do wrx'a w zupełności wystarczy wydech 2,5" ..
jeżeli silnik jest sprawny, to wystarczy wymienić: uppipe, wydech, tgv out, pompa (na wszelki wypadek lepiej nowa) i remap ... w sumie to tak 5-6k
a jak koszty zrobią się za duże, to na początek załóż sprężyny sti, usprawnij hamulce i wymień przekładnię kierowniczą .... moc seryjna jest wystarczająca, a wrażenia po zmianie przekładni dorównują remapowi
No z tymi wrażeniami to cie chyba poniosło troche.. Wytelepie cie i mniej sie nakręcisz kierownicą, od co.. Ale szybciej i elastyczniej nie bedzie, to pewne... A koszty w porównaniu do remapu takie same.. Hebel dobry kosztuje, przekładaniec tez... I juz sie uzbierają suma.. Chyba ze chcesz zrobic efekt wizualny i wymienić wrxowy zacisk na złote brembo lecz ruznica bedzie słaba, bardzo słaba
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
P.s. Tylko czekać jak ktoś napisze"sprzedaj wrxa i kup sti" przecież jak dodasz remap, układ kierowniczy skrzynia.. To wyjdzie cie co sti.. Wniosek nie warto czy co?
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk