Skocz do zawartości

Konfesjonał. Dla tych, którzy kopią leżącego


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

Przepraszam, czy to street racing ?

 

A Ty nie widzisz, co AndySTI napisał?

 

Nie wiedziałem gdzie to wrzucić więc próbuje tutaj.

 

A to oznacza, że nie jest to odpowiedni wątek, a jedynie najbliższy duchem tej treści, którą kol. AndySTI chciał przekazać :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, kupiłeś Pandę 4x4 z własnej woli ? Nową ?

Nie jest moja, ja sobie tylko nią jeżdżę :wink:

A co masz przeciwko niej? cenę? tania to ona nie jest jak na fiata (cena podobna do Subaru Justy), tylko że Panda radzi sobie całkiem nieźle w lajtowym terenie - jest wyższa, sztywna i ma dobre kąty wejścia i zejścia, Justy jest raczej tylko na asfalt - zderzaki ma duże i nisko założone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panda 4x4 fajnym wozem jest i basta 8).

 

Potwierdzam, a we Włoszech prawdziwe zatrzęsienie ich występuje. U nas z kolei to wydarzenie jak sie taką zobaczy. Fajne sympatyczne autko. Cena tylko nie teges.....

 

[ Dodano: Czw Lut 14, 2008 9:48 pm ]

Reasumując, OBK 3.0 vs. Astra 1.8 - to nawet nie kopanie, to deptanie leżącego.

 

Zawsze mnie tacy Panowie jak ten w Astrze zadziwiają. OBK rakietą nie jest no ale jednak "daje radę" :). To tak jakby z tym Panem chciał się siłować ktoś w 126p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie zauważyłem że kierowcy Astr mają jakieś dziwne nawyki, tylko jak widzą Subaru to od razu budzi się w nich dusza rajdowcy :mrgreen::mrgreen:

Chyba w ogóle Opli. Ostatnio taki zawodnik (3D z power naklejkami) wyjeżdżając z podporządkowanej wkurzył mnie na tyle, że "musiałem" skopać (nadzwyczaj spokojny człek ze mnie) - jakie zdziwienie było :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra... znowu killowalem... bez litosci :) jak zwykle cichociemnym dyszlem - zeby bardziej bolalo :cool: No i skillowalem. Evo. I to 2 razy. Wzdluznie i poprzecznie. Ha! Dubel!

 

Najpierw dla niepoznaki dalem Evo poczytac podkladke na pod blachy na tylnej klapie - oczywiscie podkladki forumowe - zeby wiedzial, ze jak z Chuckiem Norrisem - nie bedzie litosci :cool: pozniej zgodnie z fachowymi poradami fachur z Nascar dalem sie wyprzedzic, zeby natychmiast schowac sie za niego. Korzystajac z aerodynamicznego korytarza, ktory wytwarzal, pedzilem za nim zderzak w zderzak... ale stablinie. 46 km/h, zuzywajac pol litra mniej gnojowicy niz zwykle. Dzieki zaoszczedzonej w ten sposob czarnej mazi, wydarlem z Wisłostrady na Most Grota, zajmujac strategicznie lepszy pas, momentami nawet dochodzac do 50km/h :shock: Dzieki takiemu sprytowi i przewadze technologicznej - zlomotalem go po raz pierwszy. Tuz za Wisla mialem 3 "korkosamochody" przewagi :cool:

A dalej... no to juz bylo kopanie lezacego bez litosci. Lamanie przepisow na calego... przy 63 km/h lyknalem go góra - przejezdzajac pieeeeknym lewym lukiem nad Trasa Torunska, kierujac sie na Marywilska. Po prostu bylem góra :cool: I to sie nazywa dobry dzien :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"korkosamochody"

Tego określenia potrzebowałem :!:

 

Ogólnie chodzi o to jak się ma kolejność i pas ruchu przed 1. skrzyżowaniem do pozycji na finiszu. :mrgreen: Próbuję do tego dojść co rano, jadąc tą samą trasą. :mrgreen: Do tego dochodzi kupa czynników zewnętrznych. Coś mi się wydaje, że możnaby z tego doktorat wybronić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa dyfry i wisko... dołączany przy poślizgu znaczy się

 

 

A tyle tu mówiono o wyższości napędu stałego nad dołączanym :lol:

A co do trwałości Fiata to cóż, Daewoo też podobno miało się psuć a całe szczęście nie chce (odpukać). Zwykły dupowóz i tyle. Jak kierowca nie jest rzeźnik to i pojeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak, jak z WRX-em i STI-em: na prostej idą praktycznie łeb w łeb i przewaga STI jest b. nieznaczna, a koni niby 60 więcej :twisted: .

Nie zgodzę się. Moje clio jest nieseryjne i wrxa(seryjnego) czy to na prostej czy też na kretym(suchym) objeżdża. Natomiast STI mnie łoi, koniec kropka.

 

PS. Tylko bez ataku na mnie, wrx jest szybki i fajny :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pumex1, dobre :mrgreen:.

 

A mnie dziś objechał skopał 2.0 TDI - było to kopanie dlatego, że zagadałem się na światłach i zanim wrzuciłem jedynkę, on już zdążył wskoczyć przede mnie. czyli dziś - po historii pumexa1 - jest dzień chwały turbodiesli :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak, jak z WRX-em i STI-em: na prostej idą praktycznie łeb w łeb i przewaga STI jest b. nieznaczna, a koni niby 60 więcej :twisted: .

Nie zgodzę się. Moje clio jest nieseryjne i wrxa(seryjnego) czy to na prostej czy też na kretym(suchym) objeżdża. Natomiast STI mnie łoi, koniec kropka.

 

PS. Tylko bez ataku na mnie, wrx jest szybki i fajny :wink:

To taki żart chyba, nie ma takiej opcji !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To taki żart chyba, nie ma takiej opcji !!!

Sam bym w to parę lat temu(jako wielki fan Subaru) nie uwierzył...

Po 25 lutego jestem w kraju i możemy sprawdzić jak chcesz...jeśli masz serie oczywiście. Na kręte to np. Autodrom w Chorzowie proponuję, albo Uroczysko.

A kreska gdziekolwiek gdzie jest bezpiecznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subarowcy, uwazajcie na te Clio Sport - one tylko z wygladu sa niepozorne... a swoj maly wzrost kompensuja zaciekloscia :razz:

 

 

p.s. btw, w jez. litewskim jest takie przyslowie: liczy sie nie wzrost, ino sila... uderzenia :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kreską trzeba uważać - w wielu miejscach może być niebezpiecznie :mrgreen:

Hehe

Subarowcy, uwazajcie na te Clio Sport - one tylko z wygladu sa niepozorne... a swoj maly wzrost kompensuja zaciekloscia :razz:

Niepozorne? Z tyłu wręcz nieładne...ale kompensują wagą mój drogi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 25 lutego jestem w kraju i możemy sprawdzić jak chcesz...jeśli masz serie oczywiście. Na kręte to np. Autodrom w Chorzowie proponuję, albo Uroczysko.

A kreska gdziekolwiek gdzie jest bezpiecznie...

 

O to i ja bym to chetnie zobaczyl, bywam w tamtych okolicach co dwa tygodnie przez kilka dni :) Najblizszy termin 5-8 marzec.

 

Na kreske sie nie pisze, wykazuje sie zupelnym brakiem tolerancji dla takich praktyk.. aa mowimy o wyscigach, to sorry ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...