looknow Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Witam Wszystkich potrzebuje Waszej porady - chce kupic nowe Subaru 3.6, 260 km w salonie - ma ktos moze Outbacka z tym silnikiem? Jak sie sprawuje, czy spalanie jest takie jak podaje producent? Jakies wady - silnik ponoc jest troche zmodyfikowany w porownaniu z poprzednimi wersjami. Psuje sie? Jak zachowuje sie skrzynia? Tam jest przeciez archaiczny, ale sprawdzony 5 biegowy automat. Hamulce? Wersja europejska powinna miec lepsze od amerykanskiej. Dzieki Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Kilka osób ma takie samochody. Poszukaj wątek o H6 3.6 jest tam ładny opis. Spalanie zależy dużo od kierowcy i warunków przy spokojnej jeździe podmiejskiej dane producenta są do uzyskania u mnie średnia jest na poziomie 9.5-10.5 l/100km w trasie przy prędkości ok 90km/h można uzyskać po staraniach 8.0-8.5 l/100km. Na razie przejechałem jakieś 50 kkm awarii silnika brak tylko przeglądy. Skrzynia tak jak napisałeś jest klasyczna może trochę ospała w normalnej jeździe to nie przeszkadza (tryb manualny taki sobie, ale w sumie nie używam). Hamulce wystarczające jak by się okazało że nie to można dokupić zestaw Brembo (felgi, tarcze, modyfikacja przewodów hamulcowych itp). Awarii wymagających serwisu brak, jedynie co doświadczyłem to: zablokował się alarm (samo przeszło), obserwowałem szarpanie silnika (podejrzane paliwo bo po zatankowaniu przeszło), coś mi popisuje jak samochód postoi kilka dni - na razie obserwuje. Czy warto to niestety trzeba samemu ocenić (w tej cenie można już coś wybrać) - ja jestem w każdym razie zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Jak na razie to spalanie niemal dokladnie takie jak producent podali 8) Mam wersje US po 1341 milach zanotowane 25.4 mil na US galonie... Hamulce - coz dla mnie wysmienite, ale ja jezdze na codzien Jeepem GC, wiec w porownaniu do niego - chyba wiekszosc japoncow ma lepsze hamulce Ja jestem mega zadoowolony - jest jak by szyty na miare dla mnie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 coś mi popisuje jak samochód postoi kilka dni - na razie obserwuje. Może pasek alternatora dostał wilgoci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 coś mi popisuje jak samochód postoi kilka dni - na razie obserwuje. Może pasek alternatora dostał wilgoci Takie mam podejrzenie, dźwięk podobny - tylko trochę bardziej metaliczny coś jak zatarte łożysko. Tyle że trwa za krótko, aby wytropić :-(. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looknow Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Czesc dzieki za info Moze uda mi sie takim samochodem demo pojezdzic w tym tygodniu - napisze jak moje spostrzezenia. Mam do wyboru albo Audi albo Subaru - zdecydowal naped. Cena jest spora za obka 3.6, ale z drugiej strony uzytkuje obecnie Audi i przestalo mi sie podobac niemieckie logo Musze miec kombi z napedem na 4 - wiec nie mam specjalnego wyboru - szczegolnie, ze chce w miare szybki samochod. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 masz jeszcze do wyboru: superb 3.6 4x4 lub V70 T5 AWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Czesc dzieki za info Moze uda mi sie takim samochodem demo pojezdzic w tym tygodniu - napisze jak moje spostrzezenia. Mam do wyboru albo Audi albo Subaru - zdecydowal naped. Czekamy na opis wrażeń :-). Pojeździj jednym i drugim do porównania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looknow Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 masz jeszcze do wyboru: superb 3.6 4x4 lub V70 T5 AWD skody i volvo maja haldexa - podobnie bmw - tez na elektronicznie dolaczany naped. Ze stalym dzielonym zostaje tylko audi i subaru - czasem zdazy mi sie wjechac w niezbyt duze bloto -- Pn lut 20, 2012 11:22 am -- Czesc dzieki za info Moze uda mi sie takim samochodem demo pojezdzic w tym tygodniu - napisze jak moje spostrzezenia. Mam do wyboru albo Audi albo Subaru - zdecydowal naped. Czekamy na opis wrażeń :-). Pojeździj jednym i drugim do porównania. sam mam a6 c6, ale jezdzilem juz najnowszym a6 c7 ze 245 konnym dieslem - pozytywnie - szybka skrzynia i przyzwoite osiagi - bardzo zwarty samochod, prowadzi sie jak po szynach - i w srodku nie ma recyclingu jak w subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 i w srodku nie ma recyclingu jak w subaru tylko ze ten recy-king przetrzesz szmatą i ok a w ałdi z patyczkiem do uszy w zakamarkach- jak jestes praktykiem subaru, estetykiem ałdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 sam mam a6 c6, ale jezdzilem juz najnowszym a6 c7 ze 245 konnym dieslem - pozytywnie - szybka skrzynia i przyzwoite osiagi - bardzo zwarty samochod, prowadzi sie jak po szynach - i w srodku nie ma recyclingu jak w subaru to bierz audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 sam mam a6 c6, ale jezdzilem juz najnowszym a6 c7 ze 245 konnym dieslem - pozytywnie - szybka skrzynia i przyzwoite osiagi - bardzo zwarty samochod, prowadzi sie jak po szynach - i w srodku nie ma recyclingu jak w subaru to bierz audi dokładnie, nie chcemy za pół roku słuchać biadolenia na forum... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Jest jeszcze Freemont z automatem, V6 3,6l 280km, za te pieniądze (125 tys), to chyba nawet nie ma co się zastanawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkur Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Jest jeszcze Freemont z automatem, V6 3,6l 280km, za te pieniądze (125 tys), to chyba nawet nie ma co się zastanawiać Nie ma śmiechów. Z pentastarem i chryslero-daimlerowym 4x4 jest to bardzo ciekawa opcja. Z vw/volvo nie ma nawet co porównywać ... Ale do sprawdzenia na żywo dopiero jakoś w maju/czerwcu. 0.9 s do setki gorzej niż obk h6 ale 100 tyś taniej ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 mkur, ja tam się nie śmieję, jakbym miał kasę to bym pewnie zakupił - ale wiesz, moderator oficjalnego forum... Przyznam, że jak przeczytałem listę standardowego wyposażenia, oraz zobaczyłem cenę (szczególnie na tle ceny diesla), to szczęki przez godzinę nie mogłem z gleby podnieść :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkur Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 mkur Przyznam, że jak przeczytałem listę standardowego wyposażenia, oraz zobaczyłem cenę (szczególnie na tle ceny diesla), to szczęki przez godzinę nie mogłem z gleby podnieść :shock: To prawda ale wszystko co można powiedzieć o tym aucie to tylko teoria na razie. Niestety nie teoretyczne jest homologowane ogumienie - 225/65R17 lub 225/55R19. I to mnie odstrasza ;-) No jeszcze skóra na fotelach nie jest raczej za fajna. Ale w obk nie wiem czy jest lepsza ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 mkur, jakość wnętrza pewnie będzie typowa na amerykańskie standardy i adekwatna do ceny. Mnie to jednak nie przeszkadza, silnik zrekompensuje te drobiazgi. 17" jeszcze da się przełknąć, ale 19" to raczej wybór dla nielicznych :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 mkur, ja tam się nie śmieję, jakbym miał kasę to bym pewnie zakupił - ale wiesz, moderator oficjalnego forum... Przyznam, że jak przeczytałem listę standardowego wyposażenia, oraz zobaczyłem cenę (szczególnie na tle ceny diesla), to szczęki przez godzinę nie mogłem z gleby podnieść :shock: Wlasnie tez do glowy przyszlo mi to auto, bo mysle nad zmiana, ale ja akurat wyposazenie odebralem negatywnie. Do wyboru niewiele opcji poza kolamami szyberdachem i lakierem :? o swiatalch xenonowych ani slowa (czyli pewnie nie ma). Jak przegladalem liste to sie czulem jakbym czytal wyposazenie jakiegos auta miejskiego :|. Osiagi tez nie powalaja. Fakt, ze zacheta moze byc jego cena. Ciekaw jest jak ten "elektorniczny" naped bedzie sie spisywal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 jakie osiagi i spalanie obiecuja przy benzynie V6 AT i 4x4 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 jakie osiagi i spalanie obiecuja przy benzynie V6 AT i 4x4 ? :arrow: http://www.autoevolution.com/engine/fia ... 80-hp.html -- 21 lut 2012, o 07:58 -- Jest jeszcze Freemont z automatem, V6 3,6l 280km, za te pieniądze (125 tys), to chyba nawet nie ma co się zastanawiać faktycznie ma tyle kosztowac? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 swietna cena, osigi jak na ten gabaryt tez bardzo dobre jesli jakosciowo nie ma tragegi to bedzie to moj faworyt przy szukaniu nowego auta rodzinnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 faktycznie ma tyle kosztowac? Baza nawet mniej, ale jak się doliczy szklany dach to akurat będzie 8) http://www.fiat.pl/katalogi/fiat/Freemo ... k_2012.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looknow Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 ale ten freemont ma dołączny napęd z tego co slyszalem, podobnie jak journey - bo to blizniacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 looknow, podobnie jak napędy bez centralnego mechanizmu różnicowego w Subaru To i tak nie jest auto sportowe/terenowe, tylko VAN do wożenia dzieci na wycieczkę. Na okazyjny wypad w góry ich AWD zupełnie wystarczy. Do szaleństw po krętych drogach lepiej wybrać się bez dzieci i czymś lżejszym W sumie można kupić sobie takiego freemonta i MX-5 (używane) do zabawy - całość w cenie OBK H6. Na BRZ niestety nie wystarczy :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Gabarytowo jest zbliżony do Outbacka ale masa własna to jakieś nieporozumienie.Wersja z dwu litrowym dieslem i manualem jest cięższa od OBK 3.6 o prawie 400 kg!!! :shock: To nie może dobrze jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się