Skocz do zawartości

Konfesjonał. Dla tych, którzy kopią leżącego


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

ha!, pewnie!

 

to tylko wolniej o 4 sec niż subaru

 

albo tico vs fiat 600

 

oba mają około 20s do setki.

to tylko wolniej o 14 sec :grin:

 

btw, chcesz emocji, to zamknij licznik w tico :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

ściganie leży w naszym DNA, cóż począć :roll:

 

tylko niektórzy maja rąbane i porywają się z motyką na słońce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i to się nazywają emocje :twisted: przeżyję czy nie ale dalej noga w podłodze. To był o za czasów kiedy przy podawaniu wieku identyfikowałem dwóją z przodu oraz równie niewielką cyfrą z tyłu. To były czasy... auto, nauka, gierki do rana.

 

dobra koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jako że podniesiony został temat Opla Calibry to się przyznam że również jestem posiadaczem owego samochodu i także jestem zarejestrowanym użytkownikiem w/w forum :D, faktycznie oplowski napęd 4x4 z tamtejszych lat do wytrzymałych nie należał, faktem też jest, że dobrze utrzymany i dłubnięty LET ( nazwa modelu turbo Calibry ) potrafi sobie poradzić z szybkimi samochodami, z tą szpachlą to bywa różnie raczej staramy się walczyć ze stereotypem wiejskim sporo mamy aut które są seryjne lub poddane kosmetycznym modyfikacją.

Co do wersji silnikowych to ma sie to tak:

 

* Calibra 2.0l 8V (115 PS)

* Calibra 2.0l 16V (150 PS)

* Calibra 2.0l 16V ECO Tec (136 PS)

* Calibra 2.5l 24V V6 (170 PS)

* Calibra 2.5l 24V V6 ECO Tec (170 PS)

* Calibra 2.0l 16V 4x4 Turbo (204 PS)

Generalnie wszystkie prócz V6 występowały również z napędem (papierowym jak to kolega ujął wyżej,chociaz w słabszych wersjach był zapewne mniej awaryjny)4x4 jako dodatkowym wyposażeniem.

Ciekawostka jest że było to auto o najniższym współczynniku oporu powietrza. Cx Calibry wynosił 0,26, podczas gdy jej konkurenci osiągali co najwyżej wynik w granicach 0,28 – 0,3.

Oraz dwie wersje które startowały w DTM, ale jasne jest że maja sie nijak do ulicznych hehe

* Calibra V6 DTM Mod. 93-95 (400 PS)

* Calibra V6 DTM Mod. 95-96 (570 PS)

Poza tym jest też parę osób które przesiadły się na Subru, też zamierzam prędzej czy później ;)

a tutaj jakies linki ;)

tutaj film z jesiennego zlotu

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z c20let można dużo wycisnąć

 

tylko po co? :razz:

 

a tutaj jakies linki

tutaj film z jesiennego zlotu

http://www.youtube.com/watch?v=KlLks_ME9I

 

tak to sie mozna dluuuugo licytowac. Zawsze sie znajdzie ktos kto "stjuninguje" Hujdaja Atosa Banderasa Portosa czy innego Dartanian'a 1.0 zeby sie scigac na czeskich autostradach :razz: , do 2 tysiecy koni (czy moze czasami - pardon - oslow) mechanicznych :mrgreen: I potem beda filmiki jak to tylem, jedna reka i w kapeluszu na oczach objezdza lajtowo Ferrari.

 

Ale zainwestujmy tyle samo kasy, czasu i pomyslow w "pokonane" Subaryny czy Miski i stol sie obraca :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z c20let można dużo wycisnąć

 

tylko po co? :razz:

 

a tutaj jakies linki

tutaj film z jesiennego zlotu

http://www.youtube.com/watch?v=KlLks_ME9I

 

tak to sie mozna dluuuugo licytowac. Zawsze sie znajdzie ktos kto "stjuninguje" Hujdaja Atosa Banderasa Portosa czy innego Dartanian'a 1.0 zeby sie scigac na czeskich autostradach :razz: , do 2 tysiecy koni (czy moze czasami - pardon - oslow) mechanicznych :mrgreen: I potem beda filmiki jak to tylem, jedna reka i w kapeluszu na oczach objezdza lajtowo Ferrari.

 

Ale zainwestujmy tyle samo kasy, czasu i pomyslow w "pokonane" Subaryny czy Miski i stol sie obraca :wink:

 

Dokładnie :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z c20let można dużo wycisnąć

 

tylko po co? :razz:

 

a tutaj jakies linki

tutaj film z jesiennego zlotu

http://www.youtube.com/watch?v=KlLks_ME9I

 

tak to sie mozna dluuuugo licytowac. Zawsze sie znajdzie ktos kto "stjuninguje" Hujdaja Atosa Banderasa Portosa czy innego Dartanian'a 1.0 zeby sie scigac na czeskich autostradach :razz: , do 2 tysiecy koni (czy moze czasami - pardon - oslow) mechanicznych :mrgreen: I potem beda filmiki jak to tylem, jedna reka i w kapeluszu na oczach objezdza lajtowo Ferrari.

 

Ale zainwestujmy tyle samo kasy, czasu i pomysłów w "pokonane" Subaryny czy Miski i stol sie obraca :wink:

C20LET można dłubać dla chociażby własnej przyjemności , jest to silnik oparty na C20XE są ta kultowe silniki, mnóstwo ludzi w Europie bawi sie po prostu modyfikowaniem tych jednostek.

Odnośnie inwestycji poniesionych na modyfikacje to sie zgadzam , różnica tylko taka że Subru lub Evo wiecej kosztuje w zakupie ,tak czy siak Subaru to lepsze i bardziej zaawansowane technicznie auto które również ma kultowego boxera pod maską :D , filmiki tylko poglądowe, chyba nie sadziłeś że chce coś tutaj udowadniać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filmiki tylko poglądowe, chyba nie sadziłeś że chce coś tutaj udowadniać

 

spoko, spoko :grin: :wink: do Calibry mam szacun, bo to bylo moje pierwsze "sportowe" auto (przesiadka z astry 1.4); niezmodyfikowana sylwetka do dzisiaj mi sie podoba :twisted: - tylko to fatalne wnetrze z vecrtry :evil:

 

:cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezmodowana buda ok - ale też zauważyliście, że buda Calibry nie nadaje się praktycznie na żadne mody? I że 99% modów wygląda gorzej?

Dokładnie tak. Inżynierowie we współpracy ze stylistami mocno się przy Calibrze namęczyli. Efekt to bodaj najniższy współczynnik oporu powietrza w sprzedawanych w tamtych czasach wielkoseryjnych autach.

Szkoda, że Calibrę pokochali amatorzy agrotuningu.

 

Fajną Calibrę ma mój znajomy. Wersja AWD 2,0 150KM. Pomijając mega trudności ze zdobyciem części do napędów i jego sterowania, jest z auta zadowolony i twierdzi, że fajnie się prowadzi. Nie wiem, nie jeździłem ale nie mam powodu mu nie wierzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...