbijać moc.

Był jeszcze pomysł na górny IC, ale ...... brak decyzji. :P

 

hamowniawrx.gif

 

 

Moim zdaniem WRX GH nie jest aż taki zły. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Zetka sprzedana, więc konkretnie przechodzę do poszukiwań Subaru. Dzięki Waszym postom, chyba wiem co chce. Zostanę przy GD, chociaż mówię otwarcie, że GH mi się podoba, ale wolę kupić GD bo trochę mniejsza kwota i resztę włożyć w ewentualne dodatki- porawki. Chociaż jak by się trafiło zadbane STI to nie wykluczam. Trochę mnie klient wystraszył, mówił, że znajomy ma STI dłubnięte na prawie 500KM i już 3 raz silnik remontował :shock: . Nie ukrywam ,że trochę się boję awaryjności Subaru :( ale muszę je mieć.

Ps: Jak by Ktoś z forumowiczów słyszał o fajnej sztuce to za cynk będę wdzięczny :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak dokładnie.

a nie jest tak, że 265 to podkręcone 230 i nie za bardzo można już więcej wycisnąć samych wydechem i mapą ?

 

Tak

 

Nie. ZTCW WRX265 ma inną turbinę od WRX230 :idea:

 

 

tak myślałem.

 

-- 15 cze 2012, o 05:02 --

 

 

 

silny chłopak :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te cztery rury wydechowe sa zbyt krzykliwe (jak dla mnie :P )

Właśnie o to mi chodzi, bo napisano powyżej, że GH jak Diesel wygląda. :shock:

nie doczytales: starsze WRX'y GH (tj. heczbeki) wygladaja prawie jak diesel :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. ZTCW WRX265 ma inną turbinę od WRX230 :idea:

tak żeby uzupełnić:

http://www.subaru.pl/docs/brochure09MY_Impreza_WRX265_PL_webopt.pdf

Teraz jednak, 
dzięki nowej powiększonej turbosprężarce oraz innym usprawnieniom, 
silnik będący sercem Imprezy WRX265 osiąga 265 KM oraz moment obrotowy 
równy 343 Nm w szerokim zakresie mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy ma STI dłubnięte na prawie 500KM

 

Ale po co aż tyle koni :?: :shock:

 

Do gościa, który zajmował się moim zadzwonił znajomy (pochwalić się co uzyskali), któremu to ten gość składał silnik na "deko" innych korbach, tłokach, zaworach, wtryskach, pompach itd itp -generalnie niemal wszystko, po mapie wyszło 706KM! :shock: :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DanPlut, i co kupujesz WRX czy przechodzisz na ciemną stronę mocy :wink:

Do końca nie wiem. Mam już nagranego WRX-SS GH 2009r 280KM SPT i nie długo wybieram się oglądać WRX GD 2006r. STI do 62tyś fajnego na razie nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trolololo, problem w tym ze WRX GH to bedzie ( a nawet juz jest ) ciezko sprzedawalny samochod , a z czasem badzie tylko gorzej.

 

Hello... a czemu jest i bedzie trudno sprzedawac WRX a nie STI?

 

-- Fri Jun 22, 2012 7:11 am --

 

Przeczytalem wszystko, i z tego co z rozumialem (napewno nie wszystko), to tutaj wy za bardzo nie lubicie 2011+ WRX. Dla czego?

 

Silnik jest identyczny z WRX i do STI (oprucz bardzo malych z mian)

Chamulce sa inne

Transmisja i differential w STI sa inne... ale jak ktos sie NIE BEDZIE WYSCIGOWAL po torze co sobote/niedziele, to na co dzien nie zauwarzy ruznicy.

 

Ja sie wyscigowalem ze swoim WRX po torze, i bylem szybszy nisz wszystkie STI w grupie, a tam bylo 4 STI. :)

 

A co do 5 albo 6 bieguw, czemu chcial bys JESZCZE ras zmieniac bieg jak 5 wystarczy? WRX i STI majom takom samom obroty silnika jak sie jedzie okolo 120km/godzine.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik jest identyczny z WRX i do STI
jak ktos sie NIE BEDZIE WYSCIGOWAL po torze co sobote/niedziele' date=' to na co dzien nie zauwarzy ruznicy. [/quote']
A co do 5 albo 6 bieguw' date=' czemu chcial bys JESZCZE ras zmieniac bieg jak 5 wystarczy? WRX i STI majom takom samom obroty silnika jak sie jedzie okolo 120km/godzine.[/quote']

 

:shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trolololo, problem w tym ze WRX GH to bedzie ( a nawet juz jest ) ciezko sprzedawalny samochod , a z czasem badzie tylko gorzej.

 

Hello... a czemu jest i bedzie trudno sprzedawac WRX a nie STI?

 

-- Fri Jun 22, 2012 7:11 am --

 

Przeczytalem wszystko, i z tego co z rozumialem (napewno nie wszystko), to tutaj wy za bardzo nie lubicie 2011+ WRX. Dla czego?

 

Silnik jest identyczny z WRX i do STI (oprucz bardzo malych z mian)

Chamulce sa inne

Transmisja i differential w STI sa inne... ale jak ktos sie NIE BEDZIE WYSCIGOWAL po torze co sobote/niedziele, to na co dzien nie zauwarzy ruznicy.

 

Ja sie wyscigowalem ze swoim WRX po torze, i bylem szybszy nisz wszystkie STI w grupie, a tam bylo 4 STI. :)

 

A co do 5 albo 6 bieguw, czemu chcial bys JESZCZE ras zmieniac bieg jak 5 wystarczy? WRX i STI majom takom samom obroty silnika jak sie jedzie okolo 120km/godzine.

 

Czysta komedia :lol::lol::lol: , aż z krzesła spadłem! :lol::lol::lol:

 

Chłopie duuuuużo czytania przed Toba, ale lepiej czytaj w j. angielskim, albo i nie, lepiej w polskim, bo jeśli to wszystko przeczytasz będziesz świetnie władał polskim :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...