Krzychu_chris Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Od pewnego czasu szukam dla siebie Subaru i nic w kraju mi nie odpowiada. Zerknąłem więc na rynek w UK i okazało się, że ceny tam są "promocyjne". Mam więc pytanie, czy jest możliwość zrobienia przekładki z wyspiarskiego na nasze? Ile może to kosztować? Czy mogą być potem jakieś problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Nie warto, chyba, że masz dawcę za darmo. Może poszukaj auta w szwajcarii albo europie? Jak chcesz turbo to zostaje USA. Oczywiście mowa o profesjonalnej przekładce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 viewtopic.php?t=120545 tu już była rozkminka mniej więcej w temacie....jak masz dawcę części za darmo albo półdarmo, i potrafisz sam przełożyć i opanować kram z dokumentami, warto, a jak nie, daj sobie spokój, jest tyle aut na wtórnym rynku, że na pewno znajdziesz czego szukasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu_chris Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 No tak jak nikt się tym w Polsce zarobkowo nie zajmuje, to znaczy, że się nie opłaca. Do rozważań skusiła mnie cena tego autka: http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201051375899105/sort/priceasc/usedcars/transmission/manual/maximum-age/up_to_7_years_old/body-type/estate/model/legacy/make/subaru/page/1/postcode/b928nw/radius/1501?logcode=p 3000 GBP * 4.5 = 13.5 PLN za auto z 2004 roku. Jakby przekładka i transport (na kołach ) kosztowały 20 000 - 25 000 to jeszcze nie wychodzi tak źle. Ale niestety to ryzyko z rejestracją mocno odstrasza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 zastanawiałem sie przez chwilę nad tematem - w skrócie - nie warto w żadnej opcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Warto tylko przy perełkach, gdzie koszt nie ma znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu_chris Opublikowano 21 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Dzięki, chyba skutecznie wybiliście mi ten pomysł z głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Dzięki, chyba skutecznie wybiliście mi ten pomysł z głowy E tam... :arrow: PW 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Warto tylko przy perełkach, gdzie koszt nie ma znaczenia. dokładnie, jakaś limitowana czy kawiorowa wersja, RA, TypeR, Solberg, SpecC itd, zwykłego auta - się raczej przy obecnej podaży używanych - nie opłaca przekładać jak masz za to słono płacić, a nikt nie zrobi Ci tego za 2k pln..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 A jak zrobi, to wyjdzie chała... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marw007 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Ale niestety to ryzyko z rejestracją mocno odstrasza. oj tam o ja tam. Potrzeba tylko (ponad to co standardowo przy sprowadzaniu): - faktura z zakładu uprawnionego do ingerowania w konstrukcje pojazdu, - opis zastosowanych w pojeździe zmian technicznych od wykonawcy (do przeglądu), - opis zastosowanych w pojeździe zmian technicznych od diagnosty (do urzędu komunikacji), - zaświadczanie o wpisie do EDG wykonawcy, - czasami potrafią zażądać opinii rzeczoznawcy (ok 350 zł), - koszt przeglądu o ile pamiętam 260-280 zł (z opisem zmian). Ogólnie nie ma stresu z przekładką. Jak jest zrobiona profesjonalnie to nie powinno być z nią problemów. Wiadomo czym auto nowsze i bardzie elektroniczne tym łatwiej o błąd w sztuce. Osobiście miałem Passata B5 po przekładce i zero problemów, a auto za śmieszne pieniądze. Najlepiej najpierw zaopatrzyć się w części pod przekładkę a później rozejrzeć się w UK za autem do niej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik_80 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 3000 GBP * 4.5 = 13.5 PLN za auto z 2004 roku. Jakby przekładka i transport (na kołach ) kosztowały 20 000 - 25 000 to jeszcze nie wychodzi tak źle. Ale niestety to ryzyko z rejestracją mocno odstrasza. Też 3 lata temu wyszedłem z takiego założenia i ojcu przyprowadziłem Toyotę Avensis - ojciec znalazł "fachmana" który miał się "profesjonalnie" zajmować przekładkami. Niestety okazało się, że gość to totalna porażka - samochód przerobił tak, że do dzisiaj stoi w garażu i nikt nie chce nim jeździć - od czasu do czasu ojciec jeździ tym autem jak mu się stare Mondeo zrypie (które miało zostać zastąpione właśnie Avensisem). Generalnie elektryka pokićkana na maxa, kierownica przy skręcaniu ma opór-ok-opór i tak co chwilę (jest za duży kąt na krzyżaku przy przekładni kierowniczej). Kokpit był malowany sprayem do plastików (aby był pod kolor). Wszystko co się tylko dało podgrzać palnikiem i wykrzywić tak aby działało po drugiej stronie to tak zostało... Masakra - szkoda pisać - mam tylko wyrzuty sumienia, że ojca na taką minę wepchnąłem (chodzi mi o sam pomysł - samochód w wersji UK był jak najbardziej w porządku). Jeśli przekładka to tylko z dawcą części i najlepiej samemu robić większość a bardziej zaawansowane rzeczy do prawdziwych fachowców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu_chris Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Z tym to jest tak jak z wszystkimi fachowcami. Bez polecenia to lepiej nie zatrudniać. W grę ewentualnie wchodziła by właśnie