funvell Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Siemanko! Wymiana wszytskich plynow i olejów w Forku my06, co ile trzeba to robic i jakich plynow i olejow Wy uzywacie, czy warto wymienic filtry na sportowe...??? Pozdrawiam Funvell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Siemanko!Wymiana wszytskich plynow i olejów w Forku my06, co ile trzeba to robic i jakich plynow i olejow Wy uzywacie, czy warto wymienic filtry na sportowe...??? Pozdrawiam Funvell Masz wątek olejowy i czytania na parę dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 olej co 5k max 7,5k km tylko syntetyk prawdziwy 5w30 5w40 np millers cfs lub motul 300v ew amsoil plus płukanka koniecznie nie castrol i inne dziadostwo skrzynia i dyfer max 60kkm lepiej 30kkm millers, motul lub amsoil 75w90 hamulce min raz na rok np motul rbf660 chłodziwo co 3 lata - z dopuszczeniem do aut japońskich filtr powietrza oem-wg mnie bardzo dobry, nie ma potrzeby zmian i koniecznie nie stożek filtr oleju tylko i wyłącznie oem rozrząd co 100kkm znajdź porządny serwis gdzie ogarniają te auta mycie tylko bezdotykowe lub ręczne. Automatyczne myjnie bardzo rysują miękki lakier subaru przy ciemnych kolorach auta pozdrawiam p.s. też mam taki model, wersja EU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Siemanko!Wymiana wszytskich plynow i olejów w Forku my06, co ile trzeba to robic i jakich plynow i olejow Wy uzywacie, czy warto wymienic filtry na sportowe...??? Pozdrawiam Funvell AdaSch ujął to powiedzieć można konkretnie i wyczerupjąco. Ja dodam tylko, że nie warto poprawiać fabryki co do filtrów sportowych, oczywiście do seryjego motoru 8) Trzymaj się instrukcji i terminów interwałów poszczególnych elementów/płynów i będzie ok 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Siemanko!Ja dodam tylko, że nie warto poprawiać fabryki co do filtrów sportowych, oczywiście do seryjego motoru 8) Ja mam takie samo zdanie także co do olejów i interwałów wymiany. Wiem, że niektórzy są zdania, że poruszanie się Subaru bez strefy serwisowej pod domem na którą wjeżdża się codziennie to wielkie ryzyko, ale ja pozostaje przy zaleceniach instrukcji i ogarniającym ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 funvell, dodalbym tylko tyle ze np. VALVOLINE RS1 5W50 leje od dawna i chwale sobie (zaprzyjazniony serwis Zbyszka) mi polecil. w hamulunek dalem plyn FERODO i to dobry plyn dla zestawu zacisk OEM a klocki FERODO DS2500/tarcze brembo, co do dyfrow i skrzyni bo mam AT, to juz Zbyszek ogarnia rozowe oliwy... filtry itd. Potwierdzam jednak iz wszystko ponad to co proponuje servis to troche zbytek łaski jesli jezdzisz rozsadnie. Nie oszukujmy sie jednak, dopiero go kupiles, nim sie nacieszysz to troche poupalasz wiec sluchaj ADASH-a. tez mam 2,5XT MY06, ...a zkad kolega (dopisze). RADOSCI SZEROKOSCI tomasz p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funvell Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 olej co 5k max 7,5k kmtylko syntetyk prawdziwy 5w30 5w40 np millers cfs lub motul 300v ew amsoil plus płukanka koniecznie nie castrol i inne dziadostwo skrzynia i dyfer max 60kkm lepiej 30kkm millers, motul lub amsoil 75w90 hamulce min raz na rok np motul rbf660 chłodziwo co 3 lata - z dopuszczeniem do aut japońskich filtr powietrza oem-wg mnie bardzo dobry, nie ma potrzeby zmian i koniecznie nie stożek filtr oleju tylko i wyłącznie oem rozrząd co 100kkm znajdź porządny serwis gdzie ogarniają te auta mycie tylko bezdotykowe lub ręczne. Automatyczne myjnie bardzo rysują miękki lakier subaru przy ciemnych kolorach auta pozdrawiam p.s. też mam taki model, wersja EU Witam! dzieki bardzo za tak wyczerpujaca odpowiedz(nic dodac nic ujac) moja Subara my 06EU(czarny) 2.5 xt plus wydech hayward&scott autko kupilem miesiac temu i sprawdzilem w ASO Marka Kluszczynskiego w Dzierzoniowie(polecam) i on doradzal mi wymiane filtrow na sportowe... sam zmienilem filtr powietrza na K&N i tak jak teraz czytam zastanawiam sie czy dobrze zrobilem choc wydalem 200zl a oryginal kosztowal 39zl. wymiana plynow i olejow swoja droga ale tez wyczytalem w instrukcji ze nalezy sprawdzac poziom olejow i plynow raz w miesciacu Ty robisz to sam