callisto Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 to nie jest tak, że zrobię tylko dziennie 2km robię z 20 ale po prostu z przerwami, zazwyczaj co 2km, odnośnie roweru: biegam, pływam , już wystarczy Czas najwyższy kupić subaru, zachlać się, przepalić i dać komuś po mordzie a tak na poważnie: Ile spali 15 litrów, TOŻ TO SZOK! Na autocentrum sprawdzałem raporty spalania i pb średnie wynosi 9,2 a w trasie 8 czyli troszkę mniej niż moje volvo 2.0 165km byłem przekonany, że spali co najwyżej tyle samo.. Faktycznie jeżeli różnica między 2.0 a h6 to tylko jeden litr to 2l odpuszczam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 callisto, tu masz temat z informacjami ile co pali co ma znaczek Plejad od frontu viewtopic.php?f=26&t=108183 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 czytałem o tym h6 i taki super to on nie jest, bardzo kosztowna eksploatacja, o hamulcach podobnie jak w foresterze xt nie wspominam.. No i pali w automacie z 17 litrów w mieście kup Skode Jeszcze odnośnie automatu, tiptronic? Na pewno bardziej podatny na awarii niż manual a w przypadku awarii koszty nieporównywalnie większe, kupując auto z salonu jestem za, jednak kupując auto z przebiegiem min 100k muszę rozważnie podjąć decyzję automaty w Subaru, to z całym szacunkiem, nie awaryjne automaty Volvo ....inna bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 czytałem o tym h6 i taki super to on nie jest, bardzo kosztowna eksploatacja, o hamulcach podobnie jak w foresterze xt nie wspominam.. No i pali w automacie z 17 litrów w mieście kup Skode Jeszcze odnośnie automatu, tiptronic? Na pewno bardziej podatny na awarii niż manual a w przypadku awarii koszty nieporównywalnie większe, kupując auto z salonu jestem za, jednak kupując auto z przebiegiem min 100k muszę rozważnie podjąć decyzję automaty w S ubaru, to z całym szacunkiem, nie awaryjne automaty Volvo ....inna bajka taka nowa mala zrobili Citigo chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
callisto Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 i to chyba będzie najrozsądniejszy wybór co nowe to nowe, dzięki wielkie !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 tak na poważnie: Ile spali 15 litrów, TOŻ TO SZOK! Na autocentrum sprawdzałem raporty spalania i pb średnie wynosi 9,2 a w trasie 8 czyli troszkę mniej niż moje volvo 2.0 165km byłem przekonany, że spali co najwyżej tyle samo.. Faktycznie jeżeli różnica między 2.0 a h6 to tylko jeden litr to 2l odpuszczam Nie do końca zrozumiałeś H6 po mieście spali około 17 litrów, pod warunkiem, że jedziesz dajmy na to w korkach jakieś 15km do pracy. Silnik przez większą część drogi jest zagrzany. Podobnie z 2.0, moje turbo po mieście zazwyczaj mieści się w okolicach ciut ponad 11 litrów, wolnossące będzie paliło podobnie, może ciut mniej. Ale pisałeś, że odcinki o długości 2km, to rozumiem czarny scenariusz zimowy - odpalam silnik, dojeżdżam do celu, gaszę, stoi auto z godzinę i potem znowu jazda... W takim przypadku silnik będzie non stop zimny i będzie miał podawane dużo większe ilości paliwa. H6 pewnie przekroczy 20litrów... - trzeba zobaczyć na wskaźnik spalania chwilowego jak się zachowuje. Zresztą... mój brat ma golfa GTD III generacji - koszmar pod względem kultury pracy (a raczej jej braku), ale mistrz jazdy o kropelce. Zimny (pierwsze 1-2 km) wciągał prawie 17 litrów ropy... ale ciepły w trasie zszedł do 3,9..... Wszystko jest kwestią tak naprawdę jak długo jedziesz na ciepłym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Ale pisałeś, że odcinki o długości 2km, to rozumiem czarny scenariusz zimowy - odpalam silnik, dojeżdżam do celu, gaszę, stoi auto z godzinę i potem znowu jazda... W takim przypadku silnik będzie non stop zimny i będzie miał podawane dużo większe ilości paliwa. Istna katorga dla silnika :? Lepiej kupić skuter. No może nie na zimę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolz Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Niezależnie od sytuacji - na pewno nie diesel. A czy 2,0 Czy H6 - wybór należy do Ciebie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 małe OT: :wink: : Zresztą... mój brat ma golfa GTD III generacji -.... pierwsza "flinta" forum a brat golfem jeździ....pasek za to powinnieneś dostać :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 okeyten, brat nie jest zakręcony na punkcie motoryzacji... jeździ tym co dostanie po ojcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
