Skocz do zawartości

Nareszcie robię HAŁAS!!!!!!!!


kanap4

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 160
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Firma nazywa sie Vega, poszukam nr tel. do tej firmy i ewentualnie Ci go jakos podam.Cena to byla razem z tlumikiem koncowym (najpierw za sa tlumik placilem 400zl, a po jakims czasie za reszte zaplacilem 1000zl).Z dolotem nic poki co nie robilem, stwierdzilem, ze jak cos to lepiej najpierw zajac sie zawieszeniem i hamulcami :smile: .Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukcio, zauwaz, ze w linku, ktory podales byla mowa o samym "stozku" a nie o dolocie i jak najbardziej sie z tym zgadzam. U mnie w miescie takze duzo wiesniakow zaklada stozki i mysla, ze maja extra 10 koni w swoich zwyklych 1.4 , 1.6 silnikach a w rzeczywistosci moc nawet moze spasc.

Sprawa sie zupelnie zmienia gdy mowimy o porzadnym dolocie dobrej firmy dedykowanym pod konkretny model auta. Np. do mojej Hondy widzialem przynajmniej z 10-20 wykresow - INJEN CAI, badz AEM CAI (Cold Air Intake - nie SRI- short ram intake) gdzie po zastosowaniu tego dolotu w kazdym aucie doszlo od 7 do 9 czy 10 koni na plus. Mysle, ze w przypadku doladowanej Imprezy nie byloby gorzej. Podnoszac maske w ogole nie widac stozka, jest on schowany w nadkolu (dosyc dobrze zabezpieczonym od wody) Niby istnieje jakas tam mozliwosc zasysania wody ale z tego co wiem to tylko w przypadku gdy na myjni ktos na chama bedzie karcherem probowal tam lac. Nie wiem jaki glos ma dolot w przypadku Subaru ale jezeli chodzi o Honde to normalnie masakra :twisted: :cool:

I jeszcze jedno, zauwazylem takze na pewnym forum, ze po zastosowaniu Injena wzrosly o 0.2s czasy na 1/4 na plus

Lukcio wejdz na strone www.injen.com i sobie popatrz nawet na przykladzie Si, mozesz znalezc takze Impreze

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem te wszystkie różnice i od początku myślałem tylko i wyłącznie o całym dolocie. Teraz jest pytanie czy po jego zainstalowaniu zmienia się coś w najogólniej mówiąc w komputerze i czy bez jakiegoś dostrajania będzie normalnie pracował.

[Edit] Znalazłem ofertę dolot K&N ale do WRX podejdzie da radę w STI?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

montujesz i sie cieszysz, nic nie trzeba dostrajac

 

[Edit] Znalazłem ofertę dolot K&N ale do WRX podejdzie da radę w STI?

a tego to nie wiem, ja bym szukal konkretnie pod dany model, zwroc uwage, ze "power rura" jest w niektorych miejscach szersza, w niektorych wezsza, ma wejscia na czujniki itp. Chyba po cos to bylo zrobione i zapewne wielokrotnie testowane. Na pewno nie jest to mod, ktory stanowczo ingeruje w prace silnika i osiagi auta ale zawsze cos tam doda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys w Importtunerze czytalem, ze zakladali dolot Injen do WRX'a i dal chyba ok. 7KM.Jak cos to bys musial sie zastanoiwc, czy wybrac CAI czy SRI (w sumie zdania sa podzielone i jedni polecaja ten pierwszy, inni ten drugi), w kazdym razie jak juz brac to dobrej firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukcio - co do wydechu to jezeli masz buzdzet na wykonczeniu to wez centerpipe HKS, jest to centerpipe Matiego, a ja mialem u siebie go zakladac ale wyszlo inaczej - potem jak znowy bedziesz mial kesz luzny wrazucisz downpipe i juz - i nie sluchaj tych Panow wyzej bo auto musi gadac - STI 05 bez wydechu nie gada jezdzi jak lexus elektryczny

