Skocz do zawartości

Mam i co dalej?


Dudi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 89
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W tym Gtku tak naprawdę jest 297ps i 450nm i jak dla mnie super. Odpycha się to naprawdę pysznie, ale żonka raczej nie była by zachwycona.Szukałem kompromisu i jak narazie tylko jedna połówka jest zadowolona.

 

Tak właśnie kobiety rozumieją w małżeństwie kompromis :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalałem płyn Motula rbf600, wsadziłem klocki ferrodo premier i jak nie hamowało tak nie hamuje :(. Kompletnie nic to nie dało.

Możesz mi wskazać sytuacje z jazdy na co dzień ( zgodnie z przepisami ) w której seria WRX nie wyrabia ?

No chyba, że mówimy o torze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dudi, zrobiłeś najgorsza rzecz jaka mogłeś zrobić ...

 

Miałem WRX08 w wersji Lanos i z perspektywy czasu moge dojsc do konkluzji ze mogłem pozostać przy swoim wcześniejszym samochodzie jakim był C2 VTS, bo różnicy nie dostrzegłem miedzy dynamiką jazdy, VTS miał sztywniejszy zawias i to był go kart, bestia. WRX to takie leniwe barachło było, kompletnie nie pasowało do mojego stylu, gdzie powinno być sztywno i "fajnie"

 

Jezeli miałbym co kolwiek dołożyć "grubego" do pustaka (bo były takie rozważania) to bym chyba płakał.

 

Nowy WRX jest fajny w trasy i na zakupy, tyle. Szkoda kasy na modzenie go.

 

filester, myśle że uszczelka raczej "nie pójdzie", ja przejechałem ponad 90k km i nie poszla, ale za to pierscionki sie zapiekły :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalałem płyn Motula rbf600, wsadziłem klocki ferrodo premier i jak nie hamowało tak nie hamuje :(. Kompletnie nic to nie dało.

Możesz mi wskazać sytuacje z jazdy na co dzień ( zgodnie z przepisami ) w której seria WRX nie wyrabia ?

No chyba, że mówimy o torze...

 

Nie mówię o codziennej przepisowej jeżdzie tylko o krętej drodze gdzie Vmax powiedzmy 140 i po czwartym hamowaniu do pierwszego biegu, hamulca nie ma wcale. Minuta zabawy i dziesięć odpoczynku. W moim 13letnim pugu 306 (170ps) miałem EBC green i robilo to robote. Hamowało na zimno a tych zakrętow, podczas zabawy moglem pokonać o 90% więce do "skończenia,zagrzania" układu niż w nowym WRX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim 13letnim pugu 306 (170ps) miałem EBC green i robilo to robote. Hamowało na zimno a tych zakrętow, podczas zabawy moglem pokonać o 90% więce do "skończenia,zagrzania" układu niż w nowym WRX.

 

no i po raz kolejny porównanie bez sensu - EBC Green do Ferodo Premier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsadziłem klocki ferrodo premier

 

czyli odpowiednik serii...

 

Tak z premedytacją. Czytałem trochę o tym że hamulec w WRX jest słaby, brałem więc pod uwagę zmianę na np Brembo sti i dla tego nie kupiłem drogich klocków. Pozatym to ma być kompromis żonka i ja. Nie mogę jej wsadzić piszczącego klocka gdyż używa auta na codzień. Takie DSy na zimnym nie chcą chyba zbyt dobrze hamować. A poza tym czy byłaby to aż taka różnica?

 

 

 

Dudi, zrobiłeś najgorsza rzecz jaka mogłeś zrobić ...

 

Miałem WRX08 w wersji Lanos i z perspektywy czasu moge dojsc do konkluzji ze mogłem pozostać przy swoim wcześniejszym samochodzie jakim był C2 VTS, bo różnicy nie dostrzegłem miedzy dynamiką jazdy, VTS miał sztywniejszy zawias i to był go kart, bestia. WRX to takie leniwe barachło było, kompletnie nie pasowało do mojego stylu, gdzie powinno być sztywno i "fajnie"

 

Jezeli miałbym co kolwiek dołożyć "grubego" do pustaka (bo były takie rozważania) to bym chyba płakał.

