Zbigniew B. Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 Co to może być? Wczoraj auto chodziło ja żyleta dzisiaj rano ni cholery nie chce odpalić. Akumulator nowisty, kreci kreci i nić. Diesesl ponoć kiepsko znosi zimno, ale przy – 15 żeby zdychał :!: :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 Może kiepską ropę zalałeś i zrobił się korek woskowy czy jak to się nazywa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panklex Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 ON ma to do siebie że zmienia strasznie lepkość i przy niskich temp. Wytrąca się parafina, newralgicznym miejscem jest filtr paliwa jeśli zapchany + olej napędowy kiespki, kupa. podgrzej filtr suszarką dodaj jakiegos emulgulatora do ropy i powinien chodzić. przynajmniej dopóki temp nie bedą poniżej -20 bo w polandzie ropa zimowa przy takiej temp. zatyka filtry Link to comment Share on other sites More sharing options...
ogs Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 Zbigniew B., Los nie rychliwy ale spraweidliwy... smiales sie z krzysioma :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
luki Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 jak już masz świeczke to nic oprócz ciepłego garażu nie pomoże.... zalałeś opał to teraz cierp ON na BP/Shelu tylko na takich mrozach tankuj... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 Rob tak jak ruskie na Syberii, nie gas ropniaka na noc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 Na Twoim miejscu założył bym jeszcze jeden magnetyzer na wskaźnik temperatury zewnętrznej, i dodatkowy power box na akumulator, podobno to pomaga Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 A tak w ogóle chciałem zauważyc że to jest forum techniczne SUBARU a nie Skody :roll: Na następny raz z takimi pytaniami zapraszam do działu OffTopic :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 Własnie, bo w Subaru (jeszcze) nie ma takich problemów bo nie ma diesla Link to comment Share on other sites More sharing options...
panklex Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 A tak w ogóle chciałem zauważyc że to jest forum techniczne SUBARU a nie Skody :roll: Na następny raz z takimi pytaniami zapraszam do działu OffTopic :roll: Następnego razu może już nie być Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loucyphre Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 ON nawet ten do temp. poniżej -29 st. tez potrafi zmarznąć. Mam ten sam problem z ciężarówką firmową. Do garażu i farelkę włączyć na 1,5-2 h. 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarmaj Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Zgadzam się z carfitem, niedobór magnetyzerów może prowadzić do nadmiernego rozmagnesowania się paliwa, a tym samym problemów z rozruchem. Podobno można też zatopić w baku magnes stały, ale zawsze jest problem z przepchnięciem odpowiednio dużego magnesu przez wlew paliwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Badania naukowców dowodzą niezbicie, że co cztery magnesy neodymowe w baku to nie jeden! Niestety te same badania wskazują na pogarszanie przyspieszenia wraz ze wzrstem ilości magnesów, które zabierają po drodze włazy ze studzienek kanalizacyjncyh znacząco zwiększaszjąc masę auta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarmaj Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Tak, to prawda, magnesy przyciągają dekle od studzienek, i jeszcze trochę innej metalowej zabudowy dróg, ale za to jak ten magnetyzm, bez względu na okoliczności, pozytywnie wpływa na ego kierowcy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KWIATEK Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Tak, to prawda, magnesy przyciągają dekle od studzienek, i jeszcze trochę innej metalowej zabudowy dróg, Czyli mosty kratownicowe odpadają Link to comment Share on other sites More sharing options...
WiS Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 A najgorzej to podjechać za blisko Leoparda... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts