carfit Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Wczoraj miałem okazję jeździć GT3 mojego kolegi a on jeżdził moim STI. Pokrótce opiszę nasze wspólne wrażenia. Porsche rocznik 2003 380 KM napęd na tył przebieg 78tys - mój 2004 339 KM (POWERED BY nie-ASO) przebieg 25 tys. Powiem tak zdecydowanie najwieksze wrażenie robią hamulce, tarcze są wiercone tył i przód nie wiem czy seryjne bo już takie kupił w szwajcarii, niesamowite wrażenie jak z prędkości ok 180 km hamowałem prawie do zera, było takie przeciązenie że po tym manewrie miałem zawroty w głowie, w sti są naprawde dobre hamulce ale to co ma 911 przerosło moje oczekiwania. Największa wadą moim zdaniem i właściciela 911 są siedzenia w porównaniu z STI. słabo trzymaja i są obitę skórą no i niestety się człowiek ślizga. Silnik miły dzwięk choć moim zdaniem brakuje mu tego ryku co w moim. Plusem jest zużycie paliwa!!! Naprawde go nie oczczędząłem, jak wsiadłem w niego zresetowałem komputer pokładowy, zrobiłem 149 km i zużycie na poziomie 22,6 l/100 km, w moim przy takiej jezdzie jeszcze chwila a musiałbym tankować. Kolega zrobił na moim 112 km i wskazówka była w połowie ( a był zatankowany do pełna) sam był zszokowany zużyciem paliwa mojej bestii, Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy, to jest zupełnie inny samochód, bardziej cywilny, komfortowy, prowadzi się jak gokard, prawie na zakrętach się nie przechyla ( może dlatego te siedzenia są mniej wyprofilowane niz w STI) CO do jakiś uślizgów bocznych bo pewno takie pytania padna od szanownych forumowiczów, to powiem nie wiem bo się bałem nie jest to mój samochód , nie jestem kierowcą rajdowym, i jeżdziłęm w mieście a nie na torze. Silnik - przyspieszenie uważam że porównywalne z moim , może minimalnie moj jest szybszy tzn, bardziej czuć przyspieszenie no i ten kop przy 4tys. w 911 jest elastyczniej i w pełnym zakresie obrotów, trzeba by było się sprawdzić na jakiejś prostej. Szanowni forumowicze pewno co poniektórzy będa mieli okazję go poznąć i kolegę i samochód bo namówiłem go na SJS lub spotkanie w stylu CYNAMONOWY SLAJD. Nie wiem jeszcze kiedy ale napoewno dam znać na forum. PODSUMOWANIE: Kolega jak pojeżdził moim powiedział: cytuje kur... ja nie wiedziałem że subaru może tak zapierd.... był w szoku bo nie doceniał i nigdy nie jeżdził subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 A ja mam nieodpowiednich kolegów, jeżdżą jakimiś popierdółkami... jeden nawet kupił Citroena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 PODSUMOWANIE:Kolega jak pojeżdził moim powiedział: cytuje kur... ja nie wiedziałem że subaru może tak zapierd.... był w szoku bo nie doceniał i nigdy nie jeżdził subaru. Podsumowanie jest z całej relacji najlepsze 8) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 tia przemeq ty to potrafisz pochwalic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Szanowni forumowicze pewno co poniektórzy będa mieli okazję go poznąć i kolegę i samochód bo namówiłem go na SJS lub spotkanie w stylu CYNAMONOWY SLAJD. Nie wiem jeszcze kiedy ale napoewno dam znać na forum. To ja sobie pierwszy zaklepuję przejażdzkę na prawym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Szanowni forumowicze pewno co poniektórzy będa mieli okazję go poznąć i kolegę i samochód bo namówiłem go na SJS lub spotkanie w stylu CYNAMONOWY SLAJD. Nie wiem jeszcze kiedy ale napoewno dam znać na forum. To ja sobie pierwszy zaklepuję przejażdzkę na prawym Masz załatwione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Szanowni forumowicze pewno co poniektórzy będa mieli okazję go poznąć i kolegę i samochód bo namówiłem go na SJS lub spotkanie w stylu CYNAMONOWY SLAJD. Nie wiem jeszcze kiedy ale napoewno dam znać na forum. To ja sobie pierwszy zaklepuję przejażdzkę na prawym Masz załatwione Ja juz mialem okazje na prawym ale niestety na mokrym. Powiem tak, jak Carfit zapina 4 bieg to moje STi wyglada jakby stalo w miejscu... Musze to zobaczyc jeszcze na suchym... Moge byc drugi w kolejce Ale ze kolega z Porsche byl zszokowany osiagmi subaru to dziwne GT3 jest chyba lekkie? do tego mocniejsze i ma duzo mniejsze straty w przeniesieniu napedu, nie czytajac tego postu powiedzialbym ze gt3 zmiazdzy powyzej 100 nawet >400HP STi ... Ale milo przeczytac cos takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Subaru Rulez!!!! carfit ta twoja bestia musi konkretnie jezdzic czekamy na spotkanie w kielcach trzeba bedzie zrobic czasowke na malej petli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 No to jestem zaskoczony. Myślałem że przepaści miedzy 911 GT3, a nawet STI jest bardziej odczuwalna i większa. Carfit Daj znać na jaki SJS jedziesz bo nie mogę przeboleć tej mojej straty do ciebie 0,01 s z Bednar P.S. Hmm Gdzie serwisujesz auto ? Tu www.carfit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Ja też myślałem że 911 będzie dużo szybsza od STI ale tak nie jest, jak zmieniliśmy się samochodami z powrotem, kolega jechał 911 a ja za nim, nie uciekł mi ani