Aniolek Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Mam maly problem samoochod to WRX MY2003,cisnienie doladowania mam,temperature oleju mam,ale gdzie sie wpiac z czujnikiem cisnienia oleju :?: Dzis wpiolem sie w zaslepke po lewej stronie bloku u gory ,ale albo moj czujnik cisnienia jest walniety albo tam jest bardzo male cisnienie(wskaznik drgnol tylko ze 2mm). Pytanko mam jeszcze jaka temperature oleju macie przy normalnej jezdzie i przy pelnym bucie? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 IMO, najlepiej jest czujnik ciśnienia zamontować w miejsce seryjnego (tego od czerwonej lampki) czyli pod alternatorem, a do czujnika temperatury oleju zamontować taki adaptor między filtr oleju a blok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Dzis wpiolem sie w zaslepke po lewej stronie bloku u gory ,ale albo moj czujnik cisnienia jest walniety albo tam jest bardzo male cisnienie(wskaznik drgnol tylko ze 2mm). Mam dokładnie w tym samym miejscu czujnik ciśnienia oleju. I chyba to nie jest idealne miejsce. Czyli na wolnych 3,5-4 bar na rozgrzanym silniku i ~7 podczas jazdy. Na zimnym silniku do czasu uzyskania ~90st ciśnienie okolo ~6-7bar. Pytanko mam jeszcze jaka temperature oleju macie przy normalnej jezdzie i przy pelnym bucie? Przy normalnej jeździe temperatura oleju jest w okolicach 100-107st, jednak przy ostrym butowaniu temperatura oleju na wskaźniku doszła mi do 120st ale pewnie może i pójść dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 13 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Dzis wpiolem sie w zaslepke po lewej stronie bloku u gory ,ale albo moj czujnik cisnienia jest walniety albo tam jest bardzo male cisnienie(wskaznik drgnol tylko ze 2mm). Mam dokładnie w tym samym miejscu czujnik ciśnienia oleju. I chyba to nie jest idealne miejsce. Czyli na wolnych 3,5-4 bar na rozgrzanym silniku i ~7 podczas jazdy. Na zimnym silniku do czasu uzyskania ~90st ciśnienie okolo ~6-7bar. Pytanko mam jeszcze jaka temperature oleju macie przy normalnej jezdzie i przy pelnym bucie? Przy normalnej jeździe temperatura oleju jest w okolicach 100-107st, jednak przy ostrym butowaniu temperatura oleju na wskaźniku doszła mi do 120st ale pewnie może i pójść dalej. Dzienki za odpowiec,teraz wiem ze mam walniety czujnik cisnienia oleju albo cos spapraem przy kabelkach,u mnie temperatura oleju zblizona ale przy ostrym butowaniu ok 130st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Aniolek a jakie kupiles wskazniki :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Dzis wpiolem sie w zaslepke po lewej stronie bloku u gory ,ale albo moj czujnik cisnienia jest walniety albo tam jest bardzo male cisnienie(wskaznik drgnol tylko ze 2mm). Mam dokładnie w tym samym miejscu czujnik ciśnienia oleju. I chyba to nie jest idealne miejsce. Czyli na wolnych 3,5-4 bar na rozgrzanym silniku i ~7 podczas jazdy. Na zimnym silniku do czasu uzyskania ~90st ciśnienie okolo ~6-7bar. Pytanko mam jeszcze jaka temperature oleju macie przy normalnej jezdzie i przy pelnym bucie? Przy normalnej jeździe temperatura oleju jest w okolicach 100-107st, jednak przy ostrym butowaniu temperatura oleju na wskaźniku doszła mi do 120st ale pewnie może i pójść dalej. Cos duzo przy normalnej jezdzie. U mnie bylo w okolicach 90 st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Tomek, ja mówie o jeździe miejskiej, gdzie więcej czasu człowiek stoi w korku. Jak jechałem w trasie (okolo 150km) temperaturę miałem 90-100st. A tak wogóle ostatnio widziałem twojego ex-GT w Centrum pod Pałacem Kultury, piekne było to twoje auto, normalnie igła w stogu siana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Tak czy siak uważam, że to zbyt wysoka temperatura. Po mieście mam około 80, na torze - do 90... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Tylko chyba kazdy z Was ma gdzies indziej umieszczony czujnik temperatury-dlatego te roznice we wskazaniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Moj czujnik temperatury jest przy orginalnym czujniku oleju, pod alternatorem. Podejżewam że Tomek, jak i Przemeq maja czujnik na oringu przy filtrze oleju i stąd są te różnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Albo co gorsze, w misce olejowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Obstawiam że mają zamiast korka miski olejowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Obstawiam że mają zamiast korka miski olejowej. Ile obstawiasz :?: Chetnie cos wygram Mialem w oringu pod filtrem oleju :wink: