W Google znajdziesz schemat centralki. Podłączasz pod stare nie ingerując w siłowniki tylko trzeba odpowiednie kable znaleść nie które zamki dają sam imPuls z minusa max trzy kable trzeba podłączyć ale trzeba znaleść wiązkę co daje impuls do zamykania i otwierania.
http://ken-gilbert.com/wrx/mans/7%20-%20WIRING.PDF
W moim mniemaniu zwrotnica to to koło które skręca a tylne nie skręcają ale ty pewnie z Aso to wiesz jak robić ludzi w butelkę w końcu musicie z czegoś żyć. I biednym ludziom wciskać kit. Dziś obejdzie sie bez pawianów wesołych świat. Więcej luzu mniej neta.
Tak czy siak sporo pracy tylko dziwne ze 3 uszczelniacze zawsze są dwa i jeden pierścień zabezpieczający potem śruba kontrująca jak Piasta nie wyrobiona sama zmiana łożysk ma sens.
Może uchwyt piasty. Lepiej to wyjąc w całości bo bez prasy cieżko bedzie wymontować ja bym proponował wymienić same łożyska szpilki to inwidualnie sprawa żaden problem zmienić.
A jesteś pewien ze łożyska huczą sprawdzałeś. Luzy są czy nie