nikodem Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Witam wszystkich. Mam pytanie, jaką prędkość max. można osiągnąc OBK 2.5 z włączonym reduktorem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Witam wszystkich. Mam pytanie, jaką prędkość max. można osiągnąc OBK 2.5 z włączonym reduktorem? Ile fabryka daje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikodem Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 mi w ASO powiedzieli że max to 90 a rozpedzilem do 110 i jeszcze napewno by poszedł wiec nie wiem czy cos jest zepsutego czy może jezdzic z dowolną predkoscią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 może jezdzic z dowolną predkoscią? To reguluje ustawa dot. prawa o ruchu drogowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 mi w ASO powiedzieli że max to 90 a rozpedzilem do 110 i jeszcze napewno by poszedł wiec nie wiem czy cos jest zepsutego czy może jezdzic z dowolną predkoscią? A można się spytać po co jeździć stówką z włączonym reduktorem? Może się czepiam, ale... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimli2 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 w foresterze z 98 roku w instrukcji obsługi pojazdu było napisane że 120 to max ze względu że to już czerwone pole na obrotomierzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikodem Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 mi w ASO powiedzieli że max to 90 a rozpedzilem do 110 i jeszcze napewno by poszedł wiec nie wiem czy cos jest zepsutego czy może jezdzic z dowolną predkoscią? A można się spytać po co jeździć stówką z włączonym reduktorem? Może się czepiam, ale... to może inaczej. Jak sprawdzić czy reduktor jest sprawny? niedawno ciągnołem lawete i podczas manewrowanie z nią na parkingu włączyłem reduktor ale nie było żadnej różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 niedawno ciągnołem :roll: lawete i podczas manewrowanie z nią na parkingu włączyłem reduktor ale nie było żadnej różnicy. Ale co to znaczy, że nie było różnicy? Reduktor jest mechaniczną wajchą o trzech położeniach ( HI, LOW i Mid =stop+grrrrrrrr), jak przełączasz z Low a Hi i samochód jedzie, znaczy że działa. Może na haku miałeś tyle, że nie poczułeś, bo silnik nie miał siły ? A można się spytać po co jeździć stówką z włączonym reduktorem? Może się czepiam, ale... Jak się ma 125koni (np w moim byłym forku,) to turbo dla ubogich, czyli reduktor przydaje się do wyprzedzania... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 .... to turbo dla ubogich... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 u mnie jest tabelka w imprezie- na low Vmax jest 150km/h A apropo turbo dla ubogich- zastanawia mnie jak tego uzywać :roll: jedynka kończy sie 0.0251252 sec. po ruszeniu Ruszać z dwójki? wyjdzie połowa dwójki czyli 1.5 jedynki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 jedynka kończy sie 0.0251252 sec. po ruszeniu jak masz odpowiednie waruki, to i jedynka na reduktorze jest ok Oczywiście odpowiednie warunki to nie równy asfalt Pogladowa sytuacja, jednak zdjęcie nie oddaje dramatyzmu górki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 u mnie jest tabelka w imprezie- na low Vmax jest 150km/h A apropo turbo dla ubogich- zastanawia mnie jak tego uzywać :roll: jedynka kończy sie 0.0251252 sec. po ruszeniu Ruszać z dwójki? wyjdzie połowa dwójki czyli 1.5 jedynki? Ja ruszam z dwójki, bez problemu daje rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Przy okazji - z ciekawosci, sprawdzal ktos jak to wplywa na poprawe przyspieszenia do 100km/h :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 .... to turbo dla ubogich... Ostatnio przeglądałem jakieś ogłoszenia, i znalazłem takie określenie : DZWIGNIA SZYBKOŚCI NAPĘDÓW PRĘDKOŚCI :mrgreen; Przy okazji - z ciekawosci, sprawdzal ktos jak to wplywa na poprawe przyspieszenia do 100km/h :?: forek MY05 2,0 podobno coś 0,6...tak mi coś świta, ale nic sobie nie dam uciąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 forek MY05 2,0 podobno coś 0,6... Czyli praktycznie niemierzalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Ale jest satysfakcja, bo buczy, harczy i szybciej się zmienia biegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 buczy, harczy i szybciej się zmienia biegi taki efekt placebo Ja zawsze jak się "ślizgam" to z reduktorem. Jedynki nie używam. Z reduktorem ma siłę przejść bokiem, nie dławi się w takcie jak to jest bez. Na co dzień nie używam. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Na co dzień nie używam. Widać, że w korkach się nie toczysz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Widać, że w korkach się nie toczysz :wink: fakt, pomaga. Można bez gazu ruszać. -- 22 mar 2012, 11:48 -- do właściciela wątku : może po pomuczku rozdasz, bo dyskusja bardzo konstruktywna...jak na to forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Można bez gazu ruszać. Bez reduktora też można Ja nie lubię szybko jeździć z reduktorem, bo jakoś tak inaczej "wyje" i mi ten dźwięk nie odpowiada :roll: :wink: U Was też tak jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 tak, bo reduktor jest a innych zębach niż cała skrzynia , więc wyje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 To z tą częstszą zmian biegów to też tak nie do końca, bo na zmiane biegów własnie traci sie czas. Wychodzi na zero. Wolna jazda z reduktorem owszem wygodne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 na zmiane biegów własnie traci sie czas. Wychodzi na zero. kwestia wprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 ale biorąc pod uwage sytuacje wyscigową lub pomiarową: wyższy bieg trzeba bedzie wrzcucic szybciej + czesciej. Przykładowe drugie auto bedzie mogło iść w tym czesie pełnym ogniem. Nie wiem czy mała róznica przyspieszenia z reduktorem to zrekompensuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Gdyby tak było, krótkie skrzynie nie miałyby wzięcia...a mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się