Krzysiek_WAWA to nie byl moj, to ktos sie podszywa chyba, ze nowy wlasciciel siedzi w niewiedzy w Londynie a jego auto smiga po Warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Czujnik temp. w misce olejowej nie jst najlepszym miejscem. Ja mam zamontowany pod IC, jest tam taka rewizja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Ile obstawiasz Mogę postawić 5PLN. Mialem w oringu pod filtrem oleju To fajnie ale stawiam że Przemeq ma w misce, ale pewności nie mam, raczej zgaduję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 15 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Aniolek a jakie kupiles wskazniki :?: Firmy FK (firma niemiecka) serja smoke czyli czarne szybki i po wlaczeniu zaplonu widac dopiero co i jak. U mnie sprawa z czujnikiem temperatury oleju ma sie nastepujaco: patrzac od strony przedu samochodu za miska olejowa z bloku wystaja 2 kroćce zaslepione śrobami i w jednym i w drogim jest olej z tym ze w lewym jest to olej pchany przez pompe oleju a w prawym zasysany przez pompe z miski olejowej,ja mam zalozony czujnik temp.z lewej strony.Temperatury maja sie tak: wolna jazda po miescie ok 110c szybka jazda po miescie 120c bardzo szybka prawie 130c na trasie ok 100c Jak na moje to jesli uda sie nam wbic z czujnikiem w miejsce w ktorym bedzie najcieplej ,to bedzie to wieksza szansa na to ze w pore przestaniemy palowac auto gdy temperatura wzrosnie za bardzo.Jest jeszcze jedna kwestia a mianowicie to ile ma silnik przejechane, trzeba pamietac o tym ze silniki z bardzo malym przebiegiem powiedzmy kilka,kilkanascie tys.km sa nadal ciasno spasowane co wlasnie powoduje wzrost temperatury oleju. Cisnienie oleju mam zamontowane w zaslepce czy tez rewizji nad fabrycznym czujnkiem cisnienia oleju( czerwona lampka).Wskaznik pokazuje u mnie na wolnych obrotach jak silnik jest maksymalnie rozgrzany po palowaniu ok 3,7bara a juz przy 2200obr/m jest ok 7barow. ps. z doswiadczenia wiem ze olej silnikowy podczas ostrej jazdy moze sie bardzo rozgrzac,dla przykladu w BMW M3 1995r 286KM podczas palowania bywalo nawet 140c te wartosci ktore ja mam wydaje mi sie ze sa do przyjecia,przeciez mam-mamy turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeQ Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 A daj fotke jak sie świecą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=194065&highlight=#194065 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Ile obstawiasz Mogę postawić 5PLN. Mialem w oringu pod filtrem oleju To fajnie ale stawiam że Przemeq ma w misce, ale pewności nie mam, raczej zgaduję. Czyli, ze ktos sciagal miske w nowym aucie :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 TomekEl, nie, wykręcił korek spustowy i wkręcił nowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 16 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 A daj fotke jak sie świecą One wlasnie swieca ,a jak sa wylaczone to nic nie widac.Niestety zdjecie nie oddaje jakosci wykonania tych wskaznikow ale jest naprawde fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeQ Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 O to wypas a jest szansa na fotke z włączonym podświetleniem ale bez lampy błyskowej :?: Bo rozumiem ze to są TE wskazniki ? jezeli tak to normalnie chyba sie na nie skusze , chyba ze ktos zaraz napisze ze strasznie przeklamują albo cos w tym stylu :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 17 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 O to wypas a jest szansa na fotke z włączonym podświetleniem ale bez lampy błyskowej :?: Bo rozumiem ze to są TE wskazniki ? jezeli tak to normalnie chyba sie na nie skusze , chyba ze ktos zaraz napisze ze strasznie przeklamują albo cos w tym stylu :roll: Moja cyfrowka HP jest do bani i inaczej zdjecia wychodza strasznie niewyrazne To sa dokladnie te wskazniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeQ Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 kurde przed zakupem chcialbym zobaczyc jak świecą , moze ktos ma fotke Bo do wskazan nie masz zadnych zastrzeżeń ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 18 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Generalnie to jak slonce w nie swieci to troche na czytelnosci traca jesli zalozysz do tego okulary przeciwsloneczne ( tak ja dzis ) to czytelnosc jest juz slaba.Mnie osobiscie i znajomym ktozy te skazniki widzieli bardzo sie podobaja.Defi to to nie jest ale swoich pieniedzy uwazam ze sa warte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi