Skocz do zawartości

Jaką 'żabę' i klucz pneumatyczny polecacie


beben

Rekomendowane odpowiedzi

jw czy do użytku okazjonalnego, pojeżdżawkowego jest sens pchać się w firmówki czy wystarczy cos tańszego? Może macie coś sprawdzonego w pasztet cenie.

Na alledrogo ceny "żab" zaczynają się od kilkudziesięciu zł :shock: , ale na takie wynalazki się nie odważe. Fajnie byłoby zmieścić się w 2-3 stówkach

Jeśli chodzi o pneumatyki to jestem zupełnie zielony. Jedyna firma która mi wpada w ucho (tzn znam nazwę a nie wyroby) to Yato.

 

polećcie coś :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaba taka aluminiowa do 2t, Nie trzeb sie zbytnio spocic zeby auto podniesc.

A pneumatyki to pewnie chcesz takie bezprzewodowe, co? :mrgreen:

 

-- 9 sty 2012, o 13:10 --

 

http://gtm.istore.pl/pl/aluminiowy-podnosnik-hydrauliczny-niskoprofilowy-zaba-125t-yato-yt-1719.html

 

szukaj takiej da sie znalezc tansze aluminiowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pneumata sporadycznie używam Hazeta na aledrogo jakieś 550pln daje radę ale głównie mam do łapy przyklejonego Wurth'a ten to wymiata,uwaga raz użyjesz nigdy więcej nic innego nie będziesz chciał używać!

Co do Wurth'a narzędzia są niezniszczalne.

Nie kupuj taniego pneumata w walizeczce od małych skośnookich braci bo od razu wywalisz na śmietnik!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A klucz pneumatyczny zeby byl fajny i bezprzewodowy to trzeba wydac ok 1800 zl

i fajnie by bylo zeby mial duzo Nm wtedy bedziesz mogl dopisac pare kresek w nielegalu :twisted:

http://www.hitachi-narzedzia.pl/elektronarzedzia/index.php?a=2&b=2&c=2&d=2&e=34

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odwieczny problem do rozstrzygnięcia znowu się pojawił na forum.