carfit Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Czyli tył do mojego 05 podchodzą z STI 02-04 i będzie dobrze tak, tyły 02-04 , przody jeśli masz 5x114, a sądze ze tak, to oryginał ok 1700zł 1 szt. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 to ja jeszcze trochę przedłużę wątek; tym razem w sprawie upside-down 1. czy tak zwana "gruba sztyca" w ultra sr to właściwa "tuba" amortyzatora, a właściwa sztyca jest schowana w złotej obudowie? tutaj jest schemat upside down bilstein B6, który wiele tłumaczy http://e38.ru/node/17651 2. czy seryjne przednie sti 2004 były upisde-down? 3. czy wrx'06 ma seryjnie upside-down z tyłu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Carfit bardzo dziękuję za wyczerpującą i użyteczną odpowiedż. To wiem że upside i dlatego że są typu upside smarowanie coś czasem pomaga bo chodzi o posmarowanie tej części prowadzącej na której tworzy się luz i smar troszkę to niweluje ,to pewnie tak na jakiś czas, bo amor trzyma ale luz jest na boki,tak to sobie rozumiem Co do tyłów,banalnie proste - należy założyć szersze od seryjnych tulejki na sztycę i posmarować smarem litowym.Już nigdy więcej nie usłyszycie żadnych stuków.Jest warsztat w W-wie co robi to za niewielką kasę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Czyli tył do mojego 05 podchodzą z STI 02-04 i będzie dobrze tak, tyły 02-04 , przody jeśli masz 5x114, a sądze ze tak, to oryginał ok 1700zł 1 szt. pzdr Dzięki carfit tak mam 5x114 to będzie kiedyś drożej bo cena ładna -- So mar 03, 2012 8:36 pm -- Grzesiek79 napisał(a): To wiem że upside i dlatego że są typu upside smarowanie coś czasem pomaga bo chodzi o posmarowanie tej części prowadzącej na której tworzy się luz i smar troszkę to niweluje ,to pewnie tak na jakiś czas, bo amor trzyma ale luz jest na boki,tak to sobie rozumiem Co do tyłów,banalnie proste - należy założyć szersze od seryjnych tulejki na sztycę i posmarować smarem litowym.Już nigdy więcej nie usłyszycie żadnych stuków.Jest warsztat w W-wie co robi to za niewielką kasę. Tak właśnie myślałem zrobić , jak będą luzy,na razie jest cicho, choć jeden tak jakby coś tam pukał ale nie jestem pewny, jak zrobie to opiszę ,co , jak i z czego zrobiłem , bo zrobie to sobie sam :)mam nadzieje że uda się i mam nadzieje że teflon do tego będzie dobry , muszę obczajić z czego to jest zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 1. czy tak zwana "gruba sztyca" w ultra sr to właściwa "tuba" amortyzatora, a właściwa sztyca jest schowana w złotej obudowie?tutaj jest schemat upside down bilstein B6, który wiele tłumaczy http://e38.ru/node/17651 Tak samo to wygląda u nas. 2. czy seryjne przednie sti 2004 były upisde-down? tak 3. czy wrx'06 ma seryjnie upside-down z tyłu? nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ariel Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 To w czym te amortyzatory są lepsze od seryjnych ? Do czego można je porównać ? Pytam bo mam takie u siebie a na seryjnych nie jeździłem nigdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Nie są lepsze,są porównywalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ariel Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 A jak się ma Kayaba Ultra SR do zawiasu ze Spec C ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Spec C jest niższy[sprężyny] i sporo twardszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ariel Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Ale czy odczuwalnie lepiej się na nim jeździ. Kiedyś w Kielcach słyszałem że jest mega różnica i po zamontowaniu zawiasu ze SPEC C skończyły się problemy z podsterownością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Auto odczuwalnie lepiej się prowadzi,jest mniej podsterowne,ale na co dzień nie oszczędza kregosłupa.Podobny efekt bez znacznego zmniejszenia komfortu można osiągnać montując sprężyny i stabilizatory eibach-a 25mm ,do tego dobra geometria i będzie pan zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Mam pytanie, czy ULTRA SR jest twardszy od AGX'a na najtwardszym ustawieniu ?a najlepiej co szukać jako twardy zamiennik do AGX'a ? Według mnie jest twardszy i dużo bardziej wytrzymały.Jak chcesz coś jeszcze twardszego to w W-wie jest b.dobra firma,która do serii wstawia bebechy Bilstein-a i ustawia ich twardość wg potrzeb.Co więcej są serwisowalne.Mają jakieś 40 lat doświadczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafikEJ20 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 A nie lepiej problem podsterowności rozwiązać anty lift kitem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Moim zdaniem anti lift kit będzie lepiej się sprawdzał do jazdy po asfalcie a na doły i szutry lepiej chyba zmienić amory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 ALK to raczej mało przydatne urządzenie.co najwyżej pogorsza stan konta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Dobre opony,mocny negatyw,grubsze staby [eibach] i właściwe ciśnienie w oponach - tył twardszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 ALK to raczej mało przydatne urządzenie.co najwyżej pogorsza stan konta. mam podobne zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Miło to słyszeć od forumowego guru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafikEJ20 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Ja niestety nie wiem jak jeździ oryginalne STI ale w moim poprzedni właściciel założył ALK i zawias BC racing z reg. kątów, twardości i wys. Nie zauważyłem żeby przód chciał wyjeżdzać a geometria to przednie koła pochylone po 1 stopniu a tylne po 2,25. a auto to STI 05 z DCCD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spontan23 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Witam, czy mógłby ktoś pomóc w doborze amrtyzatorów na przód do WRXa z 2004 roku.... Założyłem osobny temat i może w tym miejscu podam link jakby ktoś mógł mi pomóc: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/61183-jakie-amortyzatory/ Pozdrawiam i z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się