Skocz do zawartości

Montaż dodatkowych wskazników!


Aniolek

Rekomendowane odpowiedzi

Mam maly problem samoochod to WRX MY2003,cisnienie doladowania mam,temperature oleju mam,ale gdzie sie wpiac z czujnikiem cisnienia oleju :?: Dzis wpiolem sie w zaslepke po lewej stronie bloku u gory ,ale albo moj czujnik cisnienia jest walniety albo tam jest bardzo male cisnienie(wskaznik drgnol tylko ze 2mm).

Pytanko mam jeszcze jaka temperature oleju macie przy normalnej jezdzie i przy pelnym bucie?

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 115
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dzis wpiolem sie w zaslepke po lewej stronie bloku u gory ,ale albo moj czujnik cisnienia jest walniety albo tam jest bardzo male cisnienie(wskaznik drgnol tylko ze 2mm).

Mam dokładnie w tym samym miejscu czujnik ciśnienia oleju. I chyba to nie jest idealne miejsce. Czyli na wolnych 3,5-4 bar na rozgrzanym silniku i ~7 podczas jazdy. Na zimnym silniku do czasu uzyskania ~90st ciśnienie okolo ~6-7bar.

Pytanko mam jeszcze jaka temperature oleju macie przy normalnej jezdzie i przy pelnym bucie?

Przy normalnej jeździe temperatura oleju jest w okolicach 100-107st, jednak przy ostrym butowaniu temperatura oleju na wskaźniku doszła mi do 120st ale pewnie może i pójść dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis wpiolem sie w zaslepke po lewej stronie bloku u gory ,ale albo moj czujnik cisnienia jest walniety albo tam jest bardzo male cisnienie(wskaznik drgnol tylko ze 2mm).

Mam dokładnie w tym samym miejscu czujnik ciśnienia oleju. I chyba to nie jest idealne miejsce. Czyli na wolnych 3,5-4 bar na rozgrzanym silniku i ~7 podczas jazdy. Na zimnym silniku do czasu uzyskania ~90st ciśnienie okolo ~6-7bar.

Pytanko mam jeszcze jaka temperature oleju macie przy normalnej jezdzie i przy pelnym bucie?

Przy normalnej jeździe temperatura oleju jest w okolicach 100-107st, jednak przy ostrym butowaniu temperatura oleju na wskaźniku doszła mi do 120st ale pewnie może i pójść dalej.

 

Dzienki za odpowiec,teraz wiem ze mam walniety czujnik cisnienia oleju albo cos spapraem przy kabelkach,u mnie temperatura oleju zblizona ale przy ostrym butowaniu ok 130st.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis wpiolem sie w zaslepke po lewej stronie bloku u gory ,ale albo moj czujnik cisnienia jest walniety albo tam jest bardzo male cisnienie(wskaznik drgnol tylko ze 2mm).

Mam dokładnie w tym samym miejscu czujnik ciśnienia oleju. I chyba to nie jest idealne miejsce. Czyli na wolnych 3,5-4 bar na rozgrzanym silniku i ~7 podczas jazdy. Na zimnym silniku do czasu uzyskania ~90st ciśnienie okolo ~6-7bar.

Pytanko mam jeszcze jaka temperature oleju macie przy normalnej jezdzie i przy pelnym bucie?

Przy normalnej jeździe temperatura oleju jest w okolicach 100-107st, jednak przy ostrym butowaniu temperatura oleju na wskaźniku doszła mi do 120st ale pewnie może i pójść dalej.

 

Cos duzo przy normalnej jezdzie. U mnie bylo w okolicach 90 st.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek, ja mówie o jeździe miejskiej, gdzie więcej czasu człowiek stoi w korku. Jak jechałem w trasie (okolo 150km) temperaturę miałem 90-100st.

A tak wogóle ostatnio widziałem twojego ex-GT w Centrum pod Pałacem Kultury, piekne było to twoje auto, normalnie igła w stogu siana ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam że mają zamiast korka miski olejowej.

 

Ile obstawiasz :?: Chetnie cos wygram :lol: Mialem w oringu pod filtrem oleju :wink:

 

Krzysiek_WAWA to nie byl moj, to ktos sie podszywa :) chyba, ze nowy wlasciciel siedzi w niewiedzy w Londynie a jego auto smiga po Warszawie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aniolek a jakie kupiles wskazniki :?:

 

Firmy FK (firma niemiecka) serja smoke czyli czarne szybki i po wlaczeniu zaplonu widac dopiero co i jak.

im0000608cu.jpg

 

U mnie sprawa z czujnikiem temperatury oleju ma sie nastepujaco:

patrzac od strony przedu samochodu za miska olejowa z bloku wystaja 2 kroćce zaslepione śrobami i w jednym i w drogim jest olej z tym ze w lewym jest to olej pchany przez pompe oleju a w prawym zasysany przez pompe z miski olejowej,ja mam zalozony czujnik temp.z lewej strony.Temperatury maja sie tak:

 

wolna jazda po miescie ok 110c

szybka jazda po miescie 120c

bardzo szybka prawie 130c

na trasie ok 100c

 

Jak na moje to jesli uda sie nam wbic z czujnikiem w miejsce w ktorym bedzie najcieplej ,to bedzie to wieksza szansa na to ze w pore przestaniemy palowac auto gdy temperatura wzrosnie za bardzo.Jest jeszcze jedna kwestia a mianowicie to ile ma silnik przejechane, trzeba pamietac o tym ze silniki z bardzo malym przebiegiem powiedzmy kilka,kilkanascie tys.km sa nadal ciasno spasowane co wlasnie powoduje wzrost temperatury oleju.

 

 

Cisnienie oleju mam zamontowane w zaslepce czy tez rewizji nad fabrycznym czujnkiem cisnienia oleju( czerwona lampka).Wskaznik pokazuje u mnie na wolnych obrotach jak silnik jest maksymalnie rozgrzany po palowaniu ok 3,7bara a juz przy 2200obr/m jest ok 7barow.

 

ps. z doswiadczenia wiem ze olej silnikowy podczas ostrej jazdy moze sie bardzo rozgrzac,dla przykladu w BMW M3 1995r 286KM podczas palowania bywalo nawet 140c te wartosci ktore ja mam wydaje mi sie ze sa do przyjecia,przeciez mam-mamy turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to wypas :D a jest szansa na fotke z włączonym podświetleniem ale bez lampy błyskowej :mrgreen: :?:

 

Bo rozumiem ze to są TE wskazniki ? jezeli tak to normalnie chyba sie na nie skusze , chyba ze ktos zaraz napisze ze strasznie przeklamują albo cos w tym stylu :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to wypas :D a jest szansa na fotke z włączonym podświetleniem ale bez lampy błyskowej :mrgreen: :?:

 

Bo rozumiem ze to są TE wskazniki ? jezeli tak to normalnie chyba sie na nie skusze , chyba ze ktos zaraz napisze ze strasznie przeklamują albo cos w tym stylu :roll:

 

Moja cyfrowka HP jest do bani i inaczej zdjecia wychodza strasznie niewyrazne :cry:

To sa dokladnie te wskazniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to jak slonce w nie swieci to troche na czytelnosci traca jesli zalozysz do tego okulary przeciwsloneczne ( tak ja dzis ) to czytelnosc jest juz slaba.Mnie osobiscie i znajomym ktozy te skazniki widzieli bardzo sie podobaja.Defi to to nie jest ale swoich pieniedzy uwazam ze sa warte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...