JJacek Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Sprawdź dokładną datę produkcji: open the driver’s door. Facing the driver’s seat from outside the car, look down at the space in-between the front door opening and the rear door opening. There’s a black sticker there. In the upper right hand corner of the sticker, it will read “MFD IN”, which is your build date. At the bottom of the sticker is your VIN. Z tego co widać w tym wątku na forum nasioc od 07.2008 produkowane były już WRX 265 (zwykłe WRX 230 w US nazywały się od tego momentu GT i były oferowane tylko z automatem), który do sprzedaży trafiły pomiędzy 09/10.2008. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 DanPlut, hamulce masz takie same jak w hatchu (tarcze, klocki). Wersja z silnikiem 265km miała fotele obszyte czerwoną nicią i wyhaftowane WRX na oparciach. Z zewnątrz inny był grill oraz felgi (wzór ten sam ale w kolorze grafitowym). Dodatkowo w hatchu był spoiler z STi. Gratki :!: Jednak nie dałeś się skusić na ciemną stronę 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 26 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Ok. Dzięki Wam za wyjaśnienie tej kwesti. Jaki zabieg powinienem teraz zrobić by wydobyć dźwięk silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Albo wydech przelotowy i remap albo backbox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 skiba STI, nie wiem dlaczego tak się uczepiłeś tych 6 sekund. Były to oficjalne dane Subaru dlatego pojawiały się we wszystkich testach. Nawet Dyrekcja pisała, że mogą być zaniżone Czyli WRX przyspiesza nawet w ponad 6s :?: :shock: wszystko co z USA nie oznacza że dobre, tak jak test jak i produkty... :smile: miałem wrx 08 , mam sti08 ,ważyłem oba modele na kołach 18 " o bardzo podobnej wadze, 1505-1510kg ,1445-1450kg różnica była mniejsza czyli około 50-60kg, według danyh tabelkowych około 100kg było róznicy OK, jezeli te dwa Subaru sa podobne to dlaczego jeden mialby byc gorszy od drugiego i na jakiej podstawie takie wnioski? Dlaczego WRX ma gorzej skrecac niz STi? I jezeli tak jest to dlaczego w tym tescie nie skreca gorzej? Kuba już Ci pisałem a Ty dalej swoje, buda, zawias, rozstaw kół, szerokość opony, hamulce, stabilizatory, tylko mi nie mów, że te elementy nie mają wpływu na czas, nie wspominam tu o mocy , momencie, skrzyni z dccd, tylnym i przednim dyfrze itp. jeśli dalej twierdzisz ze te elementy nie mają wpływu na czasy, to ja naprawde nie mam wiecej pytań :roll: :???: Nie wiem na jakim torze to było porównywane,(może na takim co nie trzeba byo hamulca używac ) i na jakich oponach, ale dla mnie to naprawde jakaś abstrakcja i mało wiarygodne. Ileś tam razy byłem na pijezdzawkach, i nawet zmapowany WRX o podobnej mocy i momencie , zawsze był gorszy od STI , porównując podobnych kierowców, lub nawet tego samego, zwyczajnie nie sposób takiego czasu wykrecić WRX-em :?: Wybrałeś posty, które Tobie pasowały Pytanie: po co kupować STIa zamiast WRXa, skoro ten pierwszy więcej pali, jest mniej komfortowy, kosztuje więcej a dotego jest wolniejszy :roll: Odpowiedzcie sobie sami. Z mojej strony temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scrmnwrx Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Czesc wam. Widze ze od mojego ostatniego pisania do dodaliscie jeszcze wiencej informacji. Bardzo bylo fajnie poczytac to wszystko. Oh, i kongratulacje na kupnie WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 26 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Albo wydech przelotowy i remap albo backbox Dzięki. Rozumiem, że backbox to jest poprostu sam końcowy wydech i nie trzeba wtedy nic więcej grzebać? Na jednej z aukcji jest cały wydech seryjny z STI 2008 co ma po 2 kominy z obu stron, czy to by się nadawało? Czy STI też było tak stonowane dźwiękowo? -- Wt cze 26, 2012 2:21 pm -- Czesc wam. Widze ze od mojego ostatniego pisania do dodaliscie jeszcze wiencej informacji. Bardzo bylo fajnie poczytac to wszystko. Oh, i kongratulacje na kupnie WRX. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeFo555 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 DanPlut, sti też nie bulgotało, więc albo backbox witedy będzie delikatny bulgot albo przelot i mapa, wtedy będzie konkret Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 26 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 GeFo555 a możesz mi przybliżyć koszta tego i tego (co jest lepsze na dłuższą metę). Sorry, że tak męczę, ale jedyne co mi teraz potrzebne do szczęścia to tylko ten dźwięk. Jak by co to szukać tego na zagranicznych stronach czy u nas? Pozdrawiam i z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scrmnwrx Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Ja na swoim zalorzylem "Nameless Performance" exhaust, tylko kosztowal mnie gdzies $300 USD przyslane do dzwi. Niekture systemy wydechowe to som prawie $1000 USD... moim zdaniem to troche za drogo. Jak bys chcial posluchac kiedys, auto bedzie w Lodzi pod koniec lipca. -- Tue Jun 26, 2012 8:27 am -- Dokladnie to: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 26 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 O całkiem fajne, potrzebne są jeszcze do tego jakieś przeróbki, czy to jest plug&play . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scrmnwrx Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Plug & play. Glos jest berdzo fajny, naprawde robi dzwiek silnika przyjemny. Nie jest za glosne, nie jest za ciche. Teras musialem przed wysylkom zalorzyc fabryczny tlumik, dopiero w Polsce zalorze go spowrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 26 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Jeszcze mam jedno pytanie. Jeżeli auto jest z US to jakie paliwo mam lać? 95 czy 98? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 WRX EU 08 jest przystosowany do lania minimum euro 95, ja bym lał na twoim miejscu 98 do czasu przeprowadzenia remapu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 26 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 W instrukcji napisane jest octane rating of 91 AKI or higher. Czyli 95 można?! Pytanie co mi da przy serii tankowanie 98? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Czyli najwidoczniej mozna :wink: Pytanie co mi da przy serii tankowanie 98? tyle co tankowanie 100, czyli nic :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scrmnwrx Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Ja do swojego bede wlewal 98. W Polsce a w stanach troche inaczej sie wylicza "octane rating", tak chociasz przeczytalem gdzies tutaj. Znalazlem: viewtopic.php?f=21&t=150172&view=unread#unread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 GeFo555 a możesz mi przybliżyć koszta tego i tego (co jest lepsze na dłuższą metę). Sorry, że tak męczę, ale jedyne co mi teraz potrzebne do szczęścia to tylko ten dźwięk. Jak by co to szukać tego na zagranicznych stronach czy u nas?Pozdrawiam i z góry dziękuję. Tutaj masz tematy dotyczące wydechu, w których udzielali się właściciele MY08 i MY09 itp: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=150430 http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=16&t=133340 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 duplikat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Jeszcze mam jedno pytanie. Kupiłem świadomie Subaru z silnikiem 2.5l, który ma wszystkim dobrze znane problemy. Silnik ma przebieg 22 tyś km. Czy mogę coś zrobić, żeby zabezpieczyć się przed awarią wydmuchania uszczelki lub zatarcia tłoka(albo odwlec awarie), typu szpilki czy film do miski olejowej? Czy jest coś co mnie w jakimś stopniu uchroni? Bo może zamiast bawić się teraz w wydechy i remapy lepiej się zabezpieczyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Czy mogę coś zrobić, żeby zabezpieczyć się przed awarią wydmuchania uszczelki lub zatarcia tłoka Poza modlitwą najprostszym sposobem, aby się tym nie denerwować, to odłożyć już dziś do koperty ze 12 tysięcy, podpisać uszczelka, schować i sobie spokojnie jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 skiba STI z tym 'zaniżone' mam nadzieje, że się zorientowałeś, z wypowiedzi Dyrekcji, że się przejęzyczyłem? Co do cytatów odnosiłem się tylko do przyspieszenia (wypowiedzi Dyrekcji i Andrzeja Kopera), a nie do porównania na torze, o którym pisał carfit i PKocial. Nigdzie też nie pisze, że WRX jest generalnie szybszy, tylko, że w tym konkretnym teście (czyli 'głupie' 0-60 mph) osiągnął lepszy wynik (4.7s WRX MY09 vs 4.9s STI MY11, w Caranddriver). Różnica na poziomie mrugnięcia okiem, do stwierdzenia tylko z użyciem dobrego sprzętu pomiarowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 JJacek, ja tam nie wierzę ani w to, że wrx jest szybszy na torze ani do 60mph. Taki test- jacy testujący :roll: Pytam jaki sens jest budować auto, które ma być szybsze z założenia a w rzeczywistości wychodzi na to, że jest wolniejsze? hmm- nikt mi tego nie wytłumaczy, ale nieważne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scrmnwrx Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Taka dyskusja to powinna miec swuj samy wontek. Pytanie: kture auto jest szybsze i dla czego? Auto 1: 500 koni i warzy 1500kg Auto 2: 500 koni i warzy 1000kg Kture auto bedzie szybsze do 100km/g? do 150km/g? do 200km/g Kture auto przejedzie na slalom w szybszej prendkosci? Kture auto przejedzie po torze w lepszym szasie? I tutaj sie poddaje. Morze jak ja przyjade to wyciongne swojego wolniejszego WRX i zrobimy wyscig do 100km/g? Kto ma STI? U nas na wyscigach sie bardzo durzo widzi Mazda Miata gdzie jadom szybciej nisz o wiele mosniejszy Chevrolet Corvette... dla czego? Bo Mazda Miata warzy o wiele mniej i innaczej/lepiej w chodzi w zakrenty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 scrmnwrx - nie chciałbym być nieuprzejmy, ale zacznij korzystać z jakiegoś "spell checkera". Ja rozumiem, że można nie być biegłym w języku polskim, zwłaszcza nie mając z nim kontaktu na codzień, ale technika teraz na tyle rozwinięta, że będzie Ci komputer sam podpowiadał, gdzie prawdopodobnie popełniasz błąd. Będzie to z korzyścią i dla Ciebie - nauczysz się, i dla naszych oczu. Każdy czasem popełnia błędy - ale nagromadzenie ich w Twoich błędach jest naprawdę "bolesne". A zakładam, że - skoro przyjeżdzasz do Polski podobno - chcesz się nauczyć (poprawnego) języka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się