 

Nowy WRX jest fajny w trasy i na zakupy, tyle. Szkoda kasy na modzenie go.

 

filester, myśle że uszczelka raczej "nie pójdzie", ja przejechałem ponad 90k km i nie poszla, ale za to pierscionki sie zapiekły :mrgreen:

 

Vasquez o tym właśnie mówie. 306 było wśćiekatorem w porównaniu do imprezy. Jestem pewien że na krętej drodze obiadę się pugiem bez problemu. Z tamtego auta wysiadałem spocony i uśmiechnięty. Z tego zdenerwowany a "pocą sie jedynie hamulce". Oczywiście komfort jazdy z pkt A do pkt B np. z córką na pokladzie jest nieporównywalny.

 

-- So sie 20, 2011 5:40 pm --

 

W moim 13letnim pugu 306 (170ps) miałem EBC green i robilo to robote. Hamowało na zimno a tych zakrętow, podczas zabawy moglem pokonać o 90% więce do "skończenia,zagrzania" układu niż w nowym WRX.

 

no i po raz kolejny porównanie bez sensu - EBC Green do Ferodo Premier.

 

Czyli rozumiem że jak wsadzę tam Green to spełni to moje oczekiwania? Jeśli tak to dałem ciała z tymi Premier. :oops:

Ale były tanie i nie będzie żal ich wywalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, a ja bym chętnie kupił takie okropne WRX...

 

Ono wcale nie jest okropne. Poprostu moje oczekiwania były nieco inne. Jest takie grzeczne, wygodne, ciche... nie sportowe. Moja żona jest zachwycona. Powiedzcie proszę, jak go odetkam(2,5cala) dmuchnę w niego tak 1,2bara i zaloże hamowanie od sti to co z niego wyjdzie? Stanie się tym "kompromisem" czy przegnę i dostane w domu jakieś ultimatum :D lub dalej będę marudził czytaj czuł niedosyt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odetkaj, zrób mape stage 1, zmień stabilizatory (będzie ..fajniej) hamulce Brembo i będzie kompromis...po co dmuchać więcej niż seria... :wink:

 

Jak rozmawiałem z gościem który ma w "niej" odnaleźć ukryte moce to mówił coś ~280ps i coś pod 500nm. Jeśli to prawda to by imprezka jechała myślę że podobnie do wspomnianego GTk. przynajmniej tak to sobie wyobrażam. Nie było by co prawda LC ale bez tego chyba da się żyć. Dodać do tego jej ta całą grzeczność, łatwość prowadzenia itp. i może powstać całkiem fajny "kompromis". Tak widzę te ~1,2 bara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozmawiałem z gościem który ma w "niej" odnaleźć ukryte moce to mówił coś ~280ps i coś pod 500nm. Jeśli to prawda to by imprezka jechała myślę że podobnie do wspomnianego GTk. przynajmniej tak to sobie wyobrażam. Nie było by co prawda LC ale bez tego chyba da się żyć. Dodać do tego jej ta całą grzeczność, łatwość prowadzenia itp. i może powstać całkiem fajny "kompromis". Tak widzę te ~1,2 bara.

 

Z taką mocą i NM opisałeś kompromis za jakieś 15K IMHO totalnie się nie opłaca... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mrgreen: takie reno

 

Popłakałem się ze śmiechu... myślałem że jest w tym jakiś głębszy sens. :D

 

-- So sie 20, 2011 9:28 pm --

 

Jak rozmawiałem z gościem który ma w "niej" odnaleźć ukryte moce to mówił coś ~280ps i coś pod 500nm. Jeśli to prawda to by imprezka jechała myślę że podobnie do wspomnianego GTk. przynajmniej tak to sobie wyobrażam. Nie było by co prawda LC ale bez tego chyba da się żyć. Dodać do tego jej ta całą grzeczność, łatwość prowadzenia itp. i może powstać całkiem fajny "kompromis". Tak widzę te ~1,2 bara.

 

Z taką mocą i NM opisałeś kompromis za jakieś 15K IMHO totalnie się nie opłaca... :roll:

 

A co ma kosztować 15kilo? Mnie tam wychodzi ponad połowe mniej, ale ja świeżak jestem i całkiem możliwe że mi się kalkulator popsół. Czy mogę prosić o calculate?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...