Skocz do zawartości

Subaru BRZ [ZC] (MY13=>MY21)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Pojechalem ostatnio na tor i przygladalem sie roznicy pomiedzy normalnym VSC oraz sport (na suchej nawierzchni). O ile w normalnym trybie 'tylek' jest przyklejony do asfaltu, w trybie sport auto ozywa, tyl zaczyna pracowac ale nigdy na tyle by wytracic z rownowagi. Genialne to bylo.

 

P.S. Moje aktualne opony to Yokohama advan, ze wzmocnionymi krawedziami. Auto prowadzi sie jak gokart, polecam!

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Słyszałem opinie, że w BRZ-cie tył jest niestabilny.

 

tak, to straszne - a najgorsze jest, ze w ASO ciagle probuja mi wcisnac, ze "ten typ tak ma" :rolleyes:

 

:mrgreen: 


@@sewa, o to ciekawe! Ja jeszcze nie mialem okazji testowac ustawienia sport, bo na malych kreciolkach itp to zawsze trakcje calkowicie wylaczam (nawroty, 360° i te sprawy) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi trybami kontroli trakcji to trochę jak z lizaniem ... lizaka.

Już język ma dotknąć ... lizaka i bach, dostajesz po pysku. I znowu próbujesz, już, tuż, tuż i znowu bach, po pysku. 

Lepszy efekt daje całkowity off i full trotyl, zwłaszcza na dobrych gumach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wziąć! :P

 

gdzie jest Hogi gdy jest potrzebny :mrgreen:


Ok, chyba wystarczajaco czesto pisalem o swoim nastawieniu wobec roznego rodzaju modyfikacji i swapow dla BRZ... w skrocie mowiac, jest sceptyczne. Ale dzis znalazlem dwa wyjatki, ktore powoduja u mnie opad szczeki  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:

 

Numero uno:

17udr4zndzxiqjpg.jpg

 

Wiem, traci duzo kompromisowosci, bo brak tylnych siedzen  - choc uzywane sa rzadko - to jednak duzy minus. Ale w porownaniu do wizualizacji dotychczasowych kabrioletow, ten pomysl targa/spyder po prostu miazdzy  :yahoo:  Wyglada bombowo!

 

 

 

 

 

A teraz, uwaga, numero due. Nie bede komentowal.... no moze oprocz tego, ze jest to polaczenie boskie i jedyny sluszny wedlug mnie upgrade i jesli by sie z moim mialo cos stac (odpukac!) to dokladnie takie dostalby drugie zycie. Koniec, kropka, ideal, finito, kurtyna opada, pojawiaja sie napisy, Oscar sie nalezy, zamykamy nasz teatrzyk  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:

 

 

 

 

Edytowane przez Than_Junior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wziąć!

 

Oj tam, oj tam. Człowiek się uczy całe życie. Nie spodziewałem się takiego błędu po sobie. Aż musiałem sobie z wrażenia usiąść, 

 

a może …  usiąć.  :)

 

Seb

Edytowane przez Sebastian32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, chyba wystarczajaco czesto pisalem o swoim nastawieniu wobec roznego rodzaju modyfikacji i swapow dla BRZ... w skrocie mowiac, jest sceptyczne. Ale dzis znalazlem dwa wyjatki, ktore powoduja u mnie opad szczeki  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:

 

Numero uno:

 

17udr4zndzxiqjpg.jpg

 

Wiem, traci duzo kompromisowosci, bo brak tylnych siedzen  - choc uzywane sa rzadko - to jednak duzy minus. Ale w porownaniu do wizualizacji dotychczasowych kabrioletow, ten pomysl targa/spyder po prostu miazdzy  :yahoo:  Wyglada bombowo!

 

 

 

 

 

Nie cierpię cabrio ale... zakochałem się, niech to będzie Targa... błagam    :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyliscie może u siebie uszkodzenia lakieru od kamieni spod kòł na drzwiachczy tylnym zderzaku? Pytam, bo zastanawiam sie nad kupnem akcesoryjnych chlapaczy (mud flaps, guards) od gt86.

 

Zauważyłem i zakupiłem właśnie te chlapacze z gt86, imo robią dobrą robotę i wtapiają się w auto. Jak chcesz większą ochronę i bardziej lansiarskie to są jeszcze Rally Armor w zdecydowanie większej cenie.

Polecam ebaya, ja wyrwałem od jakiegoś dealera za ~40$+przesyłka a w salonie pl wołali ponad 300zł. Można szukać pod gt86 jak i fr-s.

 

Zalecana instalacja przewiduje zdejmowanie kół i wiercenie chyba jednej dziurki po każdej stronie - ja założyłem bez tego i tego ponad rok temu i się trzymają.  ;)

Edytowane przez piotrr_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, 

 

leciałem dzisiaj autem na A4 z prędkością 150 km/h i zauważyłem, że auto jest wtedy bardzo ciche. Na szóstym biegu jest wtedy około 4 tys obr/min. Uruchomiłem aplikacje na iphona i pokazała 82 db. Albo mi się wydaje , albo legacy jest głośniejsze przy tej prędkości. Właściwie słychać było tylko szum wiatru. Bardzo przyjemna prędkość do podróżowania. 

 

Seb

Edytowane przez Sebastian32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czeka mnie jeszcze dzisiaj krotka jazda A4. Pojade legacy i porownam.

Ok, Legacy. Aplikacja dB Volume. Mierzone w okolicach tunelu srodkowego na wysokosci lewarka zmiany biegow:
100 km/h 69/70 dB
120 km/h. 72/73 dB
150 km/h. 76 dB

 

 

Totalna cisza to wg. aplikacji 30 dB.

Czyli jest jednak ciszej niż w BRZ. Jechac do ASO?

 

PS. Obejrzałam test Zachara i profesjonalnym mikrofonem przy 130 BRZ ma 70 dB więc ta apka chyba mocno zawyża. Jadąc BRZ ani Legacy nie słyszałem żadnych niepokojących dźwięków. Normalna przyjemna jazda.

Edytowane przez Sebastian32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwazam, ze swietny projekt! Jestem pewien ze inzynierowie FHI sa zachwyceni, skoro skonstruowali BRZ z mysla o tunerach i modyfikacjach - to taka, idaca w calkiem innym kierunku na pewno im sie spodoba :) CIekawe, ze masa wcale sie bardzo nie zwiekszyla - no i jak sie prowadzi w porownaniu do normalnego...? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, 

 

leciałem dzisiaj autem na A4 z prędkością 150 km/h i zauważyłem, że auto jest wtedy bardzo ciche. Na szóstym biegu jest wtedy około 4 tys obr/min. Uruchomiłem aplikacje na iphona i pokazała 82 db. Albo mi się wydaje , albo legacy jest głośniejsze przy tej prędkości. Właściwie słychać było tylko szum wiatru. Bardzo przyjemna prędkość do podróżowania. 

 

Seb

A u mnie przy automatycznej skrzyni jest 3 tys obr/min przy prędkości 150 km/h - sprawdzone dziś na siódemce.

I jakąś apką na Androidzie mierzyłem hałas, pokazało 74 db, ale nie wiem co to warte bo nie kalibrowałem.

Edytowane przez Jaca68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Panowie,

 

leciałem dzisiaj autem na A4 z prędkością 150 km/h i zauważyłem, że auto jest wtedy bardzo ciche. Na szóstym biegu jest wtedy około 4 tys obr/min. Uruchomiłem aplikacje na iphona i pokazała 82 db. Albo mi się wydaje , albo legacy jest głośniejsze przy tej prędkości. Właściwie słychać było tylko szum wiatru. Bardzo przyjemna prędkość do podróżowania.

 

Seb

A u mnie przy automatycznej skrzyni jest 3 tys obr/min przy prędkości 150 km/h - sprawdzone dziś na siódemce.

I jakąś apką na Androidzie mierzyłem hałas, pokazało 74 db, ale nie wiem co to warte bo nie kalibrowałem.

Chyba nic nie warte. Jedynie przez porownanie mozna stwierdzic ze w danym aucie jest ciszej i tyle. Z mojego doswiadczenia mozna wywnioskowac ze legacy jest lepiej wyciszony. Ile jest dB mozna tylko okreslic profesjonalnym sonometrem.

Z drugiej strony jezeli u Ciebie przy tej samej predkosci jest mniej obrotow to mozna przypuszczac ze w wersji auto jest ciszej.

Edytowane przez Sebastian32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...