czy jedziesz do serwisu?? Pozdrawiam. Funvell Gdynia -- Pn cze 04, 2012 1:24 pm -- hej! jeszcze jedno pytanko, ile mniej wiecej zaplace za wymiane wszytskich oleji,filtrow i plynow w ASO?? Pozdro Fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Pozdrawiam.FunvellGdynia Skoro jesteś z gdyni to jesteś skazany na zdanowiacza stad obsługa auta, to żaden problem i koszt też niewielki. co do filtra, to akurat K&N to dobry wybór bo jest mnóstwo pseudosportowych" więc bezpieczniej OEM wyczytałem w instrukcji ze należy sprawdzać poziom olejów i plynow raz w miesciącu olej silnikowy po KAŻDYM TANKOWANIU z resztą płynów o ile auto jest sprawne nie ma problemu. Warto zaglądać do zbiornika wyrównawczego jak oleju nie będzie ubywać to można sobie nieco odpuścić i robić to rzadziej. Chodzi o złapanie czy olej bierze i jeżeli tak to ile? inny ważny element Miejsce zakupu płynów. W trójmieście masz kilka pewnych w 100% miejsc. Na allegro pełno podróbek a ostatnie oferta na mobil 5w50 to chyba ta od tej firmy którą zamknął CBŚ cenę mieli niższą za 5l niż zakup beczki w hucie jakbyś chciał wiedzieć coś więcej apropos polecanych miejsc ludzi, spotów itd to zapraszam na PW lub trójmiejskie spoty. Z Twojego opisu wynika, że mamy podobne auta pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarro Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 koledzy ile płynu chłodniczego do Xteka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Why Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 ok. 7.5l 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 olej co 5k max 7,5k km tylko syntetyk prawdziwy 5w30 5w40 np millers cfs lub motul 300v ew amsoil plus płukanka koniecznie nie castrol i inne dziadostwo skrzynia i dyfer max 60kkm lepiej 30kkm millers, motul lub amsoil 75w90 hamulce min raz na rok np motul rbf660 chłodziwo co 3 lata - z dopuszczeniem do aut japońskich filtr powietrza oem-wg mnie bardzo dobry, nie ma potrzeby zmian i koniecznie nie stożek filtr oleju tylko i wyłącznie oem rozrząd co 100kkm Interwaly miedzy wymianami kazdemu podlug wiary/milosci do samochodu/sposobu uzytkowania/portfela jak dla mnie przy NORMALNYM (tj bez czestego/szczegolnego palowania) uzytkowaniu te powyzej odrobine przesadzone. Moj standard to 10kkm na olej i 2 lata na hamulcowy (zwykly, bo ten samochod na seryjnym hamulcu i tak nie zacznie hamowac od dobrego plynu;) ) Reszta bez zmian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kos Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 (edytowane) olej co 5k max 7,5k km tylko syntetyk prawdziwy 5w30 5w40 np millers cfs lub motul 300v ew amsoil plus płukanka koniecznie nie castrol i inne dziadostwo skrzynia i dyfer max 60kkm lepiej 30kkm millers, motul lub amsoil 75w90 hamulce min raz na rok np motul rbf660 chłodziwo co 3 lata - z dopuszczeniem do aut japońskich filtr powietrza oem-wg mnie bardzo dobry, nie ma potrzeby zmian i koniecznie nie stożek filtr oleju tylko i wyłącznie oem rozrząd co 100kkm Interwaly miedzy wymianami kazdemu podlug wiary/milosci do samochodu/sposobu uzytkowania/portfela jak dla mnie przy NORMALNYM (tj bez czestego/szczegolnego palowania) uzytkowaniu te powyzej odrobine przesadzone. Moj standard to 10kkm na olej i 2 lata na hamulcowy (zwykly, bo ten samochod na seryjnym hamulcu i tak nie zacznie hamowac od dobrego plynu;) ) Reszta bez zmian Popieram, ja tam też co 10 kkm olej wymieniam, ale jeżdżę "normalnie" , więc częściej to już fanaberia , pomiedzy wymianami 0,5 l dolewki. Jakoś tak mnie się zakodowało, że druga wymiana rozrządu to na 165 kkm ma być? - się powoli przygotowuję bo to za parę tys km - ale się mogę mylić Edytowane 12 Grudnia 2012 przez kos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Ja bym jeszcze doradził, żeby wymienić smok oleju, jeżeli jest zamontowany fabryczny. Np. na killer b. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 aaa i jeszcze dodatkowo - osobiscie nie mam namaszczenia do oem'owych fiftrow - jezdze na knecht'ach od paru lat i mam sie nienajgorzej;) nie z oszczednosci bo to majatku raczej nie kosztuje ale mi wygodniej/blizej kupowac po prostu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się