treboo Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 http://www.subaru.co.jp/impreza/specc/lineup/index.html do wyboru do koloru nawet takie brzydactwo mozna w spec C dostac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Też mnie zastanowił dlaczego do takiej fury dają stalówki, ale przyszło mi do głowy, że może ktoś nie chce płacić za alusy, które i tak wymieni zaraz po zakupie na inne. No ale nie znam Japońskiego to i potwierdzić swoich przemyśleń nie mogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Bo to wersja Spec C pod rajdowke, wiec to tak mniej wiecej o to chodzi, co aflinta mowi - zauwazcie, ze jest 400 000 yen tansza od zwyklej spec c. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 to jest karygodne zeby do takiego auta wkladac stalowki, BTW osttanio w krakowie widzilem nowa audi A8 4.2 dobrze wyposazana tez na stalowkach dramat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 ostatnio widzialem czorne Legacy na stalowkach. Przyznac sie! Kto to?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 ostatnio widzialem czorne Legacy na stalowkach. Przyznac sie! Kto to?! A co w tym dziwnego, że ktoś założył zimówki na stalówki :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
treboo Opublikowano 2 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Też mnie zastanowił dlaczego do takiej fury dają stalówki, ale przyszło mi do głowy, że może ktoś nie chce płacić za alusy, które i tak wymieni zaraz po zakupie na inne. No ale nie znam Japońskiego to i potwierdzić swoich przemyśleń nie mogę. z tym japonskim to zeczywiscie jest problem mala kto zna , tak poprzygladalem sie tej stronce i stwierdzilem ze mozna by na niej znales jakies informacje (ale niema jak wszystko po %$^$^$^ ) szkoda ze niema wersji po angielsku podobne stwierdzenia padaly o amerykanskich STI mozna kupic wersje calkowice bez audio bo i tak kazdy je wywala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 ja też mam na zimę stalówki z firmowymi kapslami . w zasadzie się zgadza, bo mój to też spec, ale GT . pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Fido: ja przekladam opony 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Od przekladania opony sie niszcza, rozciaga sie drut itp. Zreszta stalowki zwroca sie juz w drugim sezonie jak policzysz koszty montarzu/demontarzu i wywazania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 to jest karygodne zeby do takiego auta wkladac stalowki Jak to baza do rajdówki to nie widze w tym nic karygodnego. Ciekawe czy Kuzaj właśnie takie ze stalówkami sprowadza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 ostatnio widzialem czorne Legacy na stalowkach. Przyznac sie! Kto to?! A co w tym dziwnego, że ktoś założył zimówki na stalówki :?: :?: Uwazam, ze jest to nawet najwlasciwsze do tego podejscie. Zmieniac co sezon opony na te same fele..... jakos mi sie to nie widzi, niszcza sie opony a poza tym aluminiowa felga po zimie nie wyglada zbyt ciekawie (szczegolnie w rozmiarze 17'' albo i wyzej). Gdy masz kase na zbyciu na zimowe alusy to podobnie jak Witek wlasnie tak sie robi. Ja jezdze teraz na stalowkach z "cudnym" kolpakiem i dzieki temu nie pogielem w ostatnim tygodniu felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 A ja preferuje zupelnie inne podejscie niz Wy po 1) - raz na sezon prostuje prznajmniej 2 felgi - wiec i tak sciagam opony... po 2) - dwa razy na sezon wywazam kola po 3) - jezdze na tych samych felgach lato/zima - a po kilku sezonach poprostu zmieniam na nowe felgi dlaczego 1? - szybka jazda po naszych drogach niestety ale odbija sie na feldze bardzo... trzeba prostowac - kosztuje to stosunkowo nie duzo, mozna to zrobic 2-3 razy... ale jest obrecz jak nowa... dlaczego 2? - bo tak - lubie miec dobrze wywazone kola dlaczego 3? - po kilku prostowaniach i tak musze wymieniac felge na nowa to raz, a dwa - to nie lubie miec "brzydszych" / "gorszych" felg przez prawie pol roku - bo niestety w naszym kraju okres zimowy trwa dosc dlugo... wole po 2 latach kupic sobie nowe, ladniejsze (moda i oferta na rynku tez sie zmienia) felgi... p.s. otarcie o kraweznik - o ktore nie trudno przy czestych bokach kosztuje mnie prostowaniem stalowki + kolpak ... a to przewaznie jest drozsze niz