Skocz do zawartości

No i wylądował...


raju

Rekomendowane odpowiedzi

Tommo, nie chcę wchodzić w szczegóły , bo mam ważną przepustkę na wejście . Zobacz że Simon nie komentuje .

Ty czytasz co napisali , a ja rozmawiałem z ludźmi i słyszałem jak komentowali na palarni następnego dnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Trudno mi sobie wyobrazić, że załoga samolotu nie wie jakie instrumentarium ma w kokpicie :roll:.

Myślisz, że piloci znają dokładnie całe wyposażenie samolotu? Oni są od latania.

Gdyby pilot zrobił tak samo ,to by wylądowali na kołach . Myslę że w panice mogli popełnić błąd .

IRAZU, jeśli Ci bezpieczniki wywala w mieszkaniu po każdym wkręceniu, to ile razy próbujesz je wkręcić/włączyć? (bo ja jeden raz. Jeśli znów wywala, to znaczy, że jest przyczyna).

 

A w ogóle, to nie brnijmy w to. Od tego są specjaliści, a nasza wiedza w większości opiera się na mało fachowych i żądnych sensacji pismakach oraz nie potwierdzonych plotach, które w takich sytuacjach krążą bez opamiętania.

Dodam jeszcze, że niezależnie od zasług kpt. Wrony, jeśli popełnił błąd, to sprawa zostanie wyjaśniona do końca, bo tego typu wypadki muszą być wyjaśniane do końca. Od wyników może zależeć np. zmiana check listy na wszystkich samolotach Boeinga, a to nie w kij dmuchał i takiego Boeinga lub międzynarodowych instytucji lotniczych nie będzie obchodził fakt, że kapitanowi przyznano już ordery. Przypomnę jeszcze, że pilot śmigłowca, który ocalił Millera i załogę parę lat temu miał sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno mi sobie wyobrazić, że załoga samolotu nie wie jakie instrumentarium ma w kokpicie :roll:.

Myślisz, że piloci znają dokładnie całe wyposażenie samolotu? Oni są od latania.

Nie wiem, nie znam się na tym. Ale, jeżeli panel znajduje się w kokpicie pilotów to...raczej nie jako dekoracja :roll:. Wyposażenia całego samolotu znać nie muszą, ale wyposażenie kokpitu wg mnie jak najbardziej.

 

A w ogóle, to nie brnijmy w to. Od tego są specjaliści, a nasza wiedza w większości opiera się na mało fachowych i żądnych sensacji pismakach oraz nie potwierdzonych plotach, które w takich sytuacjach krążą bez opamiętania.

Ja opieram się tylko na raporcie.

 

Ale zgadzam się z Tobą, zaczekajmy na raport końcowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ciekawostka powiem,że w całej tej sytuacji najbardziej zirytowała pilotów akcja z wojskowymi F16.

Przypomnę, że wysłano dwa bojowe myśliwce F16 mające podlecieć do Boeninga i sprawdzić czy podwozie się wysunęło.

Pilot nie dość że w dużym stresie,mnóstwem pracy w kokpicie, musiał uważać i korygować lot względem myśliwców,żeby nie doszło do zderzenia maszyn.A wystarczyło zejść na pułap 150 i ludzie z ziemi w lornetkach zobaczyli to samo,nie narażając pasażerów na zbędne ryzyko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tommo...

Po pierwsze: takie zadania wykonują dyżurne maszyny. Po to między innymi są.

Po drugie: piloci benka z ulga przyjęli asystę F16. A o zderzenie nie musieli się martwić. Piloci myśliwców potrafią latać w szyku.

Po trzecie: przelot 150m nad Okęciem w samolocie nie w pełni sprawnym to kiepski pomysł. Zwłaszcza przy tak niskiej podstawie chmur. Nie wspominając że ludzie na lotnisku mieliby raptem kilka sekund na obejrzenie samolotu. Piloci F16 mieli tego czasu o wiele więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piloci benka z ulga przyjęli asystę F16.

no tak, czuł się znacznie raźniej w grupie :mrgreen:

A o zderzenie nie musieli się martwić. Piloci myśliwców potrafią latać w szyku.

 

Bo są do tych zadań szkoleni,w przeciwieństwie do pilotów cywilnych.Z tego co wiem lot w szyku wymaga zgrania całej ekipy i ciągłego kontrolowania się wzajemnie.Pilot Wrona oprócz tego musiał borykać się z nie małym problemem w swoim samolocie.Poza tym występuje większe ryzyko paniki pasażerów.Widok latających obok boijowych maszyn nie należy do codziennych.

 

Po trzecie: przelot 150m nad Okęciem w samolocie nie w pełni sprawnym to kiepski pomysł. Zwłaszcza przy tak niskiej podstawie chmur. Nie wspominając że ludzie na lotnisku mieliby raptem kilka sekund na obejrzenie samolotu.

 

Może i kiepski, ale stosowany na całym świecie-opinia człowieka z branży.Eskortę myśliwców stosuje się przy porwaniach samolotów.

 

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tommo, nie chcę wchodzić w szczegóły , bo mam ważną przepustkę na wejście . Zobacz że Simon nie komentuje .

a co to ma do rzeczy? Ja też mam przepustkę na całość i masa innych ludzi. Co to zmienia? wiesz "więcej" bo usłyszałeś od magazyniera? Mam znajoma w dyrekcji i nawet nie wiesz ile było durnych plotek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I widzisz Raju - co ześ na robił :roll: :oops:

 

 

Miało być tak miło a wyszło jak zawsze - poczekajcie na raport końcowy a teraz proponuję zamknąć wątek bo się robi stek domysłów, i zasłyszanych opinii "pseudofachowców" które nic nie wnoszą a najważniejsze że nikomu się nic nie stało.

 

END

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I widzisz Raju - co ześ na robił :roll: :oops:

 

 

Miało być tak miło a wyszło jak zawsze - poczekajcie na raport końcowy a teraz proponuję zamknąć wątek bo się robi stek domysłów, i zasłyszanych opinii "pseudofachowców" które nic nie wnoszą a najważniejsze że nikomu się nic nie stało.

 

Chciałem dobrze a wyszło jak zwykle :roll:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...