przekładka z dawcą, bo niestety Subaru są bardzo niesymetryczne. Stąd uwzględniłem taki koszt przekładki. Jakby mi jakiś mechanik w ten sposób załatwił auto, to na pewno bym go nie odebrał i zażądał albo przywrócenia do stanu pierwotnego, albo poprawy wykonanej pracy. Jak by się nie zgodził to do dyskusji należałoby zaprosić sąd. Ale oczywiście człowiek mądry po szkodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrjab Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 A czy scianke grodziowa trzeba ciac czy zostaje oryg? Opiszcie prosze jakie czesci sa potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 A czy scianke grodziowa trzeba ciac czy zostaje oryg? Opiszcie prosze jakie czesci sa potrzebne. W subaru ściana grodziowa zostaje ori, trzeba "przełożyć" otwory, wyciąć nowe, zaślepić stare, ale w większości wypadków są już przetłoczenia po obu stronach... widziałem to wiele razy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Warto tylko przy perełkach, gdzie koszt nie ma znaczenia. dokładnie, jakaś limitowana czy kawiorowa wersja, RA, TypeR, Solberg, SpecC itd, zwykłego auta - się raczej przy obecnej podaży używanych - nie opłaca przekładać jak masz za to słono płacić, a nikt nie zrobi Ci tego za 2k pln..... Ja znam kogoś kto robi to za 2,5-3kpln -- 24 sie 2011, o 22:16 -- Ale niestety to ryzyko z rejestracją mocno odstrasza. oj tam o ja tam. Potrzeba tylko (ponad to co standardowo przy sprowadzaniu): - faktura z zakładu uprawnionego do ingerowania w konstrukcje pojazdu, - opis zastosowanych w pojeździe zmian technicznych od wykonawcy (do przeglądu), - opis zastosowanych w pojeździe zmian technicznych od diagnosty (do urzędu komunikacji), - zaświadczanie o wpisie do EDG wykonawcy, - czasami potrafią zażądać opinii rzeczoznawcy (ok 350 zł), - koszt przeglądu o ile pamiętam 260-280 zł (z opisem zmian). Ogólnie nie ma stresu z przekładką. Jak jest zrobiona profesjonalnie to nie powinno być z nią problemów. Wiadomo czym auto nowsze i bardzie elektroniczne tym łatwiej o błąd w sztuce. Osobiście miałem Passata B5 po przekładce i zero problemów, a auto za śmieszne pieniądze. Najlepiej najpierw zaopatrzyć się w części pod przekładkę a później rozejrzeć się w UK za autem do niej W Zakopanem w do rejestracji Angola potrzebny jest tylko dowód rej. lub świadectwo stałego exportu(certyficate of permanent export) i zwykłe badanie techniczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrjab Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Skoro grodz zostaje to jaki problem? Wydaje sie to byc dosc latwe. W takim razie z czesci to tylko uklad kierowniczy noi oczywiscie deska rozdzielcza. Jezeli sie myle topowiedzcie co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 No i sporo elektryki, ktora mozna zrobic elegancko lub nieelegancko i potem jest sie z czego posmiac na forum. Zwlaszcza w tych przekladkach za 3 tysiace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Na allegro jest fajny zestaw do legacy ,w którym jest cała elektryka i taka robota to bułka z masłem. http://moto.allegro.pl/przekladka-do-an ... 64327.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Skoro grodz zostaje to jaki problem? Wydaje sie to byc dosc latwe. W takim razie z czesci to tylko uklad kierowniczy noi oczywiscie deska rozdzielcza. Jezeli sie myle topowiedzcie co i jak. Belka pod dechę, pedały, wiązka (ogólnie, jak pisze AMI), do tego dochodzą np. takie pierdoły jak fotele, włączniki szyb, lusterek, otwieranie klapki wlewu paliwa, podszybie z układem wycieraczek, otwieranie maski i takie tam... Ale ogólnie jest to do ogarnięcia :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 za 2tygodnie zabieram się za przekładke legacy gt-b twin zobaczymy jak pójdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrjab Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 A ktory rok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 za 2tygodnie zabieram się za przekładke legacy gt-b twin zobaczymy jak pójdzie Życzę powodzenia :!: Załóż temat w nielegalu :arrow: viewforum.php?f=19 opisuj i rób foty :!: Jak Ci się uda będziesz pierwszym na forum który to zrobił :!: - chyba :!: subarulegacygtb :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 za 2tygodnie zabieram się za przekładke legacy gt-b twin zobaczymy jak pójdzie Życzę powodzenia :!: Załóż temat w nielegalu :arrow: viewforum.php?f=19 opisuj i rób foty :!: Jak Ci się uda będziesz pierwszym na forum który to zrobił :!: - chyba :!: subarulegacygtb :arrow: PW Podpisuję się obiema rencami... :wink: Powodzenia :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarulegacygtb Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 własnie tylko cz sie uda ta przekładka czytałem że jeszcze nikomu nie udało sie zrobić takiego autka z dwiema turbinami . mam chyba wszystkie żeczy potrzebne do przekładki (CAŁY ZESTAW NAPRAWCZY) tylko te turbiny mnie martwią, kupiłem dodatkowo kpl kolektorów aby turbo dać w inne miejsce jeszcze nie wiem gdzie jest mi to obojętne może być na dachu byle by było i działało ;a nie wiem jeszcze co z przewodami i silniczkami klimy w zestawie jest manualna a w GT automatyczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się