AllRad Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Na razie brak konkretów. Póki co sprawa załatwiana jest przez telefon i ksero fvat którą zostawiłem wczoraj w Dawoju. Dzisiaj miałem czekać na drugi telefon, ale się nie doczekałem..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Szukam pomocy w temacie przewody w oplocie Hel. W ichniejszym katalogu nie ma Forestera, a na zapytanie dostałem taką odpowiedź : "Przewody do Forestera mogą być inne niż do Imprezy ze względu na większy skok zawieszenia. Nie mamy specyfikacji do forestera, więc jedyna możliwość to wykonanie przewodów w oparciu o specyfikację dostarczoną przez klienta. Potrzebna długość i typ końcówek." Ktoś już u nich zamawiał lub może ma takie dane ? Ja jestem jeszcze jakiś czas "daleko" od autka, a chciałbym, żeby na mnie czekały po powrocie do domu. Model to 2.5XT MY06 ze Szwajcarii. Z góry dziękuję, będą pomuki :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 cezar25, mam gdzies przednie przewody hamulcowe od WRX'a - jak bede wymienial kolka w Forku, bede mogl porownac przewody WRX'owe i Forkowe... ale to dopiero za jakies 2 tygodnie :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Ja już wiem, a może komuś się przyda - przewody w 2.5XT MY 06 przód i tył mają po 54 cm, z tyłu jest lekko wygięte oczko, przelotka 20 cm od zacisku. W zestawie do WRX, który jest w katalogu, przód ma 49.5 cm i według obcojęzycznego forum po montażu do forka jest naprężony. Teraz czekam na te "piekielne" przewody, klocki OMP i umawiam się na montaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daab Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Ponieważ w moim forku 2.5 XT kończą się klocki i tarcze, rozglądam się za upgradem i nowymi klockami i tarczami. O ile tarcze już wybrałem DBA i Hawk to co do zacisków ma wątpliwości. Czy wybrać zaciski 4-tłoczkowe WRX plus 2-tłoczki tył czy tylko przód STI ? ( brak kpl BREMBO na tył) Czy można zoperować tylko przód :?: A może coś takiego :smile: :?: http://moto.allegro.pl/item835464811_im ... 350mm.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Czy wybrać zaciski 4-tłoczkowe WRX plus 2-tłoczki tył czy tylko przód STI ? ( brak kpl BREMBO na tył) Napisz jeszcze jakie masz felgi, bo jak seryjne (forkowe) 17' to zacisk STi nie wejdzie. Te z allegro również. Upgrade do czterotłoczkowego WRX wydaję się być "prawie" O.K. Przejrzyj jeszcze Forum, gdzieś był oferowany przez SIP homologowany zestaw Brembo do Forków (razem z kompletem felg, klocków i tarcz w cenie ok 10.000 PLN). Pozdrawiam Grzegorz PS. O znalazłem : http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=125454 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daab Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 felgi 17 więc o brembo bez wymiany felg nie mam co marzyc :?: Felg raczej nie planuję zmieniać a kpl za 10 000 nie ma co, dużo - kryzys :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 felgi 17 więc o brembo bez wymiany felg nie mam co marzyc :?: Felg raczej nie planuję zmieniać a kpl za 10 000 nie ma co, dużo - kryzys :sad: zakładasz dystans 4 mm i pod seryjną felge miesci sie BREMBO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daab Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 felgi 17 więc o brembo bez wymiany felg nie mam co marzyc :?: Felg raczej nie planuję zmieniać a kpl za 10 000 nie ma co, dużo - kryzys :sad: zakładasz dystans 4 mm i pod seryjną felge miesci sie BREMBO Stokrotne dzięki Carfit :smile: A co z tyłem zostawić :?: Są szanse że taki kpl to to samo co z STI :?: http://moto.allegro.pl/item839733777_mi ... ml#gallery Tak czy inaczej poszukuję kupię zaciski 4-tłoczkowe Carfit może masz coś :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 felgi 17 więc o brembo bez wymiany felg nie mam co marzyc :?: Felg raczej nie planuję zmieniać a kpl za 10 000 nie ma co, dużo - kryzys :sad: zakładasz dystans 4 mm i pod seryjną felge miesci sie BREMBO Stokrotne dzięki Carfit :smile: A co z tyłem zostawić :?: Są szanse że taki kpl to to samo co z STI :?: http://moto.allegro.pl/item839733777_mi ... ml#gallery Tak czy inaczej poszukuję kupię zaciski 4-tłoczkowe Carfit może masz coś :?: Ja tył zostawiłem seryjny, zestaw z EVO nie bedzie pasował do Subaru. niestety aktualnie nic nie posiadam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Pomóżcie...pogmatwało mi się już...Chciałem delikatny upgrade hamulców zrobić w Forku s-t - wrzucić tarczę 294 mm. Czy to prawda, że: 1. nie muszę zmieniać zacisków tylko same jarzma + tarcza? 2. czy to prawda , że klocek jest ten sam w 277 mm i 294 mm? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Niedźwiedź, tarcza 294 mm występowała z dwu- i czterotłoczkowymi zaciskami. Zastanów się co Ty chcesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 dwa tłoczki. Sorry. Mam już z WRXa US zaciski i jarzma. Ale pytania dalej aktualne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Jesli mnie pamiec nie myli to ani 1 ani drugie nie jest prawda. Zaciski od wrx z tarczami i klockami mam, jesli potrzebujesz - pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Adam., :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Zaciski od wrx z tarczami i klockami mam Adam., masz tylne? odezwę się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Serdecznie Cię pozdrawiam Twój Obi van Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Już się poprawiłem, Bralczyk :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba.goller Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Odpowiadając na pytanie w temacie, ...żeby Forek zaczął hamować... trzeba zmienić hamulce na lepsze :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Odpowiadając na pytanie w temacie, ...żeby Forek zaczął hamować... trzeba zmienić hamulce na lepsze :grin: I przy okazji felgi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levy Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Odpowiadając na pytanie w temacie, ...żeby Forek zaczął hamować... trzeba zmienić hamulce na lepsze :grin: I przy okazji felgi :wink: Ja cały czas szukam pod seryjne felgi :roll: Ostatnio znalazłem STOPTECH St-40 328mm ponoć wchodzi pod serie. Prośba o opinie .... Nie ma kłopotów z klockami? itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daab Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Tu masz wykaz klocków do tego zestawu http://www.stoptech.com/Products/BBK/st-40.htm chociaż ceny za ten zestaw zacne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Ja cały czas szukam pod seryjne felgi :roll: No to kup BREMBO z STI :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 na dzis moge powiedziec, ze Brembo STi sie sprawdzaja w 8/10. Te 2/10 to sniezna zima, ktora mamy akurat teraz . Chcialbym zalozyc jakies felgi 195, max 215 - i tutaj mam klopot. Na sniezna zime wolalbym miec zaciski WRXowe. Problem czysto teoretyczny, bo i tak nie mam waskich felg. carfit, orientujesz sie moze, czy jest jakis sprawdzony model waskiej felgi, ktory wejdzie na brembo bez dystansow ? Mam same 8" pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 sprawdzony model waskiej felgi A 17x7.5 z STI (bug eye) nie podejdą? Plus oponki 215/50 czy 215/55 R17 czy jakie tam są w tych forkach i powinno grać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się