Skocz do zawartości

Zakup Subaru Imprezy WRX


DanPlut

Rekomendowane odpowiedzi

Budżet ograniczony do 55 tyś MAX

 

Hehe z mojego by Ci jeszcze 7 zostało. A jeździ zdecydowanie lepiej niż seria STI. Z resztą prócz skrzyni, turbo i wnętrza to prawie STI;)

Poprzedni właściciel wstawił prawie nową skrzynię więc nie śpieszno mi do 6MT przy mojej bułkowej jezdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 247
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Budżet ograniczony do 55 tyś MAX

 

Hehe z mojego by Ci jeszcze 7 zostało. A jeździ zdecydowanie lepiej niż seria STI. Z resztą prócz skrzyni, turbo i wnętrza to prawie STI;)

Poprzedni właściciel wstawił prawie nową skrzynię więc nie śpieszno mi do 6MT przy mojej bułkowej jezdzie.

 

STI to nie tylko skrzynia, wnętrze i turbo. Jest duuuużo więcej różnic :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budżet ograniczony do 55 tyś MAX!

 

to na GH Ci nie wystarczy, chyba, że powypadkowy do zrobienia.

pamiętaj, też że nowa Impreza jest znacząco większa w środku od wcześniejszego modelu, choć jeśli dawałeś radę Zet-ką, to chyba to nie priorytet dla Ciebie :D

 

No bo miało być do 64 tyś. tylko trochę celowo zmniejszyłem, żeby nie było, że dołóż do 70 tyś. i kup to czy tamto. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budżet ograniczony do 55 tyś MAX

 

Hehe z mojego by Ci jeszcze 7 zostało. A jeździ zdecydowanie lepiej niż seria STI. Z resztą prócz skrzyni, turbo i wnętrza to prawie STI;)

Poprzedni właściciel wstawił prawie nową skrzynię więc nie śpieszno mi do 6MT przy mojej bułkowej jezdzie.

 

STI to nie tylko skrzynia, wnętrze i turbo. Jest duuuużo więcej różnic :wink:

Jezdzilem seria i swoim oba my06. Sti to tylko tuning. Wrx dobrze zrobiony gniecie sti.taka prawda. Drugim obliczem jednak jest to, ze jak sie dlubnie sti to papa wrx-) choc np auto carlosa temu przeczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup STi GC8 :P

 

10 baza

10 przekładaniec

10 silnik

10 detaling

5 pakiet startowy

 

i masz funkiel nówkę...

Po co kombinować i pchać się w Lanosy, czy WRX'y, które później każdy chce zmienić na STi, ale nie ma na nie kupca :lol:

 

 

graft dobrze prawi :mrgreen: i jeszcze dycha zostanie 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem seria i swoim oba my06. Sti to tylko tuning. Wrx dobrze zrobiony gniecie sti.taka prawda.

Temat drążony pierdylion razy- po co kupować wrxa i go kręcić skoro można kupić sti. Porobiony wrx i tak nie będzie stiem mimo, że na prostej pojadą łeb w łeb, to na torze sti znowu pokaże wyższość przez 6tke skrzynię , zawias i heble.

Takim tokiem rozumowania z stia można zrobić duuuuuużo więcej, bo sti też można zmodyfikować :wink:

 

 

Sti- tuning? No może ale tak jak m, rs i inne :D :wink:

 

Wrx dobrze zrobiony gniecie sti.taka prawda

Co możesz wyciągnąć z wrxa zanim nie rozleci się skrzynia?

Nie ma co porównywać wrx z sti bo to są dwa różne auta.

A co jest komu lepsze- niech każdy sobie odpowie. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i aj mam WRX- po bułki starcza, do lekkich szaleństw też, W STi nawet nigdy nie siedziałem o jeździe nie wspominając, ale coś mnie ciągnie w stronę tych trzech literek, jak zadaje sobie pytanie po co mi takie STi to argumentów brakuje... bo WRX i tak jest szybszy jak 90% innych aut na dzielni, spala mniej paliwa, jest mniej zajeżdżony jak STi... no ale jednak to STi... a z WRX można wyciągnąć jakieś 270KM z całkiem fajnym przebiegiem momentu... tylko kwestia czy warto... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zebrała się w tym wątku zgraja miłośników GD, którzy w większości nie jeździli nigdy GH :lol:

A ja powiem tak - jako dupowóz WRX GH jest świetny. Pewnie, że nie ma podejścia do STi jeśli idzie o dynamikę i prowadzenie, ale też inne jest jego przeznaczenie :roll:

A to czy jest niesprzedawalny - hmm, "sprzedawalność" samochodu to wypadkowa jego pochodzenia, stanu technicznego, przebiegu, ceny i wielu innych czynników. Tak się składa, że na naszym rynku bardzo dużo jest WRXów GH z US i z ich sprzedażą jest faktycznie problem - wystarczy obserwować ile wiszą na Otomoto. Krajowych egzemplarzy jest bardzo mało (vide statystyki sprzedaży SIP) i jeśli są w rozsądnych cenach, to znajdują nabywców. Myślę, że "niesprzedawalność" GH jest taka sama jak "niesprzedawalność" hawków N/A :wink:

A co do wyglądu :arrow: no cóż, o gustach się nie dyskutuje. Tylko dziwne jest, że przeszkadzają w WRX GH ramki w drzwiach, a w STi już mniej :D No i niektórym przeszkadza w GH WRX brak poszerzeń nadwozia, podczas gdy w starszych WRXach kombi ten sam brak poszerzeń nie stanowi problemu :P

DanPlut, musisz sam podjąć decyzję, ale tak czy siak ważne, że będzie Subaru 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i niektórym przeszkadza w GH WRX brak poszerzeń nadwozia, podczas gdy w starszych WRXach kombi ten sam brak poszerzeń nie stanowi problemu :P

DanPlut, musisz sam podjąć decyzję, ale tak czy siak ważne, że będzie Subaru 8)

no przeciez nowsze WRX'y maja juz te poszerzenia :wink: :P

 

imho US WRX (GH), szczegolnie sedan o mocy 265 KM, to calkiem rozsadna opcja na dupowoz, jezeli ktos szuka wlasnie mocnej benzyny... trzeba szukac lekko puknietego auta z USA, przy okazji naprawy wymienic lampy i po sprawie

 

 

 

p.s. a to ze starsze WRX'y GH wygladaja jak diesel, to tylko plus - mozna se jeszcze dokupic emblemat BOXER DIESEL i bedzie fajny sleeper 8) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Simon, oj tam oj tam, byłem po piwku- zdasza sjęł :mrgreen: - edytowałem no jak Cię tak w :shock: w gałki kuło :mrgreen: :wink:

 

Wracając do tematu to WRX jest jak??? :idea: Naomi Campbell a STI jak rozebrana Naomi Campbell 8) :mrgreen:

 

Wrx jest cool do jeżdżenia po bułki, Sti jest czasem uciążliwy w codziennym użytkowaniu, szczególnie obniżony ale kogo to! :mrgreen: 8) - ja tam go lubię i nie zamieniłbym na pogrzebanego wrxa.

 

-- Cz cze 14, 2012 10:34 am --

 

Rafcio78, eddie_gt4, zgadzam się :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież to nie jest totolotek. Mapy są pisane pod konkretne parametry.

Na stronie ww. firmy jest dokładnie opisane co trzeba zrobić żeby uzyskać z WRXowego 2.5T okolice 300KM. Min. kompletny przelot + turbina STI + IC STI + Walbro + odpowiednia mapa = 17.835pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...