Skocz do zawartości

reduktor


nikodem

Rekomendowane odpowiedzi

mi w ASO powiedzieli że max to 90 a rozpedzilem do 110 i jeszcze napewno by poszedł wiec nie wiem czy cos jest zepsutego czy może jezdzic z dowolną predkoscią?

 

A można się spytać po co jeździć stówką z włączonym reduktorem? Może się czepiam, ale...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi w ASO powiedzieli że max to 90 a rozpedzilem do 110 i jeszcze napewno by poszedł wiec nie wiem czy cos jest zepsutego czy może jezdzic z dowolną predkoscią?

 

A można się spytać po co jeździć stówką z włączonym reduktorem? Może się czepiam, ale...

 

to może inaczej. Jak sprawdzić czy reduktor jest sprawny? niedawno ciągnołem lawete i podczas manewrowanie z nią na parkingu włączyłem reduktor ale nie było żadnej różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niedawno ciągnołem :roll: lawete i podczas manewrowanie z nią na parkingu włączyłem reduktor ale nie było żadnej różnicy.

 

Ale co to znaczy, że nie było różnicy?

Reduktor jest mechaniczną wajchą o trzech położeniach ( HI, LOW i Mid :mrgreen: =stop+grrrrrrrr), jak przełączasz z Low a Hi i samochód jedzie, znaczy że działa. Może na haku miałeś tyle, że nie poczułeś, bo silnik nie miał siły :) ?

 

A można się spytać po co jeździć stówką z włączonym reduktorem? Może się czepiam, ale...

 

Jak się ma 125koni (np w moim byłym forku,) to turbo dla ubogich, czyli reduktor przydaje się do wyprzedzania...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest tabelka w imprezie- na low Vmax jest 150km/h

 

A apropo turbo dla ubogich- zastanawia mnie jak tego uzywać :roll: jedynka kończy sie 0.0251252 sec. po ruszeniu :mrgreen: Ruszać z dwójki? wyjdzie połowa dwójki czyli 1.5 jedynki? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedynka kończy sie 0.0251252 sec. po ruszeniu

 

jak masz odpowiednie waruki, to i jedynka na reduktorze jest ok ;) Oczywiście odpowiednie warunki to nie równy asfalt ;)

Pogladowa sytuacja, jednak zdjęcie nie oddaje dramatyzmu górki ;)

20110417136.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest tabelka w imprezie- na low Vmax jest 150km/h

 

A apropo turbo dla ubogich- zastanawia mnie jak tego uzywać :roll: jedynka kończy sie 0.0251252 sec. po ruszeniu :mrgreen: Ruszać z dwójki? wyjdzie połowa dwójki czyli 1.5 jedynki? :lol:

Ja ruszam z dwójki, bez problemu daje rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... to turbo dla ubogich...

 

Ostatnio przeglądałem jakieś ogłoszenia, i znalazłem takie określenie : DZWIGNIA SZYBKOŚCI NAPĘDÓW PRĘDKOŚCI :mrgreen: :mrgreen; :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Przy okazji - z ciekawosci, sprawdzal ktos jak to wplywa na poprawe przyspieszenia do 100km/h :?:

forek MY05 2,0 podobno coś 0,6...tak mi coś świta, ale nic sobie nie dam uciąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

buczy, harczy i szybciej się zmienia biegi

taki efekt placebo :mrgreen: Ja zawsze jak się "ślizgam" to z reduktorem. Jedynki nie używam. Z reduktorem ma siłę przejść bokiem, nie dławi się w takcie jak to jest bez. Na co dzień nie używam.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać, że w korkach się nie toczysz :wink:

 

fakt, pomaga. Można bez gazu ruszać.

 

-- 22 mar 2012, 11:48 --

 

do właściciela wątku : może po pomuczku rozdasz, bo dyskusja bardzo konstruktywna...jak na to forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można bez gazu ruszać.

 

Bez reduktora też można :)

 

 

Ja nie lubię szybko jeździć z reduktorem, bo jakoś tak inaczej "wyje" i mi ten dźwięk nie odpowiada :roll: :wink:

U Was też tak jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale biorąc pod uwage sytuacje wyscigową lub pomiarową:

 

wyższy bieg trzeba bedzie wrzcucic szybciej + czesciej. Przykładowe drugie auto bedzie mogło iść w tym czesie pełnym ogniem. Nie wiem czy mała róznica przyspieszenia z reduktorem to zrekompensuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...