Skocz do zawartości

Konfesjonał. Dla tych, którzy kopią leżącego


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

Miejsce: Łódź Bałuty, al. Włókniarzy.

Czas: Późny wieczór.

Sytuacja: Grupką aut, wśród nich ja z Mruczusiem (tak nazwałem swoje Subaru) jedziemy sobie grzecznie zatrzymując się w pewnym momencie na światłach. Zajmuję pole position obok stojącego po prawej Touarega. Widok czegoś basowo pomrukującego z wlotami powietrza na masce chyba podziałał na Jegomościa jak płachta na byka. Gdy tylko zaświeciło się pomarańczowe ruszył jak z procy.

Konfrontacja: Z jedynki ruszyłem spokojnie, ale w momencie gdy zobaczyłem jakiego Touareg zrobił kangurka przy redukcji na wyższy bieg nie mogłem się powstrzymać od "skopania" go.

Finał: Na następnych światłach powrócił już spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dojechalismy Forestera jak nam wskazywało prawie 200kmh. Zwolnil, my rownież, I okazalo sie ze to diesel... Patrze teraz na dane techniczne. Vmax Forestera MY09 186kmh. Chyba troche zanizone te osiagi albo z gorki bylo

 

 

Ach ci kierowcy Foresterów :idea:

Najpierw męczą te biedne samochody powyżej Vmax a potem wielkie pretensje i wykupują jakieś billboardy :twisted::mrgreen:

 

ani zaniżone osiągi, ani z górki, normalny błąd licznika... :smile: sprawdź - porównaj licznik z GPSem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dojechalismy Forestera jak nam wskazywało prawie 200kmh. Zwolnil, my rownież, I okazalo sie ze to diesel... Patrze teraz na dane techniczne. Vmax Forestera MY09 186kmh. Chyba troche zanizone te osiagi albo z gorki bylo

 

 

Ach ci kierowcy Foresterów :idea:

Najpierw męczą te biedne samochody powyżej Vmax a potem wielkie pretensje i wykupują jakieś billboardy :twisted::mrgreen:

 

ani zaniżone osiągi, ani z górki, normalny błąd licznika... :smile: sprawdź - porównaj licznik z GPSem...

 

Licznik jest OK, sporo jezdzimy tym samochodem i mialem okazję porownać z predkoscia wskazywana przez GPS w telefonie. Ten diesel subaru wyglada na cud techniki ale zgadzam sie, że rżnięcie go na maxa może się tragicznie skonczyć. Widziałem kiedyś taką sytuację jak na A-1 z Gdańska koleś w 407 zaczął mi przy 160kmh migać długimi (mozliwe, ze jechal za mna przez chwile i go nie zauwazylem). Zjechalem, ruszył z kopyta, pojechalem za nim ot tak na zajaca, przy 210 z rury poszla chmura czarnego dymu, zaczal zwalniac gwaltownie i zjechal na pobocze. W sumie szkoda chlopa, bo go to kozactwo pewnie troche kosztowalo.

 

[ Dodano: Pią Gru 11, 2009 2:11 pm ]

Pozdrowienia dla zielonego GT-ka - dziś koło 9.30 na Jana Pawła :)

 

co było?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dzisiaj odczytałem z twarzy żony "zabij"

 

wracam sobie spokojnie do domu, 3 pasy, główna droga (grunwaldzka, za mediamarkt w stronę gdańska), zapala się żółte lewy i prawy zajęty, a tu przede mnie na środkowy na chama wbija się jakiś merc, mały trzydrzwiowy, ostry hebel, że załączał się delikatnie ABS, patrzę na wkurzoną twarz żony i czytam "zabij' :mrgreen: i wyczytana zgodna na kill

 

zielone, gość ostro rusza, ja zanim, jedynka, dwójka, na prawy i ogień, gość się siłuje, zmiana na trójkę i już go mam, patrzę na niego gniewnym wzrokiem i na jego nie wiem co, blondyna, tlenione włosy i tylko odjazd chamowi na długość auta, potem 2, i dalej ogień, odjeżdżam. Ale na szczęście złapało nas czerowone na następnym skrzyżowaniu. Skundlona twarz buraka, i uśmiechnięta twarz żony -bezcenne, nawet już nie próbował.

 

tylko nie wiem co do tyło dokładnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to był taki

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_SLK-Class

 

model r171

 

chyba skopałem najsłabszą wersję, bo już 3.0 jest trudna do objechania, chociaż do 100 dał bym radę :twisted: do tego warunki zewnętrzne - zimno i mokro, czyli moja przewaga trakcji.

 

offtop

wczoraj w nocy, skończyłem odświeżać moc silnika w fiat stilo 1.9 jtd 115km czyli pełne czyszczenie, pomiary itd, to już na drugim biegu od 1500rpm do 4000rpm świeciła się non stop kontrola trakcji, takiego dostał kopa, choć to nadal 115km,260Nm 0-100km/h 10,2s ale 0stC na zewnątrz i mokro zrobiło swoje, z drugiej strony to nasz darmowóz więc oczekuje max ekonomi, żeby to uzyskać to egr+przepustnica+overtboost+poprawa pracy łopatek w turbo (te od zmiennej charakterystyki turbo) aby silnik szedł jak dziki od samego dołu no i 100% sukces. Fatowskie silniki JTD są świetne :mrgreen: wszystko tanie i z pełną odwagą shodzę do garage z narzędziami :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę się rozpisywał wiele, więc skończę na tym, że w tych jakże sprzyjających okolicznościach przyrody skopałem wszystko i wszystkich.............

 

 

 

 

......... bokiem :twisted:

 

a co ja mam powiedzieć ;) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...