Gość IRAZU Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Tommo, nie chcę wchodzić w szczegóły , bo mam ważną przepustkę na wejście . Zobacz że Simon nie komentuje . Ty czytasz co napisali , a ja rozmawiałem z ludźmi i słyszałem jak komentowali na palarni następnego dnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 z radoscia wiec przeczytam potwierdzenie newsow zaslyszanych u palaczy i okolic w raporcie PKBWL pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Trudno mi sobie wyobrazić, że załoga samolotu nie wie jakie instrumentarium ma w kokpicie :roll:. Myślisz, że piloci znają dokładnie całe wyposażenie samolotu? Oni są od latania. Gdyby pilot zrobił tak samo ,to by wylądowali na kołach . Myslę że w panice mogli popełnić błąd . IRAZU, jeśli Ci bezpieczniki wywala w mieszkaniu po każdym wkręceniu, to ile razy próbujesz je wkręcić/włączyć? (bo ja jeden raz. Jeśli znów wywala, to znaczy, że jest przyczyna). A w ogóle, to nie brnijmy w to. Od tego są specjaliści, a nasza wiedza w większości opiera się na mało fachowych i żądnych sensacji pismakach oraz nie potwierdzonych plotach, które w takich sytuacjach krążą bez opamiętania. Dodam jeszcze, że niezależnie od zasług kpt. Wrony, jeśli popełnił błąd, to sprawa zostanie wyjaśniona do końca, bo tego typu wypadki muszą być wyjaśniane do końca. Od wyników może zależeć np. zmiana check listy na wszystkich samolotach Boeinga, a to nie w kij dmuchał i takiego Boeinga lub międzynarodowych instytucji lotniczych nie będzie obchodził fakt, że kapitanowi przyznano już ordery. Przypomnę jeszcze, że pilot śmigłowca, który ocalił Millera i załogę parę lat temu miał sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Trudno mi sobie wyobrazić, że załoga samolotu nie wie jakie instrumentarium ma w kokpicie :roll:. Myślisz, że piloci znają dokładnie całe wyposażenie samolotu? Oni są od latania. Nie wiem, nie znam się na tym. Ale, jeżeli panel znajduje się w kokpicie pilotów to...raczej nie jako dekoracja :roll:. Wyposażenia całego samolotu znać nie muszą, ale wyposażenie kokpitu wg mnie jak najbardziej. A w ogóle, to nie brnijmy w to. Od tego są specjaliści, a nasza wiedza w większości opiera się na mało fachowych i żądnych sensacji pismakach oraz nie potwierdzonych plotach, które w takich sytuacjach krążą bez opamiętania. Ja opieram się tylko na raporcie. Ale zgadzam się z Tobą, zaczekajmy na raport końcowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Jako ciekawostka powiem,że w całej tej sytuacji najbardziej zirytowała pilotów akcja z wojskowymi F16. Przypomnę, że wysłano dwa bojowe myśliwce F16 mające podlecieć do Boeninga i sprawdzić czy podwozie się wysunęło. Pilot nie dość że w dużym stresie,mnóstwem pracy w kokpicie, musiał uważać i korygować lot względem myśliwców,żeby nie doszło do zderzenia maszyn.A wystarczyło zejść na pułap 150 i ludzie z ziemi w lornetkach zobaczyli to samo,nie narażając pasażerów na zbędne ryzyko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ESP Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Tommo... Po pierwsze: takie zadania wykonują dyżurne maszyny. Po to między innymi są. Po drugie: piloci benka z ulga przyjęli asystę F16. A o zderzenie nie musieli się martwić. Piloci myśliwców potrafią latać w szyku. Po trzecie: przelot 150m nad Okęciem w samolocie nie w pełni sprawnym to kiepski pomysł. Zwłaszcza przy tak niskiej podstawie chmur. Nie wspominając że ludzie na lotnisku mieliby raptem kilka sekund na obejrzenie samolotu. Piloci F16 mieli tego czasu o wiele więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 piloci benka z ulga przyjęli asystę F16. no tak, czuł się znacznie raźniej w grupie A o zderzenie nie musieli się martwić. Piloci myśliwców potrafią latać w szyku. Bo są do tych zadań szkoleni,w przeciwieństwie do pilotów cywilnych.Z tego co wiem lot w szyku wymaga zgrania całej ekipy i ciągłego kontrolowania się wzajemnie.Pilot Wrona oprócz tego musiał borykać się z nie małym problemem w swoim samolocie.Poza tym występuje większe ryzyko paniki pasażerów.Widok latających obok boijowych maszyn nie należy do codziennych. Po trzecie: przelot 150m nad Okęciem w samolocie nie w pełni sprawnym to kiepski pomysł. Zwłaszcza przy tak niskiej podstawie chmur. Nie wspominając że ludzie na lotnisku mieliby raptem kilka sekund na obejrzenie samolotu. Może i kiepski, ale stosowany na całym świecie-opinia człowieka z branży.Eskortę myśliwców stosuje się przy porwaniach samolotów. pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Tommo, nie chcę wchodzić w szczegóły , bo mam ważną przepustkę na wejście . Zobacz że Simon nie komentuje . a co to ma do rzeczy? Ja też mam przepustkę na całość i masa innych ludzi. Co to zmienia? wiesz "więcej" bo usłyszałeś od magazyniera? Mam znajoma w dyrekcji i nawet nie wiesz ile było durnych plotek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 I widzisz Raju - co ześ na robił :roll: Miało być tak miło a wyszło jak zawsze - poczekajcie na raport końcowy a teraz proponuję zamknąć wątek bo się robi stek domysłów, i zasłyszanych opinii "pseudofachowców" które nic nie wnoszą a najważniejsze że nikomu się nic nie stało. END Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 maciekSubru, słuszna koncepcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 I widzisz Raju - co ześ na robił :roll: Miało być tak miło a wyszło jak zawsze - poczekajcie na raport końcowy a teraz proponuję zamknąć wątek bo się robi stek domysłów, i zasłyszanych opinii "pseudofachowców" które nic nie wnoszą a najważniejsze że nikomu się nic nie stało. Chciałem dobrze a wyszło jak zwykle :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się