prostowanie felgi... to tak add-on Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Moje felgi wytrzymaly od nowosci do teraz - prawie 8 lat. Dopiero teraz zmieniam, bo juz sa troche podniszczone, ale dalej beda sluzyc jako zimowe. A Kuzaj kupuje od Prodrive'u Zdaje sie, ze takie jeszcze niedokonca przerobione, bo woli wiekszosc sam zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 OGS, Ty chyba nie musisz opon przekłądać, bo na każdy sezon masz nowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Witek, eee.. mysle, ze zimowki 2 sezony pojezdza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WR-iksik Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Uwazam, ze jest to nawet najwlasciwsze do tego podejscie. Zmieniac co sezon opony na te same fele..... jakos mi sie to nie widzi, niszcza sie opony a poza tym aluminiowa felga po zimie nie wyglada zbyt ciekawie (szczegolnie w rozmiarze 17'' albo i wyzej). Gdy masz kase na zbyciu na zimowe alusy to podobnie jak Witek wlasnie tak sie robi. Ja jezdze teraz na stalowkach z "cudnym" kolpakiem i dzieki temu nie pogielem w ostatnim tygodniu felgi Z tym niszczeniem opon to bym nie przesadzał. Podczas jazdy guma jest poddawana znacznie większym obciążeniom niż przy jej zdejowaniiu/zakładaniu na felgę. Poza tym w oponie najbardziej niszczy się bieżnik. I tak trzeba je co 2-3 lata zmieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Z tym niszczeniem opon to bym nie przesadzał. Podczas jazdy guma jest poddawana znacznie większym obciążeniom niż przy jej zdejowaniiu/zakładaniu na felgę. Poza tym w oponie najbardziej niszczy się bieżnik. I tak trzeba je co 2-3 lata zmieniać. No nie wiem czy widziales kiedys operacje sciagania opony profil 50 albo 45 (przyklad - Potenze - seryjna opona z wzmacnianymi bokami) na maszynie ... Powiem tyle dramat dla wulkanizatora (przeklina jak szewc pocac sie przytym) dramat dla opony (bo kord dostaje strasznie) dramat dla mnie jak widze cala ta operacje ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WR-iksik Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Widziałem, robiłem to miesiąc temu (215/45). Jeśli wulkanizator ma doświadczenie (robi dużo zmian niskich, szerokich opon) to nic specjalnego się nie dzieje, zaręczam. Oczywiście nie można tego robić w nieskończoność, ale dwa razy w roku jest do przyjęcia. Jednak mimo wszystko jestem za dwoma kompletami kół, a to dlatego, że w garażu sam moge przełożyć koła jak się okaże się trzeba, albo można (bo jest ciepło i chce siępolatać na letnich). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młodziak Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Nie łatwiej mieć komplet kół i zmieniać tylko koła niż przekładać opony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Przy sciaganiu opon rozciaga sie ten drut, ktory jest na styku opony z felga. Jak sie rozciagnie to mamy gorsze uszczelnienie i latwiej schodzi powietrze, lub dostaja sie zanieczyszczenia w miejsce styku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 A ja mam felgi Rota na zime i BBS na lato......i jest dobrze Acha cos mi sie wydaje ze ten spec C przychodzi tez bez brembo, tak jak japonska wersja evo 8 rs EDIT. Raczej napewno nie ma brembo bo te stalowki to 16". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 RadRSTI, jutro sa dwie imprezy do wyboru. Jedna to rallycross na torze przy Tirerack i druga to standardowe Lake Geneva. Ja chyba pojade do South Bend. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 RadRSTI, jutro sa dwie imprezy do wyboru. Jedna to rallycross na torze przy Tirerack i druga to standardowe Lake Geneva. Ja chyba pojade do South Bend. a gdzie jest south bend? to ja tez pojade....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Przy sciaganiu opon rozciaga sie ten drut, ktory jest na styku opony z felga. Jak sie rozciagnie to mamy gorsze uszczelnienie i latwiej schodzi powietrze, lub dostaja sie zanieczyszczenia w miejsce styku. Dokladnie jest jak pisze KUBA podczas sciagania opony po dup.. dostaje drutowka (oplot drutu w miesz, gumowej) i taka opona po kilku sciagnieciach z obreczy jest zdeformowana i wystepuja skutki typu ubytki powietrza w oponie:cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się