 

tym bardziej jak masz koncowy HKS 3 cale to ten centerpipe HKS 3 cale podejdzie

 

ja mam teraz 2,5" i po miescie wrzucam silencier bo i tak jest cholernie glosny - chyba ze sie przyzwyczaje to go wyjme - jutro na Ulezu troche pohalasuje :twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za swoj caly wydech (2,5 cala turbo-back) zaplacilem lacznie 1400zl, takze nie jest az tak drogo i mysle, ze lepiej jest poczekac troszke i zrobic calosc, bo i tak predzej czy pozniej bedziesz chcial wymienic DP.Co do emulatora, to ja nie uzywam i do tej pory nie wyskoczylo mi Check Engine (wydech mam od stycznia).

 

Mozna nawet taniej, mi kolo Poznania wyspawali caly wydech 2,5" z kwasowki za 1020zl. w tym byl tlumik koncowy. Wiec lukciosti zaplacilby napewno mniej o jakies 3 stowki. Te 20zl na koncu bylo za to, ze powiedzialem chlopakom ze dostana na flaszke jak sie nie beda spieszyli i mi porobia ladne rowniotkie spawy co oczywiscie uczynili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za swoj caly wydech (2,5 cala turbo-back) zaplacilem lacznie 1400zl, takze nie jest az tak drogo i mysle, ze lepiej jest poczekac troszke i zrobic calosc, bo i tak predzej czy pozniej bedziesz chcial wymienic DP.Co do emulatora, to ja nie uzywam i do tej pory nie wyskoczylo mi Check Engine (wydech mam od stycznia).

 

Mozna nawet taniej, mi kolo Poznania wyspawali caly wydech 2,5" z kwasowki za 1020zl. w tym byl tlumik koncowy. Wiec lukciosti zaplacilby napewno mniej o jakies 3 stowki. Te 20zl na koncu bylo za to, ze powiedzialem chlopakom ze dostana na flaszke jak sie nie beda spieszyli i mi porobia ladne rowniotkie spawy co oczywiscie uczynili.

 

wydech wydechowi nierowny... pomijam kwestie spawow, ale wazne jest tez czym jest spawane i z jakich materialow.Widzialem wydechu np z Vigi, ktore musialy byc poprawiane, nie bylo wzmocnien przy tlumikach, zastawek itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam sie na tym, ale wszystko chyba jest tak jak powinno. Chlopaki caly dzien nad tym pracowali. Jezdze juz z tym wydechem pare miesiecy i kompletnie nic sie nie dzieje. Firma, ktora to robila jest dosc duza, zajmuja sie tylko i wylacznie wydechami, maja bodajze 7 stanowisk ktore od otwarcia do zamkniecia na okroglo sa zajete przez klientow(mialem okazje sie o tym przekonac, czekajac az mi zrobia), wiec opinie maja raczej dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tja.. a mi sie zatesknilo do Supersprinta 2,5, ktorego mialem w czarnym wscieklym kombiwarze, no i zaczynam sie rozgladac za modyfikacjami.

Zajrzalem do Mapteka i stanowczo namawiali mnie na Devila, psioczac jednoczesnie na SS...

Powiem szczerze, ze wyjezdzajace STi z devilem brzmialo dosc... "ubogo" porownujac do starego SS...

No wlasnie... warto... nie warto montowac??

http://www.nie-ASO.pl/index.php?fid=zestawygt&m=1

Pozdraffka

Pumex

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba, domyslam sie, ze elastycznosc to bedzie inna bajka :) i to jest moj cel... ale przy okazji chcialbym, zeby bylo "muzycznie" :mrgreen: i dlatego o ten "diabelski" pomiot sie pytam :lol: Przy okazji - widzialem, ze do GT oferowane sa 2 rodzaje tlumikow koncowych devila... dosc znaczaco rozniacych sie wielkoscia... Niestety sympatyczny Pan Kocialkowski Senior - poza odczytaniem "z homologacja", "bez homologocji" niewiele wiecej mi powiedzial :mrgreen:

 

swoja droga - zestaw 2... 290 KM/375 Nm na seryjnych gratach.... :roll: tloki nie plyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...