Skocz do zawartości

Subaru BRZ [ZC] (MY13=>MY21)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

A ja na SJS przed Plejadami nie pojadę  :( Nie mam szczęścia do terminów, trudno  :mellow:

 

Za to dzisiaj małe ślizganko było  :)

Takie tam Plejadowe próby na rozruszanie rączek, opony śmietniki dały dużo fanu  :D

 

 

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja na SJS przed Plejadami nie pojadę  :( Nie mam szczęścia do terminów, trudno  :mellow:

 

Za to dzisiaj małe ślizganko było  :)

Takie tam Plejadowe próby na rozruszanie rączek, opony śmietniki dały dużo fanu  :D

 

 

Fajna zabawa. Ja jeszcze nie moge :(

 

A na 18.05 nie ma miejsc w SJS? Ja sie jeszcze zapisalem ale nie wiem czy bede mial wystarczajaca ilosc kilometrow docierania: tylko 2700. Wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18.05 niezbyt mi pasuje  :unsure:

2700 km hmm... ja bym jechał sjs do max 3000 rpm, ewentualnie ograniczył szkolenie do właściwego ustawienia fotela  :P  :biglol:

 

 

 

 

Ogień na tłoki  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tez nie pasuje ten termin ale od grudnia poszcze wiec ... odrobina dobrych rad, i to szybko, powinna mi przyniesc ukojenie ;)

 

No to bedzie ogien. Pod kontrola :)

@@Primi, dzwoniła Pani z SJSu do mnie z prośbą żebyś jeszcze powalczył o możliwość szkolenia 18.05. Inne terminy w maju i w czerwcu nie wchodzą w rachubę, nie ma już wolnych terminów i instruktorów. Więc namawiam Cię publicznie do zmobilizowania się :DB)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ała, kfuść to cholerstwo! Ja średnio raz w miesiącu naprawiam opony po śrubach, gwoździach, prętach z budów. Mam pompkę na pokładzie, pompuję i szukam najbliższego punktu oponiarskiego. Generalnie 3-4 naprawy na oponę i wymiana. Praktycznie co 1,5 roku nowy zestaw jest :D;)

 

Ja mam nadzieję, że na Zlot pojadę na seryjnych kapciach - biorę pod uwagę, że SJS może je nadszarpnąć :rolleyes: , a już jadą do mnie świeżynki.

Jest jeszcze opcja opon do ślizgania się i nie wiem czy sobie nie zafunduje właśnie z okacji/na okazję Plejad :biglol: . Ale zobaczę po SJSie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jest jeszcze opcja opon do ślizgania się

 

jak do slizgania, to jest wlasnie opona seryjna ;)

 

 

 

Brać na Zlot oponki awaryjne co by mieć na czym wrócić? (trasa szosowa, ale będzie pewnie jezdzona turystycznie )

 

oooo prosze, ale fajnie!! Jesli faktycznie wytrzymasz presje i bedziesz jechal turystycznie, to wystarczy jeden komplet :) Ja wiem, ze prawdopodobnie bede potrzebowal co najmniej dwie opony na zmiane ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Brać na Zlot oponki awaryjne co by mieć na czym wrócić? (trasa szosowa, ale będzie pewnie jezdzona turystycznie )

oooo prosze, ale fajnie!! Jesli faktycznie wytrzymasz presje i bedziesz jechal turystycznie, to wystarczy jeden komplet :) Ja wiem, ze prawdopodobnie bede potrzebowal co najmniej dwie opony na zmiane ;)
A więc postanowione :) tak na prawdę zastanawiałem się między 2 a 4, ale problem w tym że 4 mieszczą się na słowo honoru - z 2 będzie wygodniej :) dzięki!

 

Pa. Wrzucałeś gdzieś zdjęcia opon po Zlocie stąd pytanie :)

Edytowane przez super_bolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@super_bolek,tamto zdjecie to byl komplet juz wczesniej MOCNO uzywany :) Zobaczymy, w tym roku postaram sie tez pojechac troche oszczcedniej.... POSTARAM sie :D

 

Uffff na szczescie okazalo sie, ze wulkanizator chyba chcial mnie naciagnac na kupno nowych opon. Zadzwonilem do innego i ten nie widzial zadnego problemu! Swoja droga zestaw naprawczy robi robote - w sobote go zastosowalem (a opona byla calkiem plaska) i do dzis trzymal powietrze. Swoja droga tak wyglada opona po zdjeciu z felgi - cale to biale mleko dalo sie bez problemu usunac za pomoca wody:

 

IMG_5840.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grrrrrr zlapalem gwozdzia w opone  <_< wiec oczywiscie zastosowalem zestaw naprawczy - a dzis mi wulkanizator mowi, ze opona w takim razie do kosza, bo tego sie nie naprawi...

 

A mialem nadzieje, ze do kosza pojda dopiero po Zlocie...  :rolleyes:

Masz czujnik cisnienia w wentylu? Nie bylo problemow po mleczku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Fiji,nie mam, ale w Subaru ztcw sa czujniki pasywne czyli dzialajace na podsawie roznic obrotow poszczegolnych kol (za pomoca VDC). 

Oj, chyba już nie. Wentylek z czujnikiem kosztuje około 200 zł za sztukę na "czarnym rynku" ;). Ale mam nadzieję, że się mylę.

 

Zauważyłem pewną cechę BRZeta: jest niewidzialny B);):biglol: . Przynajmniej dwa razy dziennie jakiś inny kierowca próbuje mnie staranować :wacko: .

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeci się kontrolka. Wystarczy zakleić kontrolkę czymś nieprzezroczystym i po robocie. :D;)

Ja sobie wytłumaczyłem, że to tryb extra sportowy :biglol: . Akurat pasuje do wyłączonej kontroli trakcji i wyłączonej stabilizacji toru jazdy B)

A jak się dołoży kontrolkę ręcznego i limiter obrotów to w ogóle robi się kolorowo :D

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...