callisto Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 tylko jest też duża przepaść cenową między 2L a 3L, za 50 tyś zł można znaleźć ładną 07/08 natomiast H6 w tej cenie kilka lat starsze, dla mnie jest to ważne, ponieważ muszę liczyć się z pieniędzmi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 tylko jest też duża przepaść cenową między 2L a 3L, za 50 tyś zł można znaleźć ładną 07/08 natomiast H6 w tej cenie kilka lat starsze, dla mnie jest to ważne, ponieważ muszę liczyć się z pieniędzmi. zgadza się...dlatego szukaj zadbanego egzemplarza....może być starszy ale zadbany...IMHO Diesle są młodsze ale w tej cenie około 50kkzłotówek mają już sporo km na kołach, więc łatwiej będzie o 2.0 N/A PB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 callisto, dorzucę i ja coś od siebie. Jak nie masz parcia na moc, kup 2,5 benzyne i zagazuj od początku eksploatacji. Co prawda przy przebiegach 2km nie powącha nawet gazu, ale w trasie będzie znacznie ekonomiczniejszy od diesla i bez ryzyka awarii. Instalacja lpg nie powinna kosztować więcej niż 3500. Silnik 2,5 ma rozrząd SOHC i regulację zaworów na śrubki, więc nie powinna kosztować więcej niż 450 zł (w nieautoryzowanych serwisach) z ori uszczelkami - przy dobrze ustawionym lpg regulacja co ok.60.000km. 2.0 DOHC, 2.5Turbo i 3.0 ma regulację na szklankach i jest to drogie (trzeba wyjąć silnik), więc w twoim przypadku lpg odpada. A diesel do zło i koniec . A ja osobiście jeszcze wziąłbym pod uwagę utratę wartości (im młodsze auto, tym większa) i kupiłbym spec.b z okolic 2004-2005 z przebiegiem max 150.000km. Bez gazu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 house_1, trochę od tematu. Jak sprawdzić jaki się ma silnik? Jaka jest regulacja zaworów? Ps. pamiętam jak były zdania podzielone czy silnik 2.2 w legasiu z 1997 jest kolizyjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 house_1, trochę od tematu.Jak sprawdzić jaki się ma silnik? Jaka jest regulacja zaworów? jeżeli dopytujesz się o swoje auto z opisu to masz DOHC, a sprawdzić możesz po Vin, po symbolu silnika itp generlanie SOHC - śrubki, DOHC - szklanki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
callisto Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 a co sądzicie o tym aucie? O połowę tańszy a ja muszę liczyć się z pieniędzmi dla mnie dużo ładniejszy od nowszego modelu link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 a ja muszę liczyć się z pieniędzmi Musisz wybrać inną markę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
callisto Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 na prawdę eksploatacja subaru jest tak kosztowna jak np. porsche? Byłem przekonany, że podobnie jak utrzymanie volvo... Sprawdzałem części zawieszenia są prawie identyczne.. Jeżeli tak to faktycznie za daleko gęba od potrawy.. Te dane z linku do money.pl w Twojej stopce to zarobki? :shock: ( Aktualnie posiadany kapitał: 9438648,86 PLN Łączna wartość posiadanych walorów: 9534791,88 PLN Zysk z dotychczas sprzedanych walorów: 8272890,00 PLN Łączny zysk od początku inwestowania: 8369033,02 PLN ) Ps. ...A ja liczę się z pieniędzmi... Gdyby nie turbina i napęd na przód to ujeżdżałbym volvo z 10 lat ( potrzebuje 4x4 stały żaden haldex ) - nie mam parcia na auta( aczkolwiek subaru uwielbiam , ile do setki itd - byle się nie psuł i nie palił jak v8. Sprawdziłem również ceny klocków, tarcz, rozrząd nie wygląda to jakoś tragicznie - powiedziałbym, że normalnie - nie widzę żadnych różnic - po prostu różnice 20k wolę przeznaczyć np. na podróże.. -- Pt gru 23, 2011 2:52 am -- po przeczytaniu postów na forum dotyczących tego silnika zdecydowałem się na ten model Bardzo serdecznie Wam wszystkim dziękuje za wyjaśnienie, pomoc! Jak coś znajdę - dam znać do oceny! Pozdrawiam i życzę radosnych, szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 a co sądzicie o tym aucie? O połowę tańszy a ja muszę liczyć się z pieniędzmi dla mnie dużo ładniejszy od nowszego modelulink Model fajny, sprzedawca to zwykły handlarz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 siedemczwartych, DOHC to taki co ma wa wałki rozrządu w każdej głowicy - czyli H6, 2.0 Turbo, 2,5 Turbo, 2.0 o mocy większej niż 125KM, 2.5 150-165KM -98, 1.5. SOHC - po jednym wałku, archiwalne 1.6,1.8,2.0,2.2 -97, 2.0 125KM i 2.5 98-. Pewnie o czymś jeszcze zapomniałem. A regulacja na szklankach w DOHC od 2003 roku. Wcześniej płytki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 siedemczwartych, DOHC to taki co ma wa wałki rozrządu w każdej głowicy - czyli H6, 2.0 Turbo, 2,5 Turbo, 2.0 o mocy większej niż 125KM, 2.5 150-165KM -98, 1.5. SOHC - po jednym wałku, archiwalne 1.6,1.8,2.0,2.2 -97, 2.0 125KM i 2.5 98-. Pewnie o czymś jeszcze zapomniałem. A regulacja na szklankach w DOHC od 2003 roku. Wcześniej płytki. można patrząc na silnik zobaczyć te różnicę? Tak organoleptycznie, wizualnie? Masz może gdzieś fotki DOHC v SOHC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolz Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Callisto - daj znać jak już go zdobędziesz, opisz wrażenia Wesołych Świąt! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 siedemczwartych, tutaj widać różnicę: viewtopic.php?p=406548#p406548 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się