Nie żebym kwestionował czyjeś konkretne wypowiedzi, bo takich nie znam, ale lepiej jest się w dyskusji "objechał - nie objechał" opierać na wynikach testów. Fakty są takie, że:
a.) seryjny WRX daje w dupę seryjnemu CTR na 400 metrów. Każdy pomiar to potwierdza. Jak to wygląda na na 1000 metrów - nie wiem, ale w realnych warunkach rzadko kiedy można to sprawdzić.
b.) przyspieszenie CRT do 160 km/h wynosi około 16 sekund, nigdy mniej. WRX daje radę zejść poniżej 16 s (pomiar w GT, mój egzemplarz również - odczyt z obrotomierza).
c.) Do 200 km/h CTR przypiesza w około 28,5 s - średnia z róznych testów zagranicznych. WRX - różnie podają. Spotyka się czasy 30 s, ale są też poniżej 28 s (pomiar kombiwara w GT). Trudno powiedzieć.
d.) CTR szybciej przyspiesza od 100-160 i od 100-200. Jak równiez być może nieco szybciej od 60-100. Ale to nie są dane uprawniające do stwierdzdenia, że "po starcie" CTR dogania WRXa. Bo nie dogania - przynajmniej przez pierwsze 400 metrów. Tym bardziej jeśli jest ślisko. :grin:
Pozdro,