Skocz do zawartości

spontan23

Użytkownik
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    wroclaw
  • Auto
    Subaru Impreza WRX 2004 r

Osiągnięcia spontan23

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. spontan23

    Pilna pomoc

    a to nie są "minerały"? kup syntetyk, zalej - zapomnij... wróć - wymień i zalej odpowiedni... rzeczy niemożliwe rozwiązuję od reki , na cuda trzeba czekać do 3 dni roboczych... Czyli mam sie nie prejmowac ze to nie jest 15W50 tylko mam znalezc sytnetyk i zalac ? Nie bedzie problemu. ze sie rozni?
  2. spontan23

    Pilna pomoc

    Ale ja potrzebuje tylko dolewki na pokonanie trasy do Polski a nie na zalanie na kolejny rok
  3. spontan23

    Pilna pomoc

    Pomyłka 100-150 ml zero się tam zapodziało 10W40 albo 15W40 z Mobil1 albo Castrol mo ze byc?
  4. spontan23

    Pilna pomoc

    Nie nie spoko raczej zostało mi po prostu cos koło 1000150 ml oleju więc troszke mało żeby uzupełnić. Dzięki serdeczne za radę poszukam
  5. spontan23

    Pilna pomoc

    Witam serdecznie, mam następujący problem: Ostatnio zrobiłem znaczną ilość kilometrów Impreza WRX no i jak to bywa na niemieckich autostradach trochę się jechało. W związku z tym ubyło mi troche oleju w silniki no i niestety mój zapas, który miałem w bagażniku nie wystarczył aby zaspokoic pragnienie... Czy mógłby mi ktoś poradzić jaki olej można dolać do silnika, obecnie mam zalany Motul Competition 300V 15W50, niestety szukałem a nie mogę nigdzie znaleźć w niemczech tego oleju. Potrzebuje pilnej porady gdyż w środę zamierzam wrócić do Polski i tam już zakupie nowy olej i wymienie ale póki co potrzebuję czegoś na dolewke! Ktoś coś, jakieś pomysły? Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc!!!
  6. Dziękuję za dwie odpowiedzi, które utwierdziły mnie w tym, że problem jest po stronie skrzyni/sprzęgła a nie "TTTM"! W takim razie mam jeszcze pytanie czy może ktoś polecić miejsce lub kogoś we Wrocławiu/Poznaniu kto mógłby zdiagnozowac ten problem nie zdzierając ze mnie jak w ASO?
  7. Przez "odpowiednia technike" rozumiem wlasnie miedzygaz, ale widze tez, ze jestes co do niego sceptyczny, natomiast ja jestem prawie na 100% przekonany, ze jakbys go zaczal stosowac, to nagle problemy ze skrzynia by sie znaczaco zmniejszyly... Wiesz, stosowanie międzygazu zapewne w jakimś stopniu pomoże, tylko że to nie jest dosłowne rozwiązanie problemu tylko półśrodek... Na pewno spróbuje jazdy na międzygazie, gdyż póki co muszę uzbierać na ewentualną naprawę skrzyni. Ale wolałbym nie stosować tej techniki za każdym razem gdy chce zhamować biegami...
  8. Bez różnicy. Nie wciskaj sprzęgła i sprawdź jak wchodzą biegi "na sucho". Właśnie sprawdziłem i szczerze... 1-nka i 2-jka nigdy nie wchodziły tak gładko... 3,4,5 bieg dawały bardzo leciutki opór tak jakby nie do końca wchodziły precyzyjnie... Wsteczny klasycznie miał problem Dodam jeszcze, że rano przed jazdą jeszcze sprawdziłem. Biegi wchodziły dość ciężko a 1-nka jak już raz weszła z oporem to potem wchodziła bezproblemowo, natmoiast 2-jka bezproblemowo. 3,4,5 tak jak wczesniej. Jak już zauwazyłes w piewrszym moim poście w tym temacie napisałem, że wymieniłem olej i również zaznaczyłem, że było wiele wątków ale żaden nie wyniósł nic konkretnego a szkoda
  9. ODpowiedź na międzygaz: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/35155-miedzygaz-how-we-do-it/ Nie wiem co rozumiesz przed "odpowiednią technike" Bez różnicy. Nie wciskaj sprzęgła i sprawdź jak wchodzą biegi "na sucho". Właśnie sprawdziłem i szczerze... 1-nka i 2-jka nigdy nie wchodziły tak gładko... 3,4,5 bieg dawały bardzo leciutki opór tak jakby nie do końca wchodziły precyzyjnie... Wsteczny klasycznie miał problem
  10. Zgaszonym na ciepło czy zimno ?
  11. Podobnie jak Ty zdążyłem się przyzwyczaić tylko coraz bardziej irytuje mnie to iż mając moc i fajny napęd nie mogę w zakręcie cieszyć się jazdą... A pytam, bo liczę że znajdzie się jakaś osoba, która chciała się grzebać i wygrzebała rozwiązanie którym zechce się podzielić
  12. No to nie jest normalne.... Ja redukuje do jedynki bez problemu. Bardzo dziękuje za a odpowiedź, bo czytanie odpowiedzi w stylu TTTM i że trzeba zmieniać biegi na międzygazie mnie troszkę irytowały... Pytam, ponieważ zanim mam gdzies pojechać i szukać rozwiązania chciałbym się trochę zapoznać z problemem, zawsze lepiej wiedzieć niż sobie dać coś wmówic i wydać 5 tys... Orientujesz się może ile by kosztowała naprawa? Orientayjnie oczywiście bez dokładności do dwóch miejsc po przecinku
  13. A czy miał ktoś podobny problem, który w jakiś sposób rozwiązał? I czy znacie może jakiś warsztat lub osobę we Wrocławiu lub w Poznaniu kto mógłby zdiagnozować w czym tkwi problem?
  14. TTTM czyli ten typ tak ma ? (myślałem, że oznacza to coś specjalistycznego) Czyli, że takim autem jak Subaru Impreza WRX nie można wejść w zakręt przy 30 km/h i zredukować na 1-nkę tylko należy zwolnić do zera albo męczyć się przy 2500 obrotów na 2 w zakręcie... Jeżdząć Frodem focusem ST, lub zwyczajnym Volvo S40 w 2.0 diesel (podkeconym do 170 KM) można tak zrobić a usportowionym Subaru nie można? Nie rozumiem tego....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...