metr, a czasami miałem wrażenie że mogę być szybszy BARTH 100 - wydaje mi się że 911 jest cięższa od STI nie wiem z ciekawości sprawdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 GT3 waży 1380kg a STi 1470kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Mi sie osobiscie wydaje ze na polskie warunki auta typu Impreza czy evo duzo lepiej sie sprawdzaja, zwalszcza w jezdzie "poza miastem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 GT3 waży 1380kg a STi 1470kg. STI takie ciężkie :?: nie wygląda :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 GT3 waży 1380kg a STi 1470kg. STI takie ciężkie :?: nie wygląda :wink: Nie wszystkie, niektore waza okolo 1200kg Fotele z gt3 to jest calkiem popularna przekladka do Subaru... Cena sie wacha od $800 do $1200 za nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 no carfit, powiem krotko, zajebiscie Ci zazdroszcze no ale stary... dawaj jakies foty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 GT3 waży 1380kg a STi 1470kg. STI takie ciężkie :?: nie wygląda :wink: Nie wszystkie, niektore waza okolo 1200kg Fotele z gt3 to jest calkiem popularna przekladka do Subaru... Obrazek Cena sie wacha od $800 do $1200 za nowe Radek, to sa fotele z GT3? :shock: moze z jakiegos GT1 lub 2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 GT3 waży 1380kg a STi 1470kg. STI takie ciężkie :?: nie wygląda :wink: Nie wszystkie, niektore waza okolo 1200kg Fotele z gt3 to jest calkiem popularna przekladka do Subaru... Obrazek Cena sie wacha od $800 do $1200 za nowe Radek, to sa fotele z GT3? :shock: moze z jakiegos GT1 lub 2? GT3. Sa jeszcze w wersji skorzanej, ale materialowe chyba bardziej sie nadaja.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Gdyby miał takie fotele byłoby ok, on miał skórzane i nie są tak wyprofilowane i ta skóra dosyć śliska żeby chiociaż miały alcantarę pośrodku to by było super , ale nie miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Gdyby miał takie fotele byłoby ok, on miał skórzane i nie są tak wyprofilowane i ta skóra dosyć śliska żeby chiociaż miały alcantarę pośrodku to by było super , ale nie miał Ja myślałem że GT3 to taka ascetyczna wersja ? Wszystko co nie służy do osiągania lepszego prowadzenia jest zbędne !? A tu skórzane foteliki... Hmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Gdyby miał takie fotele byłoby ok, on miał skórzane i nie są tak wyprofilowane i ta skóra dosyć śliska żeby chiociaż miały alcantarę pośrodku to by było super , ale nie miał Ja myślałem że GT3 to taka ascetyczna wersja ? Wszystko co nie służy do osiągania lepszego prowadzenia jest zbędne !? A tu skórzane foteliki... Hmm No właśnie tez mnie to zastanowiło, a tam full wypas, skóra, klima, tempomat, esp, elektryczne fotele, itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Gdyby miał takie fotele byłoby ok, on miał skórzane i nie są tak wyprofilowane i ta skóra dosyć śliska żeby chiociaż miały alcantarę pośrodku to by było super , ale nie miał Ja myślałem że GT3 to taka ascetyczna wersja ? Wszystko co nie służy do osiągania lepszego prowadzenia jest zbędne !? A tu skórzane foteliki... Hmm Ascetyczna jest GT3 RS ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Fajne sprawozdanie, ale... Gt3 100 kg mniej wagi, z 60 koni więcej i mniejsze straty na napędzie. STI respekt, ale cudów nie ma, Gt3 musi być szybsze choćby nie wiem co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 hmm na torze zgadzam sie GT3 moze byc szybsze na prostej wydaje mi sie ze do 200km/h bedzie wmiare rowno ale powyzej porsche bedzie mialo lepsze odejscie tak mi sie wydaje jechalem tylko 911s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Fajne sprawozdanie, ale... Gt3 100 kg mniej wagi, z 60 koni więcej i mniejsze straty na napędzie. STI respekt, ale cudów nie ma, Gt3 musi być szybsze choćby nie wiem co. O zwykłego STi to na pewno, ale nie od maszyny Carfita Lucek obawiam się ze masz racje że ascetyczny jest GT3 RS Zadziwia mnie to ze Carfit Nie napisał że Porsche to po prostu inna bajka ! Jedyne czym się zachwycił to hamulce. O trakcji nawet nie wspominał Z jednej strony to Cieszy że Subaru od Porsche nie odstaje tak kosmicznie, a z drugiej martwi No ale są nowsze modele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Nigdy nie jechałem GT3 ale 911 Carrera 4S w porównaniu do STI niczym specjalnym się nie wyróżnia. Hamulce faktycznie inna bajka ale to chyba norma w Prosiaku. Generalnie 911 mnie jakoś nie rzuca na kolana, za to kochałem swoją 928 (5.0V8, "poprawione"przez Prosiaków na 370 kucyków - bajeczka...) Jak dla mnie to to był PRAWDZIWY samochód. Swego czasu miałem kontakt z chłopakami z Porsche Klub i jak dla "koneserów" (czy tak jakoś) jeżeli 911 to przed 89 rokiem produkcji - tłumaczyli mętnie, że nie ma wspomagania i jest "rasowa". Ile w tym prawdy pojęcia nie mam ale faktycznie z dużym uznaniem mówili o GT3 czyli wynik Subaryny chyba może cieszyć. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się