Midgardsorm Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 wszystko pieknie z tym daszkiem tylko on jest na 60mm a ja bym potrzebowal na 52mm !! hmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 wszystko pieknie z tym daszkiem tylko on jest na 60mm a ja bym potrzebowal na 52mm !! hmm Sądzę że on jest również na 52 mm. Mam identyczny i tam jest taki myk, że standardowo jest 52, a jak chcesz 60 to wylamujesz przystosowane do tego plastiki. Najlepiej sie spytac w PWS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 a moze mi ktos doradzic gdzie najlepiej w STi wpiac czujnik temp oleju, lezy u mnie juz od 2 miesiecy, wskaznik podpiety tylko czujnik nie i trzeba by cos wz tym zrobic wkoncu Czujnik ciśnienia oleju możesz wpiąć w drugi otwór który jest w bloku pod intercoolerem. Jest tam wystarczająca ilośc miejsca na ten czujnik. Z tym ze ja pytam o temperature. Nie wiem czy wpinac w miske olejowa, czy jest jeszcze inne miejsce gdzie go wpiac? Oczywiscie chcialbym mozliwie dokladnych wskazan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 bart1000, temp. oleju też możesz wpiąć w miejsce o którym pisał Krzysiek_WAWA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polik Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Temp oleju najlepiej poprzez dodanie dystansu na filtr oleju z wejsciem na czujke - np tak jak w elementach od Greddy ... Mam nadzieje ze tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Sądzę że on jest również na 52 mm. Mam identyczny i tam jest taki myk, że standardowo jest 52, a jak chcesz 60 to wylamujesz przystosowane do tego plastiki. Najlepiej sie spytac w PWS. Zabawy z tym trochę jest, bo po wyłamaniu plastików trzeba jeszcze poświęcić trochę czasu na wygładzenie krawędzi jakimś delikatnym papierem ściernym, ale generalnie - da się 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 bart1000, temp. oleju też możesz wpiąć w miejsce o którym pisał Krzysiek_WAWA marcinJ a orientujesz sie moze czy czujnik sobie wkręce tam ot tak czy trzeba jakas przejsciowke dorabiac, mam wskanziki defi jesli to cos pomoze... No i czy zeby sie dostac do tego otworu trzbe TMICa sciagac czy da sie jakos z bocku lub od dolu dostac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Jest potrzebna przejściówka, tam jest sporo większy otwór, zresztą gdzie byś nie chciał założyć to będziesz miał ten sam problem. FMIC trzeba zdjąć, nie jest to jakieś bardzo skomplikowane zajęcie, ale trzeba mieć wprawę. W każdym razie jest to IMO najlepsze miejsce na czujnik.W korku spustowym jest bardziej narażony na uszkodzenia (płyta alu raczej niezbędna, poza tym przy każdej wymianie oleju trzeba uważać żeby go nie uszkodzić. A pod TMIC montujesz i zapominasz o sprawie. Jest jeszcze jedno miejsce pod alternatorem, ale jest tam bardzo ciasno i bez rozgałęzienia trzeba by się pozegnać z ori czujnikiem ciś oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Panowie potrzebuję szybkiej podpowiedzi na trzy pytania: 1. Jaki jest rozmiar gwintu w bloku silnika ten z czujnikiem cisnienia oleju 2. Czy zamiasta toczyć trójnik do dodatkowego czujnika cisnienia oleju można użyć gotowego trójnika używanego do połączeń hydraulicznych. 3. Czy jeżeli na dodatkowy czujnik cisnienia oleju pod alternatorem nie ma miejsca bez żadnych przeciwskazań można z pomocą przewodu cisnieniowego odsunąć od silnika trójnik z dwoma czujnikami. Dziękuję za szybkie odpowiedzi. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Ponawiam swoją prośbę ,sprawa bardzo pilna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Panowie potrzebuję szybkiej podpowiedzi na trzy pytania: 1. Jaki jest rozmiar gwintu w bloku silnika ten z czujnikiem cisnienia oleju 2. Czy zamiasta toczyć trójnik do dodatkowego czujnika cisnienia oleju można użyć gotowego trójnika używanego do połączeń hydraulicznych. 3. Czy jeżeli na dodatkowy czujnik cisnienia oleju pod alternatorem nie ma miejsca bez żadnych przeciwskazań można z pomocą przewodu cisnieniowego odsunąć od silnika trójnik z dwoma czujnikami. Dziękuję za szybkie odpowiedzi. :wink: 1. Sprawdze wieczorem w domu, ale jeśli dobrze pamiętam powinno być 1/8NPT 2. Raczej nie można stosowac trójnika hydraulicznego z uwagi na inny gwint. 3. Masz dodatkowe miejsce w bloku, gdzie spokojnie wchodzi czujnik ciśnienia. WIęcej masz tutaj http://www.scoobymods.com/forums/showthread.php?t=153 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Tak się zastanawiam, czy aby sobie nie zamontować takiego czujnika ciśnienia. Pytanie, czy w starym Legacu kiedykolwiek to się do czegokolwiek przyda? Niech ktoś napisze, że to niepotrzebny gadżet, plisss. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Niech ktoś napisze, że to niepotrzebny gadżet, plisss. Kompletnie niepotrzebny gadżet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Hmm, a może ktoś ... kompetentny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Tak się zastanawiam, czy aby sobie nie zamontować takiego czujnika ciśnienia. Pytanie, czy w starym Legacu kiedykolwiek to się do czegokolwiek przyda? Niech ktoś napisze, że to niepotrzebny gadżet, plisss. Chodzi Ci o cisnienie oleju? Dla mnie bardzo przydatny, potrafi uratowac tylek przed kosztami jak cisnienie poleci w dol, bo kontrolka ana desce to bardziej kontrolka zatarcia silnika (jaks ie zapali to juz po silniku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Ja tam wybralem cisnienie oleju- po pierwsze widze na biezaco czy pompa pracuje i czy sie nic zlego nie dzieje, a po drugie jak mi cisnienie olejku spadnie na jalowym do nizszego poziomu, to wiem ze olej jest juz rozgrzany i mozna sie spokojnie nieco pobawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi