sewa Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Pojechalem ostatnio na tor i przygladalem sie roznicy pomiedzy normalnym VSC oraz sport (na suchej nawierzchni). O ile w normalnym trybie 'tylek' jest przyklejony do asfaltu, w trybie sport auto ozywa, tyl zaczyna pracowac ale nigdy na tyle by wytracic z rownowagi. Genialne to bylo. P.S. Moje aktualne opony to Yokohama advan, ze wzmocnionymi krawedziami. Auto prowadzi sie jak gokart, polecam! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Słyszałem opinie, że w BRZ-cie tył jest niestabilny. tak, to straszne - a najgorsze jest, ze w ASO ciagle probuja mi wcisnac, ze "ten typ tak ma" @@sewa, o to ciekawe! Ja jeszcze nie mialem okazji testowac ustawienia sport, bo na malych kreciolkach itp to zawsze trakcje calkowicie wylaczam (nawroty, 360° i te sprawy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Z tymi trybami kontroli trakcji to trochę jak z lizaniem ... lizaka. Już język ma dotknąć ... lizaka i bach, dostajesz po pysku. I znowu próbujesz, już, tuż, tuż i znowu bach, po pysku. Lepszy efekt daje całkowity off i full trotyl, zwłaszcza na dobrych gumach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Ta, piszcie mi jeszcze. Dopiero niespełna 700 km. Musze sie chyba wziąść do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 (edytowane) wziąć! gdzie jest Hogi gdy jest potrzebny Ok, chyba wystarczajaco czesto pisalem o swoim nastawieniu wobec roznego rodzaju modyfikacji i swapow dla BRZ... w skrocie mowiac, jest sceptyczne. Ale dzis znalazlem dwa wyjatki, ktore powoduja u mnie opad szczeki Numero uno: Wiem, traci duzo kompromisowosci, bo brak tylnych siedzen - choc uzywane sa rzadko - to jednak duzy minus. Ale w porownaniu do wizualizacji dotychczasowych kabrioletow, ten pomysl targa/spyder po prostu miazdzy Wyglada bombowo! A teraz, uwaga, numero due. Nie bede komentowal.... no moze oprocz tego, ze jest to polaczenie boskie i jedyny sluszny wedlug mnie upgrade i jesli by sie z moim mialo cos stac (odpukac!) to dokladnie takie dostalby drugie zycie. Koniec, kropka, ideal, finito, kurtyna opada, pojawiaja sie napisy, Oscar sie nalezy, zamykamy nasz teatrzyk Edytowane 15 Kwietnia 2016 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 gdzie jest Hogi gdy jest potrzebny 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 (edytowane) wziąć! Oj tam, oj tam. Człowiek się uczy całe życie. Nie spodziewałem się takiego błędu po sobie. Aż musiałem sobie z wrażenia usiąść, a może … usiąć. Seb Edytowane 15 Kwietnia 2016 przez Sebastian32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Ok, chyba wystarczajaco czesto pisalem o swoim nastawieniu wobec roznego rodzaju modyfikacji i swapow dla BRZ... w skrocie mowiac, jest sceptyczne. Ale dzis znalazlem dwa wyjatki, ktore powoduja u mnie opad szczeki Numero uno: Wiem, traci duzo kompromisowosci, bo brak tylnych siedzen - choc uzywane sa rzadko - to jednak duzy minus. Ale w porownaniu do wizualizacji dotychczasowych kabrioletow, ten pomysl targa/spyder po prostu miazdzy Wyglada bombowo! Nie cierpię cabrio ale... zakochałem się, niech to będzie Targa... błagam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Proszę bardzo ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 @@Sebastian32, spoko, mnie sie tez zdarzaja wpadki Nie mowiac juz o braku polskiej czcionki Ten niebieski to juz widzialem wczesniej, jest ok, ale bez szalu. Wedlug mnie dopiero ten czerwony fotoszop ma w sobie "to cos" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
super_bolek Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 @@Sebastian32, spoko, mnie sie tez zdarzaja wpadki Nie mowiac juz o braku polskiej czcionki Ten niebieski to juz widzialem wczesniej, jest ok, ale bez szalu. Wedlug mnie dopiero ten czerwony fotoszop ma w sobie "to cos" To coś czerwonego z Mazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Zauważyliscie może u siebie uszkodzenia lakieru od kamieni spod kòł na drzwiachczy tylnym zderzaku? Pytam, bo zastanawiam sie nad kupnem akcesoryjnych chlapaczy (mud flaps, guards) od gt86. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr_ Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 (edytowane) Zauważyliscie może u siebie uszkodzenia lakieru od kamieni spod kòł na drzwiachczy tylnym zderzaku? Pytam, bo zastanawiam sie nad kupnem akcesoryjnych chlapaczy (mud flaps, guards) od gt86. Zauważyłem i zakupiłem właśnie te chlapacze z gt86, imo robią dobrą robotę i wtapiają się w auto. Jak chcesz większą ochronę i bardziej lansiarskie to są jeszcze Rally Armor w zdecydowanie większej cenie. Polecam ebaya, ja wyrwałem od jakiegoś dealera za ~40$+przesyłka a w salonie pl wołali ponad 300zł. Można szukać pod gt86 jak i fr-s. Zalecana instalacja przewiduje zdejmowanie kół i wiercenie chyba jednej dziurki po każdej stronie - ja założyłem bez tego i tego ponad rok temu i się trzymają. Edytowane 15 Kwietnia 2016 przez piotrr_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Dzięki ale u mnie chyba jednak nie podejda ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinnam0n Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Proszę bardzo ... a to niebieskie z bmw ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Ja nie zauważyłem ale chyba prędzej bym obkleil rzeczone miejsca folia bezbarwna? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) Panowie, leciałem dzisiaj autem na A4 z prędkością 150 km/h i zauważyłem, że auto jest wtedy bardzo ciche. Na szóstym biegu jest wtedy około 4 tys obr/min. Uruchomiłem aplikacje na iphona i pokazała 82 db. Albo mi się wydaje , albo legacy jest głośniejsze przy tej prędkości. Właściwie słychać było tylko szum wiatru. Bardzo przyjemna prędkość do podróżowania. Seb Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez Sebastian32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Podjedz do ASO bo to znaczy, ze cos jest nie tak!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) Czeka mnie jeszcze dzisiaj krotka jazda A4. Pojade legacy i porownam.Ok, Legacy. Aplikacja dB Volume. Mierzone w okolicach tunelu srodkowego na wysokosci lewarka zmiany biegow:100 km/h 69/70 dB120 km/h. 72/73 dB150 km/h. 76 dB Totalna cisza to wg. aplikacji 30 dB.Czyli jest jednak ciszej niż w BRZ. Jechac do ASO? PS. Obejrzałam test Zachara i profesjonalnym mikrofonem przy 130 BRZ ma 70 dB więc ta apka chyba mocno zawyża. Jadąc BRZ ani Legacy nie słyszałem żadnych niepokojących dźwięków. Normalna przyjemna jazda. Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez Sebastian32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 http://jalopnik.com/mississippi-states-lightweight-subaru-brz-hybrid-is-100-1771825421?rev=1461088729234&utm_campaign=socialflow_jalopnik_twitter&utm_source=jalopnik_twitter&utm_medium=socialflow 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Chyba nie da się już tego odwrócić i silniki elektryczne to przyszłość motoryzacji ... Pomysł ciekawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Uwazam, ze swietny projekt! Jestem pewien ze inzynierowie FHI sa zachwyceni, skoro skonstruowali BRZ z mysla o tunerach i modyfikacjach - to taka, idaca w calkiem innym kierunku na pewno im sie spodoba CIekawe, ze masa wcale sie bardzo nie zwiekszyla - no i jak sie prowadzi w porownaniu do normalnego...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Z tymi modyfikacjami to roznie bywa. Jak patrze na to co robia na ft86club.com to mi sie normalnie zal tych aut robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 (edytowane) Panowie, leciałem dzisiaj autem na A4 z prędkością 150 km/h i zauważyłem, że auto jest wtedy bardzo ciche. Na szóstym biegu jest wtedy około 4 tys obr/min. Uruchomiłem aplikacje na iphona i pokazała 82 db. Albo mi się wydaje , albo legacy jest głośniejsze przy tej prędkości. Właściwie słychać było tylko szum wiatru. Bardzo przyjemna prędkość do podróżowania. Seb A u mnie przy automatycznej skrzyni jest 3 tys obr/min przy prędkości 150 km/h - sprawdzone dziś na siódemce. I jakąś apką na Androidzie mierzyłem hałas, pokazało 74 db, ale nie wiem co to warte bo nie kalibrowałem. Edytowane 21 Kwietnia 2016 przez Jaca68 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 (edytowane) Panowie, leciałem dzisiaj autem na A4 z prędkością 150 km/h i zauważyłem, że auto jest wtedy bardzo ciche. Na szóstym biegu jest wtedy około 4 tys obr/min. Uruchomiłem aplikacje na iphona i pokazała 82 db. Albo mi się wydaje , albo legacy jest głośniejsze przy tej prędkości. Właściwie słychać było tylko szum wiatru. Bardzo przyjemna prędkość do podróżowania. Seb A u mnie przy automatycznej skrzyni jest 3 tys obr/min przy prędkości 150 km/h - sprawdzone dziś na siódemce.I jakąś apką na Androidzie mierzyłem hałas, pokazało 74 db, ale nie wiem co to warte bo nie kalibrowałem. Chyba nic nie warte. Jedynie przez porownanie mozna stwierdzic ze w danym aucie jest ciszej i tyle. Z mojego doswiadczenia mozna wywnioskowac ze legacy jest lepiej wyciszony. Ile jest dB mozna tylko okreslic profesjonalnym sonometrem.Z drugiej strony jezeli u Ciebie przy tej samej predkosci jest mniej obrotow to mozna przypuszczac ze w wersji auto jest ciszej. Edytowane 21 Kwietnia 2016 przez Sebastian32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się