Dudi Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Witam jeszcze raz. Stałem się szczęśliwym posiadaczem imprezy WRX my08 sedan. Totalna seria, przebieg 13kkm. I co? I jestem póki co rozczarowany. Do tej pory nie jechałem ba nie słyszałem nigdy Imprezy "seryjnej". Sterowałem jakieś GT-ki 290ps Sti my07 ~340 ps i było fajnie. Tu natomiast nie dzieje się nic. Brzmi jak polonez zero dzwięku boxera, a przede wszystkim absolutne zero hamowania. Do tej pory miałem puga 306 gti6 jakieś 170ps i po przesiadce czuje sie jek w taxówce. Owszem przyśpieszenie minimalnie lepsze ale spodziewałem się czegoś więcej. Owszem moja żonka uważa że autko jest ciche,wygodne, nic nie strzela nie podskakuje i wogóle jest super. Ja natomiast spodziewałem się zupełnie czegoś innego. Pytanie do Was: Wydech,program, hamowanie np: brembo od sti czy może zmienić żonę??? Na sti funduszy brak drugie auto tez nie wchodzi w grę. Póki co wymieniłem płyny ustrojowe (wszystko Motul),klocki,płyn hamulcowy, filtr powietrza na taki który daje +10pkt na dzielni czyli cosworth. Czego tak naprawdę mogę sie spodziewać po wydechu i programie. Teraz mam wrażenie jak by ta turbinka prawie wcale nie miała ochoty ładować. Jeśli zaczęło by to jechać jak ten Gtk to ja poproszę. Na co mogę liczyć po takim remapie? Z góry dziękuje i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 WRX Jeśli zaczęło by to jechać jak ten Gtk to ja poproszę kup STI , nie ma innej rady. Kupiłeś troche szybszy dupowóz i nie masz liczyć na nic więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudi Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 No tak ale ten Gtk to tez kiedyś był taki seryjny "wrx". Teraz jest tam co prawda SA lużny wydech i pare innych modów. Startował z 218ps ja mam 230. Czyli wg ćiebie jestem skazany na dupowóz? Nie może być. Coś z tym zrobie!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Tylko GT był duuuuuuużo lżejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudi Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 W tym Gtku tak naprawdę jest 297ps i 450nm i jak dla mnie super. Odpycha się to naprawdę pysznie, ale żonka raczej nie była by zachwycona.Szukałem kompromisu i jak narazie tylko jedna połówka jest zadowolona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Moje spostrzeżenie - WRX 2008 kosztuje mniej więcej podobnie jak STI 2005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudi Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Masz racje. tylko znajdz Sti 2005 z przebiegiem 13000km do 60k pln.I to takiego który do PL przyjechał w jednym kawałku. Nasz WRX jest prawie nowy i to zadecydowało o kupnie tegoż auta.Gdyby nie to byłbym skazany na jakieś coś pt tdci czy cóś w tym rodzaju. Aż mnie ciarki przeszły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Co z tego, że masz 13000km jak to 2.5 i niedługo uszczelka będzie do zrobienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 jestem póki co rozczarowany. Faktycznie taka porażka??? Hmmmm, przenieś do nielegala i wal najpierw mapkę z przelotem. To na początek o 180stopni zmienia oblicze auta na +. Podejrzewam, że problem leży w niezgraniu błędnika z narządem słuchu;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudi Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Na przelot i program jestem już umówiony. Pytam czego się mogę po tym zabiegu spodziewać? Czy jak wyjadę z "Alwernii" po zabiegu to poczuję się jak w nowym aucie czy dalej będę rozczarowany? I na co mogę liczyć w sensie wykresu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 A sprawdzales czy z autem wszystko ok? Tj czy ładuje odpowiednio. porownujesz seryjnego wrxa z modzonym gtkiem i sti..No i po kiego Ci ten cosworth ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek555 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 No i po kiego Ci ten cosworth ? bo: daje +10pkt na dzielni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 WRX to wóz dla bab Skoro wcześniej jeździłeś bardziej męskimi autami to nic dziwnego, że teraz masz lekki zawód. Rób wydech i remap to się troszkę poprawi, ale cudów nie ma się co spodziewać. Żeby to jechało jak wspomniany GT lub STI czeka Cię sporo wydatków I zrób tak jak kolega Niedźwiedź mówi - najpierw przebadaj autko może z nim jest coś nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 z bardzo podobnym problemem spotkalo sie juz kilku forumowiczow ze wspomne Carlosa i Dyzia z nimi rozmawiaj kurcze no i jak mozna porownywac 450Nm w GT do seryjnego wrxa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Z tego co czytam, najlepszą opcją będzie sprzedać WRXa i kupić jakiś dupowóz do 20 tyś dla żony :wink: a resztę przeznaczyć na GT i go modzić według uznania. Przerabiając tego WRXa skończy się tak,że żona będzie marudzić że głośno,twardo i takie tam, a ty będziesz wiecznie miał niedosyt :wink: pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter_67 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Przerabiając tego WRXa skończy się tak,że żona będzie marudzić że głośno,twardo i takie tam, a ty będziesz wiecznie miał niedosyt i wtedy zapadnie długo oczekiwana decyzja :?: czy może zmienić żonę??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudi Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autko przebadałem na dziesiątą stronę. Łącznie z tym że tuner podpiął kompa zgrał mapy, pogrzebał i stwierdził że totalna seria i wszystko gra. I żebym to sprzedał i kupił Evo. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autko przebadałem na dziesiątą stronę. Łącznie z tym że tuner podpiął kompa zgrał mapy, pogrzebał i stwierdził że totalna seria i wszystko gra. I żebym to sprzedał i kupił Evo. :wink: WRX us czy EU? Twój tuner prawie ma racje: sprzedaj ale kup STI najlepiej takie z dopiskiem type-r, ra, spec-c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudi Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 WRX us czy EU? WRX sedan us. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 WRX to wóz dla bab ej, ej... bez przesady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 WRX us czy EU? WRX sedan us. Słabsze hamulce niż WRX ma tylko WRX US Niestety lekarstwo zwie się STI i to w dużej dawce:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 W MY08 różnica hamulców między US i EU? Myślałem, że od czasów hawka to już przeszłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudi Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Wg mnie hamowanie MY08 us i eu to jedno i to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Wg mnie hamowanie MY08 us i eu to jedno i to samo. Hmmm ja słyszałem inaczej ale ręki sobie uciąć nie dam niech najlepiej się jakiś etatowy dłubacz w tych samochodach wypowie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Hmmm ja słyszałem inaczej ale ręki sobie uciąć nie dam niech najlepiej się jakiś etatowy dłubacz w tych samochodach wypowie:) Czy różnica jest czy nie ma i tak do wymiany:D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się