sherman Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Witam. Mam prośbę o zdiagnozowanie skąd jest ten wyciek? Uszczelniacz korbowodu, a może uszczelka pod głowicą padła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Uszczelniacz korbowodu Bardziej wału korbowego. Korbowody są w środku, w silniku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Prawdopodobnie padł Ci zimering wału. Niestety trzeba ściągać cały rozrząd żeby do niego się dobrać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherman Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Mieliście rację ten wyciek był spod uszczelniacza wału korbowego. W marcu tego roku wymienione został cieknący uszczelniacz i uszczelniacze wałków rozrządu, pasek rozrządu ze wszystkimi rolkami, napinaczem i pompą wody. Od tamtej pory zrobiłem ok 2000km i sytuacja znowu się powtórzyła, w tych samych miejscach pojawiły się krople oleju. Przytrafiło się komuś podobnie po tak krótkim czasie? Gdy odbierałem samochód właściciel warsztatu mówił, że jest rok gwarancji na usługę. Gwarancja obejmuje takie przypadki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Gdy odbierałem samochód właściciel warsztatu mówił, że jest rok gwarancji na usługę. Gwarancja obejmuje takie przypadki? No powiedział Ci, że masz roczną gwarancję, podjedź do niego pokaż o co chodzi i działajcie, no chyba, że się wypnie :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Jedz do niego i mu udowodnij ze jest nie tak. Pewnie jak zakładał simering to nie odtłuścił powierzchni i olej sie podlał i leje sie dalej albo poprostu zły montaz... Zdarza sie... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherman Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Byłem na warsztacie z samochodem. Bez żadnego problemu zdjęli osłony i obejrzeli cały rozrząd i ja razem z nimi. Nie było żadnego śladu wycieku od strony rozrządu. Właściwie to nie wiadomo skąd się wzięła ta kropla oleju na drugiej śrubie osłony rozrząd od strony filtra oleju, tak jak na powyższym zdjęciu. Trochę ciekną mi pokrywy zaworów, ale z nich raczej by nie pociekło na osłonę. Nic nie płaciłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Może po prostu przed wymiana silnik nie został należycie umyty i jeszcze wszystko ścieka.Albo przez to że wymieniłeś uszczelniacze wzrosło ciśnienie w układzie i dla odmiany więcej wywala przez pokrywę zaworów,chyba będziesz się musiał zająć tą uszczelką,pozdro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Jeszcze jak zalewali olej mogli pochlapać i poszło po silniku. Miałem podobnie, ale w mniejszym stopniu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherman Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Z zewnątrz silnik umyłem dopiero po wymianie. Pod pokrywą rozrządu widziałem dzisiaj, że dokładnie było wymyte. Zdjęcie jest z zeszłego roku jeszcze przed wymianą uszczelniaczy aż tak mi nie ciekną te pokrywy, ale i tak będę musiał się nimi zająć. Oleju mi nie zalewali, sam to robiłem i nie pozalewałem silnika. Przynajmniej teraz będę spokojniejszy, że na pasek rozrządu nie kapie olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Przynajmniej teraz będę spokojniejszy, że na pasek rozrządu nie kapie olej. Nie ma takiej technicznej mozliwosci aby na pasek kapał olej Ale dobrze ze z rozrzadem wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherman Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 To znowu ja i kolejny wyciek. Tym razem cieknie spod dekla Cover-service hole http://opposedforces...illustration_1/ Chcę wymienić oring oznaczony na rysunku cyfrą 12. Czy po odkręceniu tego dekla trzeba na coś uważać żeby nie wypadło? Z góry dziękuję za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Nic nie wypadnie, to zaślepka wałka rozrządu, a mało prawdopodobne,żeby on tutaj wypadł.Odkreć te dwie śrubki i oczysć,zmień cieniutki oring, daj troszeczke pasty,ale minimalnie, skręć, no i zapomnij o temacie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherman Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 (edytowane) Od strony pasażera jest dobry dostęp od góry i nic nie trzeba demontować żeby wymienić oring. Ten oring ma rozmiar 46,5x2. Oryginalny z jednej strony jest płaski a z drugiej stożkowy. Ja założyłem okrągły. Od strony kierowcy lepszy dostęp jest od dołu, od góry też można, ale trzeba by rozłączać przewody idące do nagrzewnicy. Edytowane 26 Stycznia 2013 przez sherman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umberto Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 u mnie ta zaślepka wyglada nieco inaczej...taki wystający na zewnątrz krążek...tylko jak się do tego dobrać? w razie "W" oczywiście... Nikt nie praktykował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 (edytowane) witam podepnę się pod temat, z kąt to cieknie? dużo rozbierania do diagnozy jest..... może ktoś miał podony wyciek? youtube nagrałem jeszcze film co i jak Edytowane 15 Grudnia 2013 przez radeklwh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 jakie wymiary powinien mieć uszczelniacz na wale korbowym (przedni) ?btw gdzie go dostać można ? bo w hurtowniach gdzie kupuje części mają tylko uszczelniacz wału ale tylni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doman Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 jakie wymiary powinien mieć uszczelniacz na wale korbowym (przedni) ? btw gdzie go dostać można ? bo w hurtowniach gdzie kupuje części mają tylko uszczelniacz wału ale tylni ASO, nie ASO, uderz do Carfita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Pewnie w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Pewnie w ASO. Poszukalem troche i pasuja z innych aut np z 3.0 v6 peugeota - ten sam wymiar Co polecacie wciskali mi corteco. Reinz będzie lepszy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Nie upieram się, ale czasami ceny części w ASO nie odstają od zamienników, a dają pewną gwarancję jednak. Mimo wszystko może po prostu zapytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 jakie wymiary powinien mieć uszczelniacz na wale korbowym (przedni) ? btw gdzie go dostać można ? bo w hurtowniach gdzie kupuje części mają tylko uszczelniacz wału ale tylni ASO, nie ASO, uderz do Carfita Maja tylko tylny bo przedni to uszczelniacz papy oleju a nie wału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gwozdz.p Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Odkopuję temat bo u mnie też cieknie olej z okolic rozrządu od strony kierowcy.. pacjent to Forester SG '06 z silnikiem EJ204 DOHC wolnossący. Poniżej zdjęcia dołu silnika i pytanie którędy to może cieknąć oraz czy robota będzie problematyczna. Co ciekawe pod całym silnikiem mam metalową osłonę na której po zdemontowaniu nie ma śladów oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcos Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Wskazywałoby na wyciek z pod uszczelniacza wałka rozrządu. Ta opaska na weżu chłodnicy dobrze siedzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Simering do wymiany na wałku rozrządu. Trzeba ściągnąć pasek rozrządu i odkręcić koło zebate wałka. 6 godzin temu, marcos napisał: Ta opaska na weżu chłodnicy dobrze siedzi? Na pewnie źle siedzi ma być albo na termostacie albo na chłodnicy a nie w połowie przewodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się