Harvester Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Pojedynek na prostej micra vs calibra musi być iście pasjonujący i wiele adrenaliny dostarczać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 ha!, pewnie! to tylko wolniej o 4 sec niż subaru albo tico vs fiat 600 oba mają około 20s do setki. to tylko wolniej o 14 sec :grin: btw, chcesz emocji, to zamknij licznik w tico ściganie leży w naszym DNA, cóż począć :roll: tylko niektórzy maja rąbane i porywają się z motyką na słońce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 kolega wie...w końcu to moderator Forum-calibra.pl Hehe, jasne i jak widac posiadam nawet firme wspolpracujaca z Teamem Calibra.pl Zajmuje sie ich... zlomowaniem :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Była Calibra 2.0 turbo 4x4 i to się podobno nawet zbierało. Nie wiem, nie widziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Była Calibra 2.0 turbo 4x4 Gdybynie to, że miały papierowe napędy to może by jakoś jeździły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 2.0T miały 204KM, ale faktem jest, że 4x4 to była straszna kicha i szybko się sypał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Dyzio_d, na Podbeskidziu chłopak ma w Calibrze konkretny tuning na coś w okolicach ponad 350 km Tylko, że on to zbudował na bazie zwykłej Calibry ośki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 btw, chcesz emocji, to zamknij licznik w tico :mrgreen: Nie odczuwam takiej potrzeby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_Jr Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 btw, chcesz emocji, to zamknij licznik w tico :mrgreen: ja doszedlem do 160 w czymś takim i bałem się jak jasna cholera :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 i to się nazywają emocje przeżyję czy nie ale dalej noga w podłodze. To był o za czasów kiedy przy podawaniu wieku identyfikowałem dwóją z przodu oraz równie niewielką cyfrą z tyłu. To były czasy... auto, nauka, gierki do rana. dobra koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 to się nazywają emocje Hujdaj Atos, 1.0 na autostradzie w Czechach, spowodowałem, że 180 licznik pokazał wtedy jeszcze nie napełniłem Pampersa...nie świadomy byłem grozy sytuacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolus Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 No jako że podniesiony został temat Opla Calibry to się przyznam że również jestem posiadaczem owego samochodu i także jestem zarejestrowanym użytkownikiem w/w forum , faktycznie oplowski napęd 4x4 z tamtejszych lat do wytrzymałych nie należał, faktem też jest, że dobrze utrzymany i dłubnięty LET ( nazwa modelu turbo Calibry ) potrafi sobie poradzić z szybkimi samochodami, z tą szpachlą to bywa różnie raczej staramy się walczyć ze stereotypem wiejskim sporo mamy aut które są seryjne lub poddane kosmetycznym modyfikacją. Co do wersji silnikowych to ma sie to tak: * Calibra 2.0l 8V (115 PS) * Calibra 2.0l 16V (150 PS) * Calibra 2.0l 16V ECO Tec (136 PS) * Calibra 2.5l 24V V6 (170 PS) * Calibra 2.5l 24V V6 ECO Tec (170 PS) * Calibra 2.0l 16V 4x4 Turbo (204 PS) Generalnie wszystkie prócz V6 występowały również z napędem (papierowym jak to kolega ujął wyżej,chociaz w słabszych wersjach był zapewne mniej awaryjny)4x4 jako dodatkowym wyposażeniem. Ciekawostka jest że było to auto o najniższym współczynniku oporu powietrza. Cx Calibry wynosił 0,26, podczas gdy jej konkurenci osiągali co najwyżej wynik w granicach 0,28 – 0,3. Oraz dwie wersje które startowały w DTM, ale jasne jest że maja sie nijak do ulicznych hehe * Calibra V6 DTM Mod. 93-95 (400 PS) * Calibra V6 DTM Mod. 95-96 (570 PS) Poza tym jest też parę osób które przesiadły się na Subru, też zamierzam prędzej czy później a tutaj jakies linki tutaj film z jesiennego zlotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szycha Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 z c20let można dużo wycisnąć i zrobić cichociemną calibrę albo vectrę :wink: chociaż ja bym chciał c20seh w corsie A albo kadecie ewentualnie silnik c20xe byłem kiedyś zarejestrowany na forum vectry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubeeert Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 z c20let można dużo wycisnąć Jest dostępny przepis na 1000KM. Wystarczy poszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 na forum vectry Na którym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szycha Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 http://www.forum.vectra-unlimited.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 z c20let można dużo wycisnąć tylko po co? :razz: a tutaj jakies linki tutaj film z jesiennego zlotu http://www.youtube.com/watch?v=KlLks_ME9I tak to sie mozna dluuuugo licytowac. Zawsze sie znajdzie ktos kto "stjuninguje" Hujdaja Atosa Banderasa Portosa czy innego Dartanian'a 1.0 zeby sie scigac na czeskich autostradach :razz: , do 2 tysiecy koni (czy moze czasami - pardon - oslow) mechanicznych I potem beda filmiki jak to tylem, jedna reka i w kapeluszu na oczach objezdza lajtowo Ferrari. Ale zainwestujmy tyle samo kasy, czasu i pomyslow w "pokonane" Subaryny czy Miski i stol sie obraca :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 z c20let można dużo wycisnąć tylko po co? :razz: a tutaj jakies linki tutaj film z jesiennego zlotu http://www.youtube.com/watch?v=KlLks_ME9I tak to sie mozna dluuuugo licytowac. Zawsze sie znajdzie ktos kto "stjuninguje" Hujdaja Atosa Banderasa Portosa czy innego Dartanian'a 1.0 zeby sie scigac na czeskich autostradach :razz: , do 2 tysiecy koni (czy moze czasami - pardon - oslow) mechanicznych I potem beda filmiki jak to tylem, jedna reka i w kapeluszu na oczach objezdza lajtowo Ferrari. Ale zainwestujmy tyle samo kasy, czasu i pomyslow w "pokonane" Subaryny czy Miski i stol sie obraca :wink: Dokładnie :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 http://www.forum.vectra-unlimited.pl/ Ja byłem (teraz mniej) mocno emocjonalnie związany z www.vectraklub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolus Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 z c20let można dużo wycisnąć tylko po co? :razz: a tutaj jakies linki tutaj film z jesiennego zlotu http://www.youtube.com/watch?v=KlLks_ME9I tak to sie mozna dluuuugo licytowac. Zawsze sie znajdzie ktos kto "stjuninguje" Hujdaja Atosa Banderasa Portosa czy innego Dartanian'a 1.0 zeby sie scigac na czeskich autostradach :razz: , do 2 tysiecy koni (czy moze czasami - pardon - oslow) mechanicznych I potem beda filmiki jak to tylem, jedna reka i w kapeluszu na oczach objezdza lajtowo Ferrari. Ale zainwestujmy tyle samo kasy, czasu i pomysłów w "pokonane" Subaryny czy Miski i stol sie obraca :wink: C20LET można dłubać dla chociażby własnej przyjemności , jest to silnik oparty na C20XE są ta kultowe silniki, mnóstwo ludzi w Europie bawi sie po prostu modyfikowaniem tych jednostek. Odnośnie inwestycji poniesionych na modyfikacje to sie zgadzam , różnica tylko taka że Subru lub Evo wiecej kosztuje w zakupie ,tak czy siak Subaru to lepsze i bardziej zaawansowane technicznie auto które również ma kultowego boxera pod maską , filmiki tylko poglądowe, chyba nie sadziłeś że chce coś tutaj udowadniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 filmiki tylko poglądowe, chyba nie sadziłeś że chce coś tutaj udowadniać spoko, spoko :grin: :wink: do Calibry mam szacun, bo to bylo moje pierwsze "sportowe" auto (przesiadka z astry 1.4); niezmodyfikowana sylwetka do dzisiaj mi sie podoba - tylko to fatalne wnetrze z vecrtry :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 niezmodyfikowana sylwetka do dzisiaj mi sie podoba Mnie nawet też, tylko rzadko można znaleźć "niemodowane" auto :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Niezmodowana buda ok - ale też zauważyliście, że buda Calibry nie nadaje się praktycznie na żadne mody? I że 99% modów wygląda gorzej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Niezmodowana buda ok - ale też zauważyliście, że buda Calibry nie nadaje się praktycznie na żadne mody? I że 99% modów wygląda gorzej? Dokładnie tak. Inżynierowie we współpracy ze stylistami mocno się przy Calibrze namęczyli. Efekt to bodaj najniższy współczynnik oporu powietrza w sprzedawanych w tamtych czasach wielkoseryjnych autach. Szkoda, że Calibrę pokochali amatorzy agrotuningu. Fajną Calibrę ma mój znajomy. Wersja AWD 2,0 150KM. Pomijając mega trudności ze zdobyciem części do napędów i jego sterowania, jest z auta zadowolony i twierdzi, że fajnie się prowadzi. Nie wiem, nie jeździłem ale nie mam powodu mu nie wierzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Sie Calibry uczepili! Se wczoraj chciałem taką skopać ale cały czas ciągła linia była i tylko se pomarzyć mogłem o kopanku! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się