Matiz Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 a to powiem wam że już bym wolał mieć reduktor "na opak"-wydłużający. Autostradowe 130km/h przy 4000rpm troche mie mierzi :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 reduktor "na opak multiplikator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpilmar Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 To z tą częstszą zmian biegów to też tak nie do końca, bo na zmiane biegów własnie traci sie czas. Wychodzi na zero. Nie do końca.. 8) Ruszam na dwójce z reduktorem, po osiągnięciu max prędkości z rzucam reduktor i dalej ciągnę na dwójce do ponad setki/h :arrow: przydatne w różnych warunkach gdy się niestety nie ma turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 reduktor "na opak multiplikator? Overdrive. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 OVERDRIVE to nadbieg, a multiplikator to "odwrócony" reduktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Overdrive. A później overheat i w konsekwencji overcost Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 OVERDRIVE to nadbieg, a multiplikator to "odwrócony" reduktor Każdy overdrive jest multiplikatorem, ale na odwrót już nie zawsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Można bez gazu ruszać. Bez reduktora też można Ja nie lubię szybko jeździć z reduktorem, bo jakoś tak inaczej "wyje" i mi ten dźwięk nie odpowiada :roll: :wink: U Was też tak jest? Tak samo, tez mi za bardzo ten dzwiek nie pasuje. Uzywam glownie jedynie do korkow - wolnego toczenia sie, wtedy innym brakuje biegow Kilka razy jak kogos chcialem obejchac ze swiatel to zapielem i tak sie zastaniam na ile to cos daje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Kilka razy jak kogos chcialem obejchac ze swiatel to zapielem i tak sie zastaniam na ile to cos daje. Też mi się zdarzyło :wink: Moim zdaniem niewiele jednak... to takie turbo dla ubogich, jak już DNL wspomniał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Na co dzień nie używam. Widać, że w korkach się nie toczysz :wink: Czasami jak jestem w Gdańsku i mam dość to włączę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxus Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Reduktor przydaje się też na dojazdach do świateł, kiedy standardowo w Subaru nie chce się 1 wbić Poza tym używam go jako połówki biegów i do parkowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Reduktor jest idealny do ciagniecia przyczepy kempingowej + pozniej odpowiednie jej ustawieni nad jeziorem. -- 26 mar 2012, o 19:44 -- Reduktor jest idealny do ciagniecia przyczepy kempingowej + pozniej odpowiednie jej ustawieni nad jeziorem. -- 26 mar 2012, o 20:05 -- Reduktor jest idealny do ciagniecia przyczepy kempingowej + pozniej odpowiednie jej ustawieni nad jeziorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Reduktor jest idealny do ciagniecia przyczepy kempingowej + pozniej odpowiednie jej ustawieni nad jeziorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcteryx Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Podczepiając się pod wątek: Czy w OBK'ach dieslach (2.0) rocznik 2008 nie ma reduktora? Ostatnio zastanawiam się nad zmianą Forka na coś większego i niestety jeżdzącego na gnojówce, ale na zdjęciach zauważyłem brak wajchy przy ręcznym :| Czyżby nie było go w ogóle w dieslach? A może nie ma też hillholdera....?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Czyżby nie było go w ogóle w dieslach? Nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Czy w OBK'ach dieslach (2.0) rocznik 2008 nie ma reduktora? A może nie ma też hillholdera....?! Ano także nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcteryx Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 No to nieźle :? Ciekawe co kierowało FHI przy wyborze tak bezsensownego rozwiązania. Mam reduktor i w Forku i w Legasiu i używam bardzo często. Szkoda, że OBK został tak potraktowany - teraz w sumie trudno się dziwić opowieściom o tych palonych sprzęgłach Szkoda.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 A może nie ma też hillholdera....?! OBK z silnikiem benzynowym też tego nie ma niestety... reduktor owszem (N/A MT) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcteryx Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 OBK z silnikiem benzynowym też tego nie ma niestety... reduktor owszem (N/A MT) Fakt, w naszym Legacy też nie ma hillholdera, ale reduktor się bardzo przydaje... Warto się w ogóle interesować OBK dieslem (szukam z 2008 r), zakładając, że trafi się na egzemplarz po wymianie sprzęgła ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maric1 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Warto się w ogóle interesować OBK dieslem (szukam z 2008 r), zakładając, że trafi się na egzemplarz po wymianie sprzęgła ? Sprzęgłem nie ma co się aż tak przejmować (właśnie jestem umówiony na wymianę - 105tyś) - z dwumasą i wymianą ok. 3tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 reduktor jest/był stosowany tylko i wyłącznie ze skrzyniami 5MT. W sumie możesz kupić w tej chwili XV 1.6 5MT z reduktorem. Pozostałe modele mają 6MT lub CVT lub 5EAT a tam reduktorka